PDA

Bekijk de volledige versie : X-box reclame



System 3rror
04-02-2002, 13:49
Haha, hebben jullie de X-box reclame al gezien??

Check hem hier (http://195.92.178.248/media2/01_02/champagne.wmv)

Ik ben wel geen voorstander van deze box, maja... voor de liefhebbers!!

Remco Out
04-02-2002, 14:44
Hier ook een voorstander van de X-box. Had deze reclame inderdaad nog niet gezien, maar weet wel wat er allemaal in de box zit, dus ik denk dat ik de X-box zeker zal aanschaffen.

Dadaveke
04-02-2002, 17:47
Ik heb op de X-box gespeeld (Japanse import)
Het beeld is niet meer normaal . Alleen jammer dat ze maar 1 spel hadden. (death or alive 2)
Bij Transit in Maastricht staat ie!!!

Marco
04-02-2002, 18:20
Ik heb op de X-box gespeeld (Japanse import)
Het beeld is niet meer normaal . Alleen jammer dat ze maar 1 spel hadden. (death or alive 2)
Huh? DOA 2, moet het niet DOA 3 zijn. Die is veel mooier hoor ;)
http://www.xbox.com/doa3/doa3.html

Dadaveke
04-02-2002, 18:26
klopt het is 3 . Ik kan helaas geen japans lezen.
Maar het is de death or alive van die link van je.
Thx

Nathan Strik
04-02-2002, 18:35
Ik ben niet zo´n voorstander van die "NiX-Box", maar DOA 3 ziet er wel leuk uit... maar om voor dat ene spel nu zo´n ding te kopen... ik wacht effe af wat er nog meer uitkomt...

Marco
04-02-2002, 20:43
klopt het is 3 . Ik kan helaas geen japans lezen.
Maar het is de death or alive van die link van je.
Thx
Tja mijn Japans is ook niet denderend ;) maar euh hoe was jouw niX-Box ervaring?

Marco
04-02-2002, 20:52
Ik ben niet zo´n voorstander van die "NiX-Box", maar DOA 3 ziet er wel leuk uit... maar om voor dat ene spel nu zo´n ding te kopen... ik wacht effe af wat er nog meer uitkomt...
Er zijn voor mij maar 4 spellen die X-Box de moeite waard maakt. Maar netzoals de andere consoles zoals PS2 en zeker ook de CG heeft de X-Box zijn tijd nodig.

Dadaveke
04-02-2002, 20:53
Tja voor die 5 min dat ik erop speelde was ik best wel onder de indruk.Het was heel erg mooi getekend en zo.Het geluid was ook goed alleen de Joypads waren F*ck.Ik ben benieuwd naar de prijs van wat ie zal gaan kosten.

Marco
04-02-2002, 21:10
Schrik niet. De prijs van X-Box is heftig. € 479,00 (fl. 1.055,58).
Losse controller kost € 39,99 (fl. 88,13). Games zoals Dead Or Alive 3 kost € 69,99 (fl. 154,24). Het lijkt pricewatch wel ;)

Maar goed, volgens mij was een PS2 in het begin duurder. En als ik die geruchten mag horen schijnt de CG iets goedkoper zal worden dan de X-Box.

Sander Dubbeldam
04-02-2002, 21:10
die x-box is net zo groot als een pc!

heb erop gepeeld bij de Media Markt maar vondt het beeld nou niet zo denderend als ze voorspeld hadden. ook vondt ik zelf die joystick superonhandig, te kleine knoppen en rare vorm.

eigenlijk het eerste wat ik deed, is zoeken of er op die joysticks ook een ctrl-alt-delete combinatie op zat :D :D :D

wat wel knap is, is het feit dat hackers nu een al een programma hebben gemaakt die ervoor zorgt dat je tegen elkaar op het internet kan spelen, terwijl microsoft nog geneens zover is!

Dadaveke
04-02-2002, 21:17
die x-box is net zo groot als een pc!



De x-box wat ze bij transit hadden was even groot als de ps-2:confused:

System 3rror
04-02-2002, 21:20
De X-box is wel wat groter dan de PS 2...

Ik zelf vond de controlers ook niet echt prettig in de hand liggen, maja... ik ben er geen voorstander van, hou het wel lekker bij mn PS 2 :)

Sander Dubbeldam
04-02-2002, 21:30
die x-box is toch wel groter, maarja boeiuh ik hou het wel bij m'n ps2 :D

Luther Hartog
05-02-2002, 17:19
Ik vind het zo'n stom argument om de X-Box niet te kopen, omdat ie wat dikker is, dit komt namelijk omdat hij ook 3 keer zo goed is. Het enige minpunt is voor mij de prijs. In Amerika kost ie 300 $ en hier 480 €.

Geert Kranendonk
05-02-2002, 17:34
Op Tomshardware staat een gigantisch uitgebreid artikel (40 pagina's) over de X-Box : Everything There Is To Know About the Xbox: Technology, Games, Accessories and What's At Stake (http://www.tomshardware.com/consumer/02q1/020204/index.html), en zij zijn er toch wel erg over te spreken....

