PDA

Bekijk de volledige versie : Waterworld [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:01
Waterworld [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=31)

HarryCallehan
28-04-2002, 19:38
Over het algemeen kreeg deze film bijzonder slechte recensies.
In het licht van Dances with wolfs is dit natuurlijk iets heel anders maar ik vond de film toch zeer vermakelijk. Mooie plaatjes en inderdaad een verhaal dat weer eens anders is.

HC

Nathan Strik
28-04-2002, 23:04
Ja, ik vond het ook een goede film. Sommige effecten zien er nu wat gedateerd uit, maar ik was zeer onder de indruk van deze film.

Louis Bouduin
28-04-2002, 23:12
Waterworld... Waterloo... Van mensen die zichzelf te ernstig nemen in een film waar je na 10 minuten het hoe, wat en wanneer al hebt van geraden, behalve of het nu om een banale actiefilm gaat dan wel om een serieuze sci-fi.

Bas van Dijk
02-05-2002, 12:17
Ja, ik vond het ook een goede film. Sommige effecten zien er nu wat gedateerd uit, maar ik was zeer onder de indruk van deze film.

Helemaal mee eens, ik heb ook nooit al die negatieve publiciteit begrepen.

gr,

Bas

Renzo Verschoor
03-05-2002, 12:15
Helemaal mee eens, ik heb ook nooit al die negatieve publiciteit begrepen.

gr,

Bas

ook mee eens sterke nog
ik vind hem helemaal super.
Of ik hem ga kopen weet ik nou niet hij is al zo vaak op tv geweest (en ik kijk elke keer). Waarschijnlijk pik ik hem gewoon een keer mee in een bestelling :D .

Alleen jammer geen extra's.

Tossie
09-05-2002, 11:31
Nu in de aanbieding:
http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/491

Kaneda
19-06-2002, 18:30
ik vond het de film best goed.
commentaar op de film is dat nooit de hele wereld onder water kan komen te staan, maar als je op deze dingen gaat letten kun je beter geen films kijken.

Danielle Gerards
22-06-2002, 02:46
Jaja, een van zijn betere films; naast The Postman:D nee, serieus; zo slecht is het dus niet; vaak zelfs (onbedoeld?) grappig:D Maar op dvd kopen? misscgien als er een special edition komt met 30 minuten extra beeldmateriaal; meer Kevin Kostner:D

El SalvaCeppie
05-07-2002, 20:48
Dit is nu echt zo'n film die :cool:WIDESCREEN:cool: tot zijn recht komt
Vermakelijk & Mooi om te zien:p :p
Geluid = ook zwaar oke :)

Zaltman
07-07-2002, 15:56
deze heb ik wel op dvd, ik wacht nog op een special edition en de muziek is ook wel mooi, past wel goed bij de film. De scene als ze onder water gaan en dan zie je gebouwen, mooi gedaan, doet me denken aan The Matrix, zelfde soort muziek sfeer.

Danielle Gerards
08-07-2002, 01:33
Er zou sprake zijn van een missing scene op de tanker van de dvd versie tov de vhs versie; klopt dit?

Frank
01-07-2003, 22:20
Ter informatie: in de review wordt gesproken over een Dolby Digital 5.1-geluidstrack. In werkelijkheid is dit echter een 5.0-geluidstrack.

Jeroen vS
28-01-2004, 13:21
Leuke film, die ik zeker op DVD zou kopen, mits er een betere uitvoering (extra's) van zou uitkomen. ik houd wel van dit soort films.

Richard B.
28-01-2004, 15:44
ONDERGEWAARDEERD!! :twisted:

Ik wil niet zeggen dat het een meesterwerk is maar het is toch zeker wel een van de betere avonturenfilms van de jaren 90. Deze film wordt ten onrechte afgebrand in al die 'slechtste film' lijstjes: hij is gewoon erg leuk, grappig (vooral vanwege Dennis Hopper) en spannend.

Nog een factoid: in tegenstelling tot de verhalen heeft deze film wel degelijk winst gemaakt. Het was dus geen flop.

WillemB
28-01-2004, 19:58
commentaar op de film is dat nooit de hele wereld onder water kan komen te staan

Als dat waar is dan betreft het hier wel heel naïeve kritiek. Er bevindt zich in de dampkring inderdaad te weinig H2O om de gehele aardbol te doen overstromen, maar het bestaan van elfen, hobbits en rondwandelende bomen waag ik ook te betwijfelen. Deze films worden echter overgoten met lof en oscars.

Ik vond Waterworld wél een goede film, en zal hem ook zeker kopen als er een betere versie uitkomt.

Lectori salutem,

Willem

Johan van den D.
30-01-2004, 10:37
maar het bestaan van elfen, hobbits en rondwandelende bomen waag ik ook te betwijfelen. :roll: Bestaan die niet dan .......?


Ik vond Waterworld wél een goede filmWaterworld is absoluut een goede film.
Het verhaal zit opzich goed ik elkaar, het verhaal is goed in beeld gebracht, goede acteur in de hoofdrol dus kortom, niks mis mee.

Raymond Gelmers
23-07-2005, 19:14
Bij dat ie eindelijk op DVD te krijgen is voor een leuke prijs.

Deze film was en is een van de mooiste fantasy films van de jaren 90.

Ray v B
24-07-2005, 21:28
Er is ook een 40min langere director's cut in omloop (o.a. op amerikaanse tv geweest) deze schijnt beter te zijn, maar kan hier nergens de dvd ervan vinden. Iemand tips?

Frank
24-07-2005, 22:34
Er is ook een 40min langere director's cut in omloop (o.a. op amerikaanse tv geweest) deze schijnt beter te zijn, maar kan hier nergens de dvd ervan vinden. Iemand tips?

Dat komt omdat er geen DVD van is. Meer info over de langere versie: http://www.imdb.com/title/tt0114898/alternateversions.

Dennis Kuijper
25-07-2005, 16:54
Er is ook een 40min langere director's cut in omloop (o.a. op amerikaanse tv geweest) deze schijnt beter te zijn, maar kan hier nergens de dvd ervan vinden. Iemand tips?

Dat komt omdat er geen DVD van is. Meer info over de langere versie: http://www.imdb.com/title/tt0114898/alternateversions.

Volgens mij is hij wel te huur geweest toen hij net uit was op video,want toen ik de dvd zag miste ik wel het een en ander.ik hoop dat de langere versie nog is op dvd gaat komen.

Ron-G
20-10-2007, 22:40
Nadat de DVD zo'n 3 jaar in het voorraadje "nog te kijken films" heeft gelegen, hem nu dan toch maar weer is bekeken, had de film ooit op Laserdisc en de DVD ooit is gekocht bij een 3 voor 33 euro actie......maar nu weer is bekeken, en het blijft toch een goeie film, het is een avonturen/fantasie film, maar blijft je toch boeien op de een af andere manier.

Vind de sfeer in de film zeer geslaagd, de "roestige" sfeer spreekt mij wel aan.......kortom gewoon weer genoten van deze film, vond het beeld iets minder als dat ik gewend ben, en het geluid kan er zeker mee door al knalt de soundtrack geen scheuren in je plafond, maar al met al zeer geslaagd, heb de film een 9 gegeven.