PDA

Bekijk de volledige versie : Prijsvragen?



Remco Out
05-02-2002, 08:50
Hallo allemaal,

misschien ligt het wel aan mij, maar vroeger werden de prijsvragen toch altijd vermeld bij dvd.nl nieuws? Is er trouwens een overzicht van welke prijsvragen er op dit moment aan de gang zijn, want ik zie alleen linksboven in beeld af en toe Shrek en af en toe Tomb Raider in beeld. Kwam er vorige week pas achter dat er weer prijsvragen waren. Straks mis ik er nog 1 en dat kan natuurlijk niet, want ik wil wel een keer wat winnen. :D

Remco Out
05-02-2002, 12:59
Nog een vraagje aan de dvd.nl crew. Wanneer is ongeveer de uitslag bekend van Shrek en Tomb Raider? Eind Februari?

jboemaars
05-02-2002, 15:58
Voor meer prijsvragen, kun je hier terecht. Verder nog nooit iets gewonnen, maar het valt altijd te proberen

Prijshopper (http://www.prijshopper.nl/film.htm)

Remco Out
07-02-2002, 11:14
Kan iemand gewoon eens een keer antwoord geven op mijn vraag en graag de bovenste.

Remco Out
09-02-2002, 19:12
Voor de derde keer, zou iemand antwoord kunnen geven op mijn eerste bericht. Ik zou het wel op prijs stellen als ik een keer antwoord zou krijgen. :mad:

Jaded
09-02-2002, 20:19
De uitslag van Shrek is deze woensdag bekend, de 13de februari.

Eric van Ballegoie
09-02-2002, 20:21
Prijsvragen kondig ik normaal altijd aan met een nieuwsbericht, het kan zijn dat ik het bij Tomb Raider vergeten ben. Er is verder geen overzicht van de lopende prijsvragen.

Remco Out
09-02-2002, 20:24
Oke, bedankt Eric voor de informatie. Wat mij betreft kan je ( of iemand anders van dvd.nl crew uiteraard ) deze thread sluiten.

Remco Out
09-02-2002, 20:25
De uitslag van Shrek is deze woensdag bekend, de 13de februari. De 13de?? Dat voorspelt weer niet veel goeds. :D

Eric van Ballegoie
09-02-2002, 20:37
De uitslag van Shrek is deze woensdag bekend, de 13de februari.
Euhh.... waar heb je die info vandaan? :confused: Voor zover ik weet staat er nergens een datum op de site.

Jaded
09-02-2002, 20:56
Heh das ook juist! :)
Ik verwar site's met elkaar.
Op dvd-home loopt ook een prijsvraag over Shrek en deze stopt op 13 februari.
Sorry voor de verwarring. :)

Alex Bel-Gy-Bel
10-02-2002, 10:40
Heh das ook juist! :)
Ik verwar site's met elkaar.
Op dvd-home loopt ook een prijsvraag over Shrek en deze stopt op 13 februari.
Sorry voor de verwarring. :)
Ik doe met de prijsvragen bij dvd-Home niet meer mee, heb daar nog nooit een Belg zien winnen nu begrijp ik wel dat er niet zoveel Belgen zullen meespelen maar ik heb eens gevraagd of Belgen ook mogen meespelen en kans maken op een prijs maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Ik doe de moeite niet meer om het antwoord te zoeken op de vragen heeft volgens mij toch geen zin.
Maar ik wens je in elk geval succes en hoop dat je toch wat kan winnen.

Remco Out
10-02-2002, 18:56
Dus ik moet nog langer dan de 13de wachten op de uitslag van Shrek?? snik :( . En Tomb Raider, zelfde datum of een andere datum?

Eric van Ballegoie
10-02-2002, 20:03
Ik maak expres geen data meer bekend, ik maar de winnaars bekend op het moment dat ik de prijzen hier heb liggen. Voor Tomb Raider is (bij uitzondering) afgesproken dat de prijzen direct door Paramount verstuurd worden, dus de winnaars van die prijsvraag zal ik de dag na het aflopen van de deelname termijn meteen bekend maken.

