PDA

Bekijk de volledige versie : Polls op startpagina van DVD.nl



Mike Philippens
05-02-2002, 10:49
Het komt bij mij regelmatig voor dat ik meerdere keren mag stemmen op de polls die op de beginpagina van DVD.nl staan. Erg vreemd, want het systeem 'weet' dat ik het ben (naam staat onderaan het scherm) en toch is ie 'vergeten' dat ik reeds heb gestemd. :confused:

Mike Philippens
05-02-2002, 20:12
Het valt me trouwens op dat het meestal gebeurd als ik in de forums ben geweest en op iets geantwoord heb. Ik druk dan op 'terug naar DVD.nl' en dan krijg ik ineens de poll weer. Misschien iets té fanatieke cleanup van een forum sessie?

System 3rror
05-02-2002, 20:25
Heb ik ook wel eens "last" van!!

Net als het stemmen op een DVD... Nadat ik de volgende dag nog eens de review bekijk, dan blijkt dat ik gewoon nog een keer kan stemmen!

Het zou gewoon 1 keer per inlognaam moet gaan...

Mike Philippens
09-02-2002, 11:45
Ook een beetje raar dat hier niemand van DVD.nl op reageert...

Dennis Veldhuizen
09-02-2002, 12:10
edit: off-topic bericht gewist.

Edwin vd Zwaard
09-02-2002, 12:38
Dit bedoelde ik dus vorige keer, het forum gaat achteruit, je krijgt geen serieuse antwoorden meer (of het duurt erg lang) en iedereen lult maar raak in en over onzin-topics.

Sorry maar dat moest ik even kwijt!

Betekend dat dat je niet meer terugkomt ?? Misschien hebben ze het wel druk de boel draaiende te houden..

Beetje geduld kan mijns inziens geen kwaad...

Mike Philippens
09-02-2002, 12:41
Beetje geduld kan mijns inziens geen kwaad...
Ik weet dat het werk van een webmaster heel zwaar is;ben er zelf ook een. Ben ook best geduldig geweest en heb zelfs al een PM en een mail gestuurd voordat ik mijn vraag hier postte. Geen reactie. Je kunt het nooit druk genoeg hebben om in al die weken niet even één berichtje te sturen... Al was het maar om te zeggen dat je het druk hebt.

Edwin vd Zwaard
09-02-2002, 12:48
Ik weet dat het werk van een webmaster heel zwaar is;ben er zelf ook een. Ben ook best geduldig geweest en heb zelfs al een PM en een mail gestuurd voordat ik mijn vraag hier postte. Geen reactie. Je kunt het nooit druk genoeg hebben om in al die weken niet even één berichtje te sturen... Al was het maar om te zeggen dat je het druk hebt.

Daar heb je idd gelijk in..

Remco Out
09-02-2002, 14:30
Klopt, ik heb soms ook wel eens een vraag waar ik antwoord op wil hebben, maar dat duurt dan wel een maandje voordat je eindelijk antwoord krijgt. Ik heb gelukkig wel het geduld, maar kan me voorstellen dat wanneer je iets snel wil weten het heel vervelend is.

Eric van Ballegoie
09-02-2002, 20:24
-Ja, de problemen zijn bekend.

-Nee we kunnen er nu niets aan doen, of we moeten de cookie regels strakker maken en dan kunnen sommige mensen helemaal niet stemmen.

-Nee ik antwoord inderdaad niet altijd (meteen) op alle PM's en emails die ik binnenkrijg, mijn excuses hiervoor, ik heb ook andere dingen te doen (b.v. het onderhouden van een prive leven).

vr gr