PDA

Bekijk de volledige versie : 1000ste post.



Henk Heideveld
04-02-2002, 15:36
Mijn duizendste post moet gericht zijn aan de crew en enkele andere mensen, die achter de schermen hun best doen.
Ik begeef me steeds met veel plezier op DVD.NL en dat is zeker dank zij jullie niet aflatende inzet. Complimenten!
Ik heb in het afgelopen half jaar verdomd veel opgepikt over het fenomeen DVD. Daar ben ik heel blij mee. Op mijn werk word ik inmiddels als een soort allesweter beschouwd. O.a. ben ik een soort wandelende prijslijst.
Ik ben door jullie toedoen wel verslaafd geraakt, maar dat neem ik jullie maar niet kwalijk, omdat het toch een prettige verslaving blijkt te zijn.
Moet er iets veranderen? Wat mij betreft liever niet, jullie zijn echt op de goede weg.

starbuck
04-02-2002, 15:41
lang zal ie leven lang zal ie leven lang zal ie leven in de gloria in de gloria in de gloria

Tora Tora Tora ( in plaats van Hoera hoera hoera ):D

gefeliciteerd met je 1000 ste

Henk Heideveld
04-02-2002, 15:52
lang zal ie leven lang zal ie leven lang zal ie leven in de gloria in de gloria in de gloria
Tora Tora Tora ( in plaats van Hoera hoera hoera ):D
gefeliciteerd met je 1000 ste
Bedankt Starbuck, ik heb het er bij jou stevig ingehamerd, merk ik wel. Geheel gehersenspoeld roep je TORA TORA TORA in plaats van HOERA HOERA HOERA. Onthou mij als de TORA TORA TORA fan en je doet mij eer aan. (al heb ik er dan 1000 posts aan moeten besteden, hum!:o )

Arnold van Oostrum
04-02-2002, 16:02
Mijn duizendste post moet gericht zijn aan de crew en enkele andere mensen, die achter de schermen hun best doen.
Ik begeef me steeds met veel plezier op DVD.NL en dat is zeker dank zij jullie niet aflatende inzet. Complimenten!Henk, gefeliciteerd met deze belangrijke mijlpaal. :)

Dank voor het compliment aan ons. We doen ons best en zullen dat met veel enthousiasme, zeker na jouw stimulerende woorden, blijven doen.:D


[B]Moet er iets veranderen? Wat mij betreft liever niet, jullie zijn echt op de goede weg. Tja, je zou je kunnen afvragen... op weg waarheen? ;)

bmateijsen
04-02-2002, 16:27
En Henk die is een goeie... en Henk die is een Goeeeeeeieeee, hij geeft nog 1000 posts weg...

Heel flauw... maar toch: Gefeliciteerd met 1000 posts.. en die lofzang voor de crew van DVD.nl is zeer terecht!

Groet Bjorn

Alex Bel-Gy-Bel
04-02-2002, 16:29
Mooie speech Sir Henk Heideveld :D , en doe er op zijn minst 1000 bij want jou bijdrage van informatie is ook heel positief.

gefeliciteerd met je 1000 ste post Henk.

Henk Heideveld
04-02-2002, 16:37
Kijk, onze Belgische buren, die weten het meteen cachet en stijl te geven. Die bombarderen je meteen tot SIR. De Belgen kunnen bij mij dus niet meer stuk. te veel eer gewoon. Dank u, dank u, Belg-Y-Bel.:D :D

Nathan Strik
04-02-2002, 17:37
Welkom bij deze selecte club van "opper-ouwehoerders". :D

Wie zal de eerste zijn die zijn tweede millenium gaat beleven? Ik zet mijn geld op Alex of Luther...

Marco
04-02-2002, 17:38
Mijn duizendste post moet gericht zijn aan de crew en enkele andere mensen, die achter de schermen hun best doen.
Ik begeef me steeds met veel plezier op DVD.NL en dat is zeker dank zij jullie niet aflatende inzet. Complimenten!
Alleerst gefeliciteerd :) en ook ik wil graag mijn complimenten neerzetten naar de DVD. NL crew. :) :) Hard werkende mensen vol met enthousiasme allen voor de liefde voor dat mooie glimmende schijfje (zonder krassen ;) ).



Ik heb in het afgelopen half jaar verdomd veel opgepikt over het fenomeen DVD. Daar ben ik heel blij mee.
Nog voor DVD.NL was ik al langer bezig. Dit soort fora/forums kan je een hoop opsteken. Weer iig geval dat je mij prijsbewuster heeft gemaakt (zeker met NL DVD's).



Op mijn werk word ik inmiddels als een soort allesweter beschouwd.
Daar heb ik ook 'last' van :D Ik heb best wel veel collega's aan hun DVD video speler geholpen. Toch wel fijn, zo ben ik niet alleen die een DVD afwijking heeft :D

Edwin V
04-02-2002, 19:41
Op naar je volgende mijlpaal:

1000 DVD's:D

Remco Out
04-02-2002, 21:42
Gefeliciteerd Henk, en nog vele dvd.nl jaren. Je zal vast dit jaar nog wel de 2000 halen neem ik aan. Nogmaals gefeliciteerd. Hoera!! :D

forzavado
05-02-2002, 10:22
Ook van mij de beste wensen voor de komende 1000......