Remco Out
10-02-2002, 20:15
Oke bedankt, zo kom ik er ook nog eens achter hoe het werkt bij dvd.nl. Ik zal dus even geduld moeten hebben. :D

Anonymous
10-02-2002, 22:39
DVD Home moet weer opschieten met nieuwe prijsvragen !!!
Alleen Shrek kan je nu aan deelnemen en die loopt idd deze
week af !

Alex van den Berg
10-02-2002, 23:10
Oke bedankt, zo kom ik er ook nog eens achter hoe het werkt bij dvd.nl. Ik zal dus even geduld moeten hebben. :D Ach... Op deze manier is het extra spannend... En daarbij is de verrassing extra groot wanneer je opeens zomaar op een dag hoort dat je gewonnen hebt... :)

Anonymous
10-02-2002, 23:11
Ach... Op deze manier is het extra spannend... En daarbij is de verrassing extra groot wanneer je opeens zomaar op een dag hoort dat je gewonnen hebt... :)

lekker dan, ik win toch nooit wat ! :(

Alex van den Berg
10-02-2002, 23:13
Medewerkers van HWI Group / DVD.nl en Paramount zijn van deelname uitgesloten. Hmpffff... :(

Anonymous
10-02-2002, 23:14
Hmpffff... :(

Klaag niet, jij heb pas The Godfather Box gewonnen vriend ! :D

Offie
10-02-2002, 23:15
Medewerkers van HWI Group / DVD.nl en Paramount zijn van deelname uitgesloten. Hmpffff... :(

Alex van den Berg
10-02-2002, 23:19
Klaag niet, jij heb pas The Godfather Box gewonnen vriend ! :D Nope... Dat dacht Luther dus ook al... Maar dat was dus een Alex van DE Berg... :)

Ik win nooit wat, omdat ik niet meedoe met wedstrijden.... Met werken verdien je de prijzen sneller... :D

Anonymous
11-02-2002, 07:40
Oooow dan heb ik niks gezegd :)

Remco Out
11-02-2002, 10:27
Hmpffff... :( Hahaha, zelfs Offie mag niet meedoen aan een prijsvraag. Dat vind ik wel zielig, hij werkt zo hard om het forum een beetje netjes te houden en hij krijgt niet eens een beloning. Ik heb het met Offie te doen. :D

R. Schaap
06-03-2002, 10:03
Zijn de Shrek prijzen niet allang binnen???? Het is nu wel erg lang geleden. Volgens mij mogen jullie nu wel eens de winnaars bekendmaken in een nieuwsbericht.

Of vergeet IK iets?

Alexander de Mol
06-03-2002, 10:16
Zie deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5028).

R. Schaap
06-03-2002, 10:19
hartstikke leuk hoor die andere closed thread. Maar daarin staat dat gisteravond de prijswinnaars bekend zouden worden gemaakt. Ik vraag me af hoelang het dus nog gaat duren

Remco Out
06-03-2002, 12:38
Ja, ben ook erg benieuwd, zit al een paar weken te wachten op de prijsvraaguitslag, toen werd er gezegd gisteravond, maar kijk nog steeds geen uitslag. :(

Kermit
06-03-2002, 12:49
Niet ondankbaar of ongeduldig willen zijn, maar ik heb mijn prijzen van de tombraider prijsvraag van meer dan 3 weken geleden ook nog niet ontvangen, dan kan je inderdaad maar beter wachten als je de prijzen nog niet binnen hebt.

Las net in deze thread dat die via Paramount moeten komen, maar toch...zo moeilijk moet dat toch niet zijn pakketje sturen :)

En mijn vriendin wilde ook graag weten of ze gewonnen had bij Shrek :-)

Kermit

Eric van Ballegoie
06-03-2002, 18:21
Winnaars zijn bekendgemaakt, nogmaals excuses voor de grote vertraging.

http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=291

Wat betreft de Tomb Raider prijsvraag: De prijzen worden door Paramount verzonden, dat is buiten ons om. Ik zal hierover nogmaals contact opnemen met Paramount.

