PDA

Bekijk de volledige versie : DFW: Immortals in drie edities op DVD



Eric van Ballegoie
23-03-2005, 15:28
DFW: Immortals in drie edities op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1635)

Dennis Kuijper
23-03-2005, 15:44
Ben wel benieuwd naar deze film,maar of het een aanschaf wordt,misschien eerst eens huren.

Sander Haarmans
23-03-2005, 17:16
Heb hem net gehuurd, ga hem straks kijken.
Ben benieuwd.

Webby
23-03-2005, 18:08
drie edities voor een B film? :shock:

Richard68
23-03-2005, 18:52
Hebben mensen deze film al gezien? Ben benieuwd naar de reacties.

Kasper P.
23-03-2005, 19:01
drie edities voor een B film? :shock:Wat is in godsnaam "B film" aan deze film?

T. van Keeken
23-03-2005, 19:03
Ja inderdaad...

Ik kon er erg goed van genieten en als die al een B-film is, dan zijn Donnie Darko en The Butterfly Effect t ook.

Sander Haarmans
23-03-2005, 19:26
Heb hem net gehuurd, ga hem straks kijken.
Ben benieuwd.
Heb hem net gezien.
Op zich geen onaardige film, af en toe heb je wel het idee dat je naar een Playstation2 spelletje aan het kijken bent.
De Special Effects zien er aardig uit, het verhaal is niet echt heel erg boeiend maar wel een relaxte film om naar te kijken.
Verwacht er niet al te veel van dan valt ie best mee.

Guido van Thiel
23-03-2005, 20:01
:shock: Joh, wat kijk je vroeg in de avond films dan...

Ik moet nog beginnen vandaag... :wink:

flix
23-03-2005, 20:54
ik heb veel rare films gezien in me leven maar deze :shock:
ik verwachte er al niej veel van maar dawm!!!wat een wazige film...


en dan nog ff 24,- euro neer tellen :shock: nou bedankt is het geld dus niej waard....



:twisted:

Sander Haarmans
23-03-2005, 21:13
:shock: Joh, wat kijk je vroeg in de avond films dan...

M'n vriendin was aan het werk dus kan ik in ieder geval rustig een film kijken en zij houdt toch niet van dit soort films :)

Sneaker
24-03-2005, 00:35
Wat ik ervan gezien heb ziet er best wel goed uit. Ziet er ook lekker vaag uit. Daar hou ik wel van. En als ik hem dan toch probeer, dan maar gelijk voor de LIMITED SPECIAL EDITION gaan :mrgreen:. Prijs zal vast nog wel dalen.

PCMSCHOUTEN
24-03-2005, 14:04
Mijn vriendin maakte me opeens wakker nadat ik in slaap gevallen was na ongeveer 45 min.

Al met niet te hoge verwachting gehuurd de film was zo vaag en onsamenhangend dat wakker blijven dus niet lukte.

Al met al een teleurstelling terwijl de trailer zo veelbelovend was.

Deze komt zeker niet in mijn dvd kast.

Surya
24-03-2005, 15:52
drie edities voor een B film? :shock:
Wat is in godsnaam "B film" aan deze film?
Vroeg ik me ook af. In elk geval, leuke film die vrij origineel is. Hij verschilt wel vrij sterk van de strips qua verhaallijn, maar de personages zijn allemaal present.

Yi-Long
24-03-2005, 18:53
Alleen maar engels gesproken!? de originele taal is toch Frans!?

Surya
24-03-2005, 19:56
Alleen maar engels gesproken!? de originele taal is toch Frans!?
Neen, het is een Franse film, maar hij is in het Engels opgenomen.

Yi-Long
24-03-2005, 20:20
Alleen maar engels gesproken!? de originele taal is toch Frans!?
Neen, het is een Franse film, maar hij is in het Engels opgenomen.

Ow oki, thanks voor de info :)
Toch vreemd een franse film in het engels, maar ben benieuwd...

deweb
25-03-2005, 19:48
Veel franse producties die engels zijn, zijn meestal heel erg goed in het engels ingesproken. Beter nog, je hebt absoluut niet het idee dat je naar iets anders kijkt. En dat kunnen we van duitse of franse nasynchronisatie meestal niet zo makkelijk zeggen.

Ik heb deze film nu 3 keer gezien:

1 keer minder legaal, ik snapte de film maar stelde me nogsteeds vragen.
1 keer in het filmhuis, wat mij was aangeraden. Werkelijk waar, in het groot ziet zelfs de burgemeester er nog spectaculairder uit. Toen begreep ik de film wel helemaal.
1 keer op huur dvd, en het bleek ook prima te zijn om popcorn bij te nuttigen (althans, ik was in een wat ontspannen mood).

Ik hoor van meerdere mensen dat ze hem willen zien, maar hebben ze hem eenmaal gezien zeggen ze dat ze de ballen er niet van begrijpen. Ook de recensisten begrepen het verhaal niet en zeiden maar dat er teveel digitale techniek was gebruikt.
Oke, het is soms even zoeken naar het verhaal, maar volgens mij word het verhaal vrij duidelijk vertelt. Daarom kun je me voor vragen gerust pb-en/pm-en of mailen (ik kom hier niet al te vaak)
Ik zal in ieder geval de 2 disc versie kopen, afhankelijk van de centen de special edition.
Edit: De originele filmposter van deze film (immortel ad vitam zoals de originele titel luid) vind ik trouwens veel mooier. Dat "immortals", die hangende nikopol en nog enkele elementen vind ik niet zo mooi staan. Ach, alles beter dan de bedachte naam voor Nederland: The woman trap (blegh!)

DFW brengt trouwens wel vaker rare films uit. De vaagste van hun in mijn collectie is de film "Blueberry". Schitterend camera werk, maar nogal indiaans spiritueel aangelegt. Toch zeker wel een aardige film.

Edit: Ik heb vandaag mijn LE besteld :). Bedankt voor de informatie redactie!

Grt. Deweb

Jeroen D
09-04-2005, 08:41
Heb de 1 disc in bestelling..........ben toch wel benieuwd naar deze film.