In ieder geval veel screenshots en "interieurfoto's" voor de liefhebbers..... :D

Luther Hartog
05-02-2002, 19:03
Ik heb dit ook gelezen, ik ben blij dat zij positief waren. Ik moet vaak discussieren met PS2 junkies, die zeggen dat de PS2 beter is, maar dit is gewoon niet zo. En als ik ze met harde feiten confonteer zeggen ze: "Ja maar hij is wel groot". Je kunt natuurlijk ook op een gameboy gaan spelen

Marco
05-02-2002, 20:28
Toegeven. Het zal mij een worst wezen of X-Box groter of kleiner is dan een GC of PS2. Mij gaat het om de GAMES. De software vind ik veel belangrijker. Want zonder games kan je X-Box (en PS2) wel gebruiken als DVD video speler. Maar daar zijn deze consoles toch niet voor bedoeld. Vind het dus geen argument om te zeggen "X-Box is zo groooot" gezeur.

Luther Hartog
05-02-2002, 20:56
Want zonder games kan je X-Box (en PS2) wel gebruiken als DVD video speler. Maar daar zijn deze consoles toch niet voor bedoeld. De X-Box echter wel, Microsoft wil juist met dit product het complete home entertainment gebied aanpakken, vandaar ook DVD- speler.

Sander Dubbeldam
05-02-2002, 21:03
geen argument om te zeggen "X-Box is zo groooot" gezeur.

mwoah, uiteindelijk zou het voor mij ook niet uitmaken maar het was gewoon iets wat me ff opviel. de games nog niet veel gezien, alleen doa3 filmpje ergens een screens, maar screens waren veel beter als het filmpje qua graphics. maar ik hoop dat de x-box een leuk speel systeempje wordt!

het is in iedergeval een feit dat de spellen makkelijker te programmeren zijn voor de x-box als voor de ps2 e.d.

Luther Hartog
05-02-2002, 21:16
het is in iedergeval een feit dat de spellen makkelijker te programmeren zijn voor de x-box als voor de ps2 e.d. En daarom alleen al zullen de spellen beter en mooier zijn dan die van de Playstation

Marco
05-02-2002, 21:50
De X-Box echter wel, Microsoft wil juist met dit product het complete home entertainment gebied aanpakken, vandaar ook DVD- speler.
X-Box blijft voor mij een gameconsole. Als je DVD wilt afspelen moet je een DVD pakket kopen. In de USA heet deze pakket: Xbox DVD Movie Playback Kit. Die heb je nodig om DVD's af te kunnen spelen. The Xbox DVD Movie Playback Kit is a quick way to expand the functionality of the best gaming machine around! Xbox requires this kit to enable DVD movie playback. Simply plug in the infrared receiver to a controller port and use the remote control designed for DVD movie playback. No messy cables or confusing game controllers to deal with!

Marco
05-02-2002, 21:52
mwoah, uiteindelijk zou het voor mij ook niet uitmaken maar het was gewoon iets wat me ff opviel.
Tuurlijk het valt op. Maar ik zeg vaak: don't judge a book by it's cover ;)

Nathan Strik
06-02-2002, 00:21
En daarom alleen al zullen de spellen beter en mooier zijn dan die van de Playstation Mij gaat het ook meer om de spellen dan om de graphics ofzo... de X-Box is technisch gewoon mijlen beter dan de PS-2, ik zal de eerste zijn die dat zal toegeven.
Alleen helaas spreken de meeste X-Box spellen mij gewoon niet aan... misschien komt dat nog, maar ik zal zeker niet bij de release in de rij staan (heb ik bij de PS-2 ook niet gedaan trouwens...)
Ik overweeg wel om de GameCube al wel te kopen op de releasedag...

Luther Hartog
06-02-2002, 12:25
Ik zal ook niet in de rij staan bij de release dag omdat ik hem nu nog te duur vind, maar wanneer hij zo'n 300 Euro zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen

Jeroen Driessen
06-02-2002, 12:34
Ik zal ook niet in de rij staan bij de release dag omdat ik hem nu nog te duur vind, maar wanneer hij zo'n 300 Euro zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen En dan zijn we ook weer een tijdje verder en is mijn PS2 al weer aan vervangen toe. Echter zal dan de PS3 ook wel uitkomen/zijn, dus is het daar eigenlijk weer wachten op, want dan kan ik mijn oude spellen ook nog spelen - die ik waarschijnlijk toch niet meer speel dan;) -.

Marco
06-02-2002, 19:19
Ik overweeg wel om de GameCube al wel te kopen op de releasedag...
Dus jij staat 3 mei in de rij :D
De GameCube heeft nu 1 voordeel t.o.v X-Box. GC is flink goedkoper dan X-Box. Europese adviesprijs is €249.

Anonymous
06-02-2002, 19:55
Volgens mij heeft de MM in Amsterdam ook al een XBoX staan.

System 3rror
06-02-2002, 20:04
Volgens mij heeft de MM in Amsterdam ook al een XBoX staan. Klopt!

Ik zag ook vandaag een tegenreclame van de X-box!
Weet de tekst niet meer helemaal, maar kwam erop neer dat het ongeveer even onstabiel zou worden als Windows!!
Ik ga hem nog even zoeken, want zat echt een cool plaatje bij :)

Luther Hartog
06-02-2002, 20:57
Er staan er idd 2 bij de MM in A'dam, wat betreft even onstabiel als Windows, dat kan best kloppen, als ie net zo onstabiel is als Win XP, dan is het dus een dijk van een systeem, want WinXP is gewoon super stabiel

Hotse
20-04-2006, 14:48
Om maar ff een heel oud topic omhoog te gooien ;) , weet iemand hoe dat liedje heet uit die X-Box reclame? Die reclame met dat waterballongevecht. Zou super zijn!

pokalapoketl
20-04-2006, 16:08
The Teddybear's Picnic

Jordy van Buel
20-04-2006, 16:26
van Henry Hall :)

Hotse
20-04-2006, 18:06
Thnx! :)