Alex Bel-Gy-Bel
06-03-2002, 18:26
Winnaars zijn bekendgemaakt, nogmaals excuses voor de grote vertraging.

Ik vind dat helemaal niet erg Eric dat het zolang geduurd heeft.:D ;) :p

MAAR DAT IK NIET GEWONNEN HEB !!!:mad: :( :mad:



:D :D :D

Remco Out
07-03-2002, 07:41
Wanneer komen er trouwens weer nieuwe prijsvragen?? Heb wel weer zin om een prijsvraag in te vullen. Want hoe meer prijsvragen, hoe meer kans op een dvd. :D

Henk Heideveld
07-03-2002, 10:09
Ik vind dat helemaal niet erg Eric dat het zolag geduurd heeft.:D ;) :p
MAAR DAT IK NIET GEWONNEN HEB !!!

Als er maar geen sprake is van een zeker "buitenlandersbeleid" in deze.:D :D :D :D

Eric van Ballegoie
07-03-2002, 14:22
Als er maar geen sprake is van een zeker "buitenlandersbeleid" in deze.:D :D :D :D
Ik geef hierop geen commentaar. ;)
Wel vragen we voortaan bij elke prijsvraag naar jullie politieke voorkeur, wanneer deze niet met de onze overeenkomt win je zowiezo niet... Verder zijn we uiteraard 'At your service' !! ;)

Alex van den Berg
08-03-2002, 03:24
Wel vragen we voortaan bij elke prijsvraag naar jullie politieke voorkeur, wanneer deze niet met de onze overeenkomt win je zowiezo niet... Verder zijn we uiteraard 'At your service' !! ;) ROFL
Ik geloof dat Eric in Rotterdam woont... :D :D

Henk Heideveld
08-03-2002, 11:09
Ik geef hierop geen commentaar. ;)
Wel vragen we voortaan bij elke prijsvraag naar jullie politieke voorkeur, wanneer deze niet met de onze overeenkomt win je zowiezo niet... Verder zijn we uiteraard 'At your service' !! ;)
Ik dachr meer aan onze BELGISCHE medemens.:o :o :o

Luther Hartog
18-03-2002, 17:09
Komen er nog wel prijsvragen hier, tis namelijk al een tijd geleden. Ik doe zelf nooit mee hoor, maar ik vroeg het me gewoon af voor een vriend van mij;)

Alex Bel-Gy-Bel
18-03-2002, 18:04
Komen er nog wel prijsvragen hier, tis namelijk al een tijd geleden. Ik doe zelf nooit mee hoor, maar ik vroeg het me gewoon af voor een vriend van mij;)

Hahahahaha......Hihihihihihihihihi......... Jij nooit meedoen, Hahahahahaha, Ik geloof jou.:D :D

Luther Hartog
18-03-2002, 23:45
Hahahahaha......Hihihihihihihihihi......... Jij nooit meedoen, Hahahahahaha, Ik geloof jou.:D :D Vandaar mijn knipoogje:);)

Henk Heideveld
19-03-2002, 11:28
Komen er nog wel prijsvragen hier, tis namelijk al een tijd geleden. Ik doe zelf nooit mee hoor, maar ik vroeg het me gewoon af voor een vriend van mij;)
Bedoel je Remco???:p :p

Remco Out
19-03-2002, 11:51
Bedoel je Remco???:p :p Hey, dat is niet grappig Henk, ik win nooit iets, maar goed over prijsvragen gesproken. Wanneer komt er weer 1?

bmateijsen
19-03-2002, 12:10
er is een leuke te vinden op www.dvdzine.nl, verder genoeg prijsvragen te vinden op www.prijshopper.nl, daar kan je wel even zoet mee zijn...

Groet Bjorn

Henk Heideveld
26-03-2002, 14:35
Hey, dat is niet grappig Henk, ik win nooit iets, maar goed over prijsvragen gesproken. Wanneer komt er weer 1?
Wat blijft het stil, he??????:rolleyes: :rolleyes: