PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje onderschrift



Anonymous
25-03-2005, 10:35
Ik zie net ineens dat mijn onderschrift verdwenen is.

Er staat nu "Signature verwijderd door beheer. Maximaal 4 regels toegestaan."

Ik had er eerst staan:

" My Collection

Iemand nog een Kill Bill Vol.1 in de aanbieding?"


Dit is geen 300 tekens en ook geen 4 regels, dus waarom is hij nu weg dan?

Eric van Ballegoie
25-03-2005, 10:42
Vier regels is inclusief eventuele open (wit)regels. We willen de signatures graag compact houden om de leesbaarheid van het forum zo goed mogelijk te houden. Lange (hoge) signatures zorgen ervoor dat er te veel gescrolld moet worden.

Anonymous
25-03-2005, 10:49
OK thnx!

Roy K.
03-04-2005, 13:34
Misschien het verkeerde Topic, maar kon zo gauw effe niet een andere vinden. Wat is er mis met de datum die staat bij mij overal op Geplaatst: 07-03-2004 :roll:

Iemand die weet hoe dat kan??? :?:

Nathan Strik
03-04-2005, 13:45
Misschien het verkeerde Topic, maar kon zo gauw effe niet een andere vinden. Wat is er mis met de datum die staat bij mij overal op Geplaatst: 07-03-2004 :roll:

Iemand die weet hoe dat kan??? :?:
Staat gewoon goed hoor. ;)

Wellicht is er met jouw instellingen iets mis?

Roy K.
03-04-2005, 13:59
Misschien het verkeerde Topic, maar kon zo gauw effe niet een andere vinden. Wat is er mis met de datum die staat bij mij overal op Geplaatst: 07-03-2004 :roll:

Iemand die weet hoe dat kan??? :?:
Staat gewoon goed hoor. ;)

Wellicht is er met jouw instellingen iets mis?

Nathan ik heb direct even gekeken en hier en daar wat veranderd.

Het werkt weer zoals het hoort...

Thanks!!!!!! 8)

Nathan Strik
03-04-2005, 14:04
Misschien het verkeerde Topic, maar kon zo gauw effe niet een andere vinden. Wat is er mis met de datum die staat bij mij overal op Geplaatst: 07-03-2004 :roll:

Iemand die weet hoe dat kan??? :?:
Staat gewoon goed hoor. ;)

Wellicht is er met jouw instellingen iets mis?

Nathan ik heb direct even gekeken en hier en daar wat veranderd.

Het werkt weer zoals het hoort...

Thanks!!!!!! 8)
Okee, gelukkig! (y)

Chris W
19-06-2005, 23:06
Nu we het hier toch over onderschriften hebben... ik dacht dat het niet was toegestaan of was "disabled" plaatjes in je onderschrift te hebben?

Waarom zie ik dan vaak ene hillebrinkie met een plaatje in zn onderschrift? Ik bedoel, als iedereen dat doet wordt t chaos natuurlijk.

Henk van der Weerdt
30-06-2005, 11:10
Blijkbaar is het verwijzen naar elkaar in een onderschrift ook niet gepast hier op het forum. Nou ik laat mijn onderschrift lekker staan. Pas als er een duidelijke reden voor is, dan zal ik hem verwijderen / aanpassen :wink:

Herjan
30-06-2005, 12:40
Blijkbaar is het verwijzen naar elkaar in een onderschrift ook niet gepast hier op het forum.
:confused:

Henk van der Weerdt
30-06-2005, 12:45
Blijkbaar is het verwijzen naar elkaar in een onderschrift ook niet gepast hier op het forum.
:confused:

Heb begrepen dat er ergenis kan ontstaan als je je gevoelens laat spreken in een onderschrift :wink:

Herjan
30-06-2005, 12:48
Blijkbaar is het verwijzen naar elkaar in een onderschrift ook niet gepast hier op het forum.
:confused:

Heb begrepen dat er ergenis kan ontstaan als je je gevoelens laat spreken in een onderschrift :wink:
En...?

Lekker laten staan, man! 8)

godofgamblers
21-07-2005, 12:16
Er wordt zowiezo teveel gelet op avatars en onderschriften.
Beetje leuk houden op het forum, uitzonderingen daargelaten.

Een digitale foto als onderschrift is crap natuurlijk, maar een gifje als avatar of 1 regel meer in je onderschrift moet je niet moeilijk over doen.

Een crew-memeber had het over " te veel scrollen" als reden voor 4 regels onderschrift :shock: Hallo! Kunnen mensen niet 1 mm verder scrollen ?!

Beetje onzin allemaal. Tis ook mogelijk, want op het dvdforum en fokforum (om maar wat te noemen) kan het wel.

Simon

Mr_Parker
24-07-2005, 19:56
Ik voel me genegeerd / buiten gesloten...

Niet serieus natuurlijk maar heb toch een vraag/opmerking over de profiel mogelijkheden.

Ik zag vandaag opeens dat het mogelijk is om je profiler account op te geven in je profiel en dan krijgje een geweldig knopje bij je posts erbij nl "dvds". Die wil ik ook!!! (het zal vast al een hele tijd mogelijk zijn, maar ik heb er gewoon nooit opgelet.)
Maar niet voor die in mijn ogen vreselijke profiler site, maar voor mijn eigen costum dvd site.
Ik heb nu mijn hoofdpagina wel al onder de www knop, maar dat mooie dvds knopje voor het specifieke dvd subdeel van mijn site zou geweldig zijn, toch?

Is het mogelijk voor de forum.crew om dit mogelijk te maken?

Mr_Parker
27-07-2005, 12:29
Er is nog geen weekje voorbij, maar ik heb simpel weg het idee dat de forum crew mijn "verzoekje" niet gezien hebben. :roll:
Dus dan maar een vermomde up... :nono:

Herjan
27-07-2005, 12:33
Er is nog geen weekje voorbij, maar ik heb simpel weg het idee dat de forum crew mijn "verzoekje" niet gezien hebben. :roll:
Dus dan maar een vermomde up... :nono:
Ook voor de technische crew is het vakantieperiode denk ik... ;)