PDA

Bekijk de volledige versie : The Usual Suspects



BasH
04-02-2002, 16:23
Ik weet dat deze discussie al enkele keren is gevoerd, maar na het napluizen van alle threads ben ik nog niets wijzer geworden.

Ik zag namelijk bij Play.com dat in Engeland de SE van The Usual Suspects in april wordt uitgebracht. Ik ben echter benieuwd wanneer die in Nederland gaat verschijnen. Heeft iemand een exacte datum, of blijft het bij 'in de loop van 2002'?

Alvast bedankt,

BasH

Marco
04-02-2002, 21:50
Waarom bestel je deze gewoon niet bij Play. Is het vanwege NL ondertiteling (of geen CC o.i.d.)

Misschien, heel misschien is het mogelijk dat de Engelse versie wel NL ondertiteling bevat. Zo niet de 1e keer zijn, aangezien het een MGM DVD is. Daarvan zijn heel veel DVD's die je in de U.K. voorzien van NL ondertiteling.

BasH
05-02-2002, 14:48
NL titels speelt mee, CC niet, want ik bestel vaker bij Play.com. Ik ben gewoon benieuwd of er ook een NL versie komt; aan het enthousiasme van de forumleden te merken, zou dat volgens mij geen slecht plan zijn. Velen hebben US in hun top-filmlijst staan. Deze SE verdient het mijns inziens dan ook om in Nederland uitgebracht te worden.

Groeten,

BasH