PDA

Bekijk de volledige versie : MGM: The Amityville Horror (SE) op DVD



Eric van Ballegoie
24-03-2005, 09:31
MGM: The Amityville Horror (SE) op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1636)

raymond koene
24-03-2005, 09:39
ziet er mooi uit deze dvd...zal zeker in mijn collectie terechtkomen!

Roberto van Rooijen
24-03-2005, 10:01
Wat zijn de specs?

Ziet er in ieder geval geweldig uit.

Frank
24-03-2005, 10:30
Wat zijn de specs?

Geluid: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans Dolby Digital 5.1
Beeld: 1.85:1 anamorf
Ondertiteling: o.a. Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

Bron: www.dvdfr.com (http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=17480).

Roberto van Rooijen
24-03-2005, 10:39
Wat zijn de specs?

Geluid: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans Dolby Digital 5.1
Beeld: 1.85:1 anamorf
Ondertiteling: o.a. Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

Bron: www.dvdfr.com (http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=17480).

Nu komt ie zeker in mijn collectie.

Bedankt voor de info.

Maarten van Krimpen
24-03-2005, 12:29
Weet iemand een adviesprijs?

Frank
24-03-2005, 15:06
Weet iemand een adviesprijs?

Zie pricewatch.

MarioGastel
24-03-2005, 18:14
Weet iemand of dit een toffe film is?

starbuck
24-03-2005, 18:32
Volgens mij is hier zeer recent ook al een remake van gemaakt.

Oude huizen en spanning, dat is wel iets waar ik een zwak voor heb als film-onderwerp.

als of wanner de prijs goed is dan wordt dit een absolute aanschaf.

Sneaker
24-03-2005, 19:18
Ben best wel benieuwd naar de remake. Aangezien ik het origineel nog niet gezien heb, is dit een goede manier om er kennis mee te maken. Mooie cover ook.

kruspe
26-03-2005, 00:35
Ziet er zeer mooi uit, maar ik ga denk ik toch voor de 4 disc box op R1.
Die komt deze week uit.

starbuck
26-03-2005, 11:05
de website van de remake

amityville2005 (http://www.mgm.com/amityville/)

Op zich ben ik niet een remake fan, maar de trailer zag er wel goed uit.

Albert Kostwinder
27-03-2005, 16:06
Jammer alleen dat men tegenwoordig wel erg veel laat zien in trailers e.d. Nare ontwikkeling vind ik dat. Ik wil naar de bios gaan en mij lam schrikken van dat meisje bv. op die stoel enz.... Ook op tv zie je dat. Kijk bv. maar eens naar de promo voor cgi new york en bespaar je weer 1 uur serie en reclame's.... men kon wel bang zijn dat niemand anders meer gaat kijken..... heel ergerlijk vind ik deze ontwikkeling en mijd derhalve telkens meer trailers zodat ik zo blank als mogelijk naar een film ga / kan kijken..... zijn er meer die dit hebben??? :( :wink:

Maick Werner
28-03-2005, 19:51
Jammer alleen dat men tegenwoordig wel erg veel laat zien in trailers e.d. Nare ontwikkeling vind ik dat. Ik wil naar de bios gaan en mij lam schrikken van dat meisje bv. op die stoel enz.... Ook op tv zie je dat. Kijk bv. maar eens naar de promo voor cgi new york en bespaar je weer 1 uur serie en reclame's.... men kon wel bang zijn dat niemand anders meer gaat kijken..... heel ergerlijk vind ik deze ontwikkeling en mijd derhalve telkens meer trailers zodat ik zo blank als mogelijk naar een film ga / kan kijken..... zijn er meer die dit hebben??? :( :wink:

Ja, hiero! Vooral van films met een komische smaak. Het is al enige jaren de 'hype' om alle grappen alvast in de trailer te zetten, zodat er niks te lachen blijkt wanneer je eindelijk voor het scherm plaatsneemt. Ook bij de engere titels, zitten de schrikmomenten al enigszins verwerkt in de trailer. Vaak zie je dan ook al een glimp van whatever evil it is. En dat is zo jammer :cry:

frank_black
31-03-2005, 19:13
ze zeggen dat dit verhaal waargebeurt is :?

X
01-04-2005, 23:15
ze zeggen dat dit verhaal waargebeurt is :?

Volgens mij is dat ook zo.... Ik heb wel eens een documentaire gezien over het Amtyville huis. Je moet het maar met een korreltje zout nemen, maar bepaalde dingen kunnen waar gebeurd zijn als je het mij vraagt.

In ieder geval ga ik maar eens kijken hoe duur deze special edition wordt en mocht de prijs meevallen komt deze zeker in de collectie.