PDA

Bekijk de volledige versie : R1-r2?



Remco Sondagh
01-08-2001, 13:55
Waarom krijgen wij in R2 soms belachelijke versies van goede films? (terminator 2) En wat is er aan de hand met de Back to the future trilogie?

Martin van Tuijl
01-08-2001, 15:25
Daar wordt ik dus ook niet goed van! Ik vermoed dat het iets met afzetmarkt en dus geld te maken heeft.

Wat Back To The Future betreft, het heeft te maken met problemen over de rechten van de film. Het laaste gerucht is dat de set deze kerst uitkomt in de US.

Op http://www.bttf.com/dvd/ kun je alle nieuws en geruchten lezen.

Remco Sondagh
02-08-2001, 09:40
Dank je. Een goede site trouwens.

Nathan Strik
03-08-2001, 18:34
Nog even over Back to the Future. Het betreft hier de Nederlandse rechten die te grabbel zijn gegooid. Het kan dus best zijn dat hij in de UK of Duitsland best uitkomt. Persoonlijk hoop ik op een luxe box. :p

Martin van Tuijl
03-08-2001, 18:42
Zou je wat meer info kunnen geven over de Nederlandse rechten die te grabbel zijn gegooid? Ik wist dit namelijk nog niet.

Bvd.

Nathan Strik
04-08-2001, 18:26
Okee, volgens de geruchten zou Columbia de Nederlandse rechten van de Back to the Future trilogie hebben verkocht aan een niet nader genoemd bedrijf. Er zijn verder geen persberichten uitgegeven (waar ik van weet) die aangeven dat de films binnen enkele tijd in Nederland uitgebracht zullen worden.
Wel komt hij misschien in Amerika met Kerst uit. En met een beetje geluk komt er een Britse versie of een Australische regio 2,4 disc met Nederlandse ondertitels uit. (maar ik zou er niet op wachten) :mad:



Zou je wat meer info kunnen geven over de Nederlandse rechten die te grabbel zijn gegooid?

Rudy Mas
09-08-2001, 22:57
Hallo,

Columbia USA heeft de Europese rechten verkocht aan Universal.

Althans, dat is wat ik in de gangen van mijne leverancier heb vernomen. ;) Dus heel on-officieel, maar vermoedelijk wel juist. ;)

En wat ik ook vernomen heb, is dat er op dit moment enkel plannen bestaan om ze alle 3 afzonderlijk uit te brengen. Dus voor de mensen die op de Box versie wachten, de kans is heel klein dat die er zal komen. :mad: (Maar met Universal kun je nooit weten wat ze nog op het laatste moment beslissen.)