PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: Assepoester 2 verschijnt 27 februari



Eric van Ballegoie
04-02-2002, 15:24
Disney: Assepoester 2 verschijnt 27 februari



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=264)

(Disney)Tom Houben
04-02-2002, 16:14
:mad: :mad: :mad: Kots, spuug, blegh, ahhhh, hoe durven ze daar bij dat ***Disney!!! Assepoester 2, de maat is bij mij echt vol!!!:mad: :mad: :mad:

Dennis Veldhuizen
04-02-2002, 18:54
Ligt het nou aan mij of maken ze tegenworodig van al hun klasiekers en hun succes films een vervolg??

Danny Woensdregt
04-02-2002, 19:23
Ben inderdaad benieuwd of ze de kwaliteit van het origineel kunnen benaderen. Disney staat nou niet echt bekend om zijn kwalitatief hoogstaande vervolgen (ik noem bijvoorbeeld "De wraak van Jafar" en meer recent: "De klokkenluider van de Notre Dame II").

Glenn
04-02-2002, 20:03
ik persoonlijk vind de lion king 2 leuker dan deel 1.

En de liedejes zijn ook leuk voor een vervolg.

Een deel 2 die ik echt vond tegen vallen was pocahontas

Remco Out
04-02-2002, 21:37
:mad: :mad: :mad: Kots, spuug, blegh, ahhhh, hoe durven ze daar bij dat ***Disney!!! Assepoester 2, de maat is bij mij echt vol!!!:mad: :mad: :mad: ***Disney?? Tom, hoe kan jij dat nou zeggen, dat had ik niet van je verwacht. Oke, Assepoester 2 lijkt me helemaal niks, maar je kan Disney toch niet uitschelden. :)

Marco
04-02-2002, 21:46
Ligt het nou aan mij of maken ze tegenworodig van al hun klasiekers en hun succes films een vervolg??
Dat ligt niet aan jou, maar aan Di$ney. Oftewel $$$$$$$ van de meeste klassiekers. Tegenwoordig wordt het direct to video concept gebruikt :( niet al te beste kwaliteit. Maaja it's all about the money.

(Disney)Tom Houben
05-02-2002, 12:00
***Disney?? Tom, hoe kan jij dat nou zeggen, dat had ik niet van je verwacht. Oke, Assepoester 2 lijkt me helemaal niks, maar je kan Disney toch niet uitschelden. :)

Assepoester is een klassieker!!!!! Daar moeten ze afblijven!!!
Na al die ***sequels heb ik als super Disneyfan het recht om de uit te schelden dacht ik zo...jammer genoeg, ze hadden hun geld beter in een fatsoenlijke tekenfilm kunnen stoppen zoals we die van hun gewend zijn...;)

Remco Out
05-02-2002, 13:08
Ja, dat is waar. Van klassiekers kan je het best afblijven aangezien je ze er alleen maar mee verpest. Dit lijkt me dan ook echt afschuwelijk Assepoester 2. Vond de eerste al niet de leukste Disney film, dus deze zal ik al helemaal niet bekijken.

Danny Woensdregt
05-02-2002, 14:18
Zou Pinokkio II - Return to the forest al in de maak zijn? :D

(Disney)Tom Houben
05-02-2002, 15:42
Zou Pinokkio II - Return to the forest al in de maak zijn? :D

Als ze dat doen vlieg ik persoonlijk naar de USA om Micheal Eisner een klap op zijn gezicht te geven :D .
Wel in de maak zijn: Jungle Book 2, Tarzan 2, Lilo & Stitch 2 (!!!de eerste komt deze zomer pas in de bios), Atlantis 2, 101 Dalmatiers 2....:mad: :mad: :mad:

ralfalders
05-02-2002, 19:30
En denken ze er ook nog even aan dat deel 1 nog niet op dvd is??
Anders krijg je het weer net als de Lion King; deel 2 staat in de kast en deel 1 ????

mjlfadriaans
05-02-2002, 21:08
:mad: :mad: :mad: Kots, spuug, blegh, ahhhh, hoe durven ze daar bij dat ***Disney!!! Assepoester 2, de maat is bij mij echt vol!!!:mad: :mad: :mad:


Dit is inderdaad niet te geloven. Ik denk dat ze meer aandacht moeten besteden aan andere dingen, zoals bijvoorbeeld alles op DVD zetten en NIET de voorkant van een nieuwe en vaak slecht bewerkt plaatje te voorzien. Op zich vond ik bijvoorbeeld Lion King 2 niet slecht (niet super OK), maar wat ze moeten doen is afblijven van klassieke sprookjes die ze verfilmd hebben. Daluk komt Pinnokio deel 2, ik noem maar wat. Belachelijk voor woorden gewoon eigenlijk.

Marco

Daniël R.
08-02-2002, 09:05
Het wordt volgens mij eens tijd dat we een petitie beginnen tegen Disney en hun plannen met al die belachelijke slechte sequels. Geen enkele heeft de status van het origineel eer aangedaan, wat me ook onwaarschijnlijk lijkt met de producties, die Disney Tom melden, die ze nog willen maken.

H@gar
08-02-2002, 11:42
Ach, kom op, ze zijn niet allemaal zo slecht, de sequels!
Peter Pan II gaat in de bios komen (!!!) Ik verwacht veel van deze film.
The Lion King II was niet slecht, en dat die het origineel niet haalde is niet te verwonderen, natuurlijk!
Beauty and the Beast: A Magical Christmas was ook een sequel, en is definitely een van de beste sequels!
Verder vind ik Aladdin III en The Little Mermaid II ook nog van kwaliteit.
Assepoester lijkt me echter behoorlijk slecht! Ik heb de trailer gezien op Disney.com...
Ik ben niet tegen sequels, maar ik heb ze liever in de vorm van de rescuers Down Uder en Peter Pan II... In de bios!!!
En ik verwacht dat junglebook 2 ook in de bios gaat komen! Ze willen namelijk John Goodman voor Baloo, en ik weet niet of ze hem zouden nemen voor een videovervolg... (Of John Goodman zo goed is voor de rol is natuurlijk weer een heel ander verhaal...)
Overigens: Er zit waarschijnlijk ook een Lion King 3 aan te komen.... Mocht je je ECHT ergens aan willen ergeren..... (check out: www.lionking.org (http://www.lionking.org))

Hans

Glenn
12-02-2002, 12:15
De meeste van jullie zeggen dat de kwaliteit van de vervolgen slecht is.
maar jullie HOEFEN hem niet te kopen.

Jordé den Tenter
18-02-2002, 18:32
Nou fijn voor hem!