Erg sociaal om niet alleen jezelf in het zonnetje te zetten maar ook eens te denken aan de crew die dit allemaal mogelijk maakt en er een hoop tijd in stopt. Dus geld voor iedereen, ga zo door.......

Eric van Ballegoie
05-02-2002, 11:36
Henk,

Van Harte Gefeliciteerd namens mijzelf en de rest van de DVD.nl crew (denk ik :D )!
Ik zou zeggen, ga door met je contructieve bijdragen op dit forum en op naar de 2000 :) !!!!

Camille
06-02-2002, 13:08
Ik ben door jullie toedoen wel verslaafd geraakt, maar dat neem ik jullie maar niet kwalijk, omdat het toch een prettige verslaving blijkt te zijn.
Dit heb ik ook.
Maar in ieder geval gefeliciteerd!

Alex van den Berg
06-02-2002, 14:52
Lang zal Henkie posten...
Lang zal Henkie posten...
Lang zal Henkie posten in de gloria.
In de glooooriiiiia...
In de glooooriiiiia

Proficiat!! ... en bedankt voor de uitgesproken waardering! :)

martin
07-02-2002, 08:31
Hoi Henk.

Gefeliciteert, hou je nu nog wel tijd over om af en toe een filmpie tekijken ???

Peedeepee
07-02-2002, 08:37
Hey Martin! Laat me raden? Het is je vrije dag! *LOL*
Ga je nog wat aanschaffen? *LOL*

Henk Heideveld
07-02-2002, 09:53
Welkom bij deze selecte club van "opper-ouwehoerders". :D
Wie zal de eerste zijn die zijn tweede millenium gaat beleven? Ik zet mijn geld op Alex of Luther...
Kan zijn dat er velen op jou gaan wedden:D :o

Henk Heideveld
07-02-2002, 09:57
Hoi Henk.
Gefeliciteert, hou je nu nog wel tijd over om af en toe een filmpie tekijken ???
Ik "werk" bij de overheid.:D :D :D :D :D :D (ik hou het bij 6 lachebekkies, maar het hadden er even goed 20 kunnen zijn.)
En mensen, nu niet gelijk deze hele thread meteen vol zetten met ***geintjes over de overheid, he. Geen misbruik maken van mijn eerlijkheid. Dan word ik :mad: :mad:

martin
07-02-2002, 10:34
Hey Martin! Laat me raden? Het is je vrije dag! *LOL*
Ga je nog wat aanschaffen? *LOL*

Yep ik eerst wilde niet gaan, maar door die aanbieding van shrek bij MM kon ik het niet laten :)

Henk Heideveld
08-02-2002, 08:55
[i]Originally posted by martin
Yep ik eerst wilde niet gaan, maar door die aanbieding van shrek bij MM kon ik het niet laten
Geeft niks manneke, dat je het niet laten kon. Het was gewoon je dag, nietwaar (donderdag). Of knoop je inmiddels de woensdagen er aan vast?:D :D :D

Henk Heideveld
08-02-2002, 09:04
Martin en PeeDeePee, hoe durven jullie mijn "jubileumthread" te misbruiken voor onderonsjes en off-topics.
OFFIE!! OFFIE!!, ACTION!! GET THEM! GET THEM BY THE BALLS.:mad: :mad: :mad:
This is real-off-topic war, man:D :D :D

Peedeepee
08-02-2002, 09:13
Sorry Henk, soms sluipt het er gewoon in zonder dat je er erg in hebt! :D :D

Peedeepee
08-02-2002, 09:13
Zoals nu net ook weer... *LOL* :D

Henk Heideveld
08-02-2002, 09:17
Sorry Henk, soms sluit het er gewoon in zonder dat je er erg in hebt! :D :D
Da's met DVD's al niet anders. Een lege portemonnee voor dat je er erg in hebt. Lulsmoes!!
Maar wel een leuke collectie natuurlijk:D :D :D

Remco Out
08-02-2002, 11:00
Ik heb dan ook altijd een lege portemonnee op zak, daarentegen pin ik meestal, daardoor krijg je helaas wel een lege bankrekening. :D

Henk Heideveld
08-02-2002, 11:13
Ik heb dan ook altijd een lege portemonnee op zak, daarentegen pin ik meestal, daardoor krijg je helaas wel een lege bankrekening. :D
Ik heb meer dan een lege bankrekening, een bankrekening met een zekere kredietlimiet. Ik hoef helemaal mijn best niet te doen om die limiet te halen. Recentelijk heeft de bank mij een brief gestuurd dat ik recordhouder roodstand ben. En denk je dat ze dat weten te waarderen?????:D :D :D

Remco Out
09-02-2002, 19:10
Ik heb meer dan een lege bankrekening, een bankrekening met een zekere kredietlimiet. Ik hoef helemaal mijn best niet te doen om die limiet te halen. Recentelijk heeft de bank mij een brief gestuurd dat ik recordhouder roodstand ben. En denk je dat ze dat weten te waarderen?????:D :D :D Meen je dat echt?? Nou, je kan dan wel zien wie er echt verslaafd is. Als ik rood zou staan zou ik geen dvd's meer aanschaffen tot ik weer in de + zou staan. Straks moet je nog als zwerver door het leven gaan met je dvd collectie. :D