PDA

Bekijk de volledige versie : silence of the lambs regio 2



bmateijsen
01-08-2001, 18:52
Even een vraagje over de regio2 editie van silence of the lambs nieuwe release.

Naast het feit dat er nieuwe DD 5.1 geluid is gesampled is tevens de beeldkwaliteit opnieuw getransfered naar DVD, de regio 1 release van criterion bevat namelijk zeer slecht beeld...
en ik hoopte dat dat nu verandert zou zijn.

groet Bjorn

Eric van Ballegoie
01-08-2001, 19:06
Bjorn,

Als het goed is krijgen wij de DVD morgen binnen, we zullen de bespreking zo snel mogelijk plaatsen. Volgens mij heb je trouwens gelijk: Het gaat hier om een nieuwe transfer die betere beeld en geluidskwaliteit zou moeten hebben.

Eric

Nathan Strik
03-08-2001, 18:36
Ik ken de Criterion versie niet, maar ik ben zeer te spreken over de beeld en geluidskwaliteit van SOTL S.E.
Bij de extra´s springt vooral de documentaire eruit, alleen de deleted scenes waren een beetje teleurstellend.
(Beschouw dit maar als een PREview)

Bite
05-08-2001, 02:47
Ik ben zeer tevreden over deze uitgave (hoewel ik moet toegeven de Criterion versie ook niet te kennen)
Het DD 5.1 geluid is lang niet zo merkbaar als misschien wel leuk zou zijn geweest maar de beeldkwaliteit is zeer goed.
Het geluid in het algemeen is overigens wel zeer helder en ook de dialogen zijn uitstekend te verstaan.

Ik ga geen review geven, omdat ik niet zou weten waar ik precies op zou moeten letten maar ik ben erg tevreden met deze aankoop en kan 'm ook zeker aanraden aan iedereen die van deze film heeft genoten.

Bite