PDA

Bekijk de volledige versie : Verzamel je dvd's in seal?



Richard B.
29-03-2005, 21:07
Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.

Anyway, binnenkort gaat dat seal wel sneuvelen want ik wil de film gewoon zien. Ik verzamel toch voor mezelf en niet om te verkopen dus eigenlijk is het misschien wel een beetje onzinnig dat ik dat ding al enkele maanden ongeopend in mijn bezit heb. :oops:

Rudolf K.
29-03-2005, 21:09
Ik haal ze meteen uit de seal, al heb ik er wel een spijt van gehad ivm doorverkopen.

TheGodfather
29-03-2005, 21:10
ja idd als ie in de seal kijkt t nogal moeilijk he ;). ik zorg wel goed voor m`n dvd`s maar laat ze niet in de seal zitten. als ik iets heb gekocht in de winkel of heb binnen gekregen haal ik ze meestal gelijk uit de seal om te bekijken :lol:

Martin Stanneveld
29-03-2005, 21:10
Gelijk uit de seal. Wil de dvd direct bekijken, en vooral een digipack wil ik gelijk openklappen :wink:

Erwin de Koning
29-03-2005, 21:14
Lijkt me nogal flauwekul om een dvd in seal te laten zitten als je hem niet wil doorverkopen

:?

Marco Dubbeldam
29-03-2005, 21:16
Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)

Richard B.
29-03-2005, 21:18
Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)
Niet als je een 'die-hard' collector of handelaar bent. :roll:

Btw: met 'die-hard' heb ik het natuurlijk niet over de gelijknamige film. :lol:

dvdfre@k
29-03-2005, 21:19
Hoewel ik mensen ken die bij dure animeboxsets 2 versies kopen 1 om uit de seal te halen en andere in seal houden.

Caledonians
29-03-2005, 21:23
Ik haal een dvd altijd gelijk uit zn seal zodra ik thuis ben om de dvd een plaatsje te geven bij de andere dvd's in de kast.

Sander Haarmans
29-03-2005, 21:24
Ik verzamel ze niet in seal maar heb er nog wel een aantal in seal zitten, haal ze er pas vanaf als ik de film ga kijken.
Ik heb bijv. nog steeds Dances with Wolves 3 disc versie en Indiana Jones Trilogy in seal zitten, heb ze nog steeds niet gekeken :oops: en had ze al vrij vlot toen ze uitkwamen.

Marco Dubbeldam
29-03-2005, 21:24
Ik haal ook altijd meteen de seal van de dvd af. Lijkt mij ook vrij logisch. 8)
Niet als je een 'die-hard' collector of handelaar bent. :roll:

Oke, als je een echte 'Die-hard collector' bent en je wilt dat je zeer speciale dvd'tjes in absoluut perfecte staat blijven, dan kan ik wel begrijpen dat je ze in de seal laat zitten.

Maar ik vind het zelf toch het belangrijkst om de dvd te kunnen bekijken en daarom leek het mij ook vrij logisch. :wink:

Maick Werner
29-03-2005, 21:25
Ik verzamel ze niet in seal maar heb er nog wel een aantal in seal zitten, haal ze er pas vanaf als ik de film ga kijken.
Ik heb bijv. nog steeds Dances with wolves 3 disc versie in seal zitten, heb hem nog steeds niet gekeken :oops: en had hem al vrij vlot toen hij uit kwam.

Ik voeg mij bij Sander. Ik ga niet persé voor films in seal, maar mocht er een zeehond omheen zitten, dan laat ik 'm zitten totdat ik 'm kijk. In het geval dat ik 'm tussentijds verkoop, heeft de koper dus geluk :bier:

sxesven
29-03-2005, 21:27
Hoppa, meteen uit de seal hier. En kijken die hap.

Rob van Kempen
29-03-2005, 21:36
Je wilt de dvd gewoon zien, dus rits ik het seal er altijd als eerste af. (gelijk met de prijsjes, stikkertjes e.d.)

Ik koop dvd's voornamelijk om ze ook te kunnen zien :wink:

Ron kars
29-03-2005, 21:38
Waarom zou je dvds in seal houden, die dinge zijn gemaakt om bekeken te worden, vind ik echt zon ontzettende onzin...maar das mijn mening.

mokka
29-03-2005, 21:38
de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )
ik vind het zonde om ze te openen en ik verzamel ze dus geseald :D
wil ik die film dan kijken dan neem ik de normale R2nl versie wel uit de kast :D :wink:

Frank
29-03-2005, 21:38
Ik haal ze ook uit de seal. Ik koop DVD's om ze te gaan bekijken.

Johan van den D.
29-03-2005, 21:45
Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.
Dat kan inderdaad het geval zijn bij bepaalde uitgaves.
Zelf hecht ik er niet zoveel waarde aan en gaat ie direct uit de seal om de film te bekijken.

Erwin de Koning
29-03-2005, 21:52
de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )


Halve gare...

Die attaché case die je nog moet binnenkrijgen komt lekker niet gesealed

:twisted:

Frank Gevers
29-03-2005, 21:54
Wat ik in seal heb, laat ik zitten, tot ik hem kijk.. Waarom zou je het er eerder uithalen vind ik dan..

mokka
29-03-2005, 22:09
de limited editions, genummerde dvd's en giftsets blijven bij mij altijd in de seal (en nee, niet om te verkopen :wink: )


Halve gare...

Die attaché case die je nog moet binnenkrijgen komt lekker niet gesealed

:twisted:

ik heb em vandaag binnen gekregen en de inhoud is wel geseald, maar hij was toch niet voor mij, ik had em nl al :D

de jouwe zal dus ook wel zo komen :D

misterfun
29-03-2005, 22:36
Ikzelf haal de seal er pas af als ik ga kijken.
Ik hecht er geen extra waarde aan als ik een dvd van iemand op dit forum koop die niet in de seal zit als hij bv bij John of mokka vandaan komt. Ik weet van die mensen dat ze net zoals ik zelf met mijn dvd's omga en datze dus in top staat zijn.

Moet wel zeggen dat de inhoud van mijn James Bond koffer nog altijd geseald is en dat dat waarschijnlijk altijd zo blijft. Niet om tegen een meer prijs door te verkopen, maar omdat ik deze graag in uiterste top staat wil houden en dat ik de nl dvd's heb, thans mijn vader heeft ze staan.

Ik moet toegeven dat ik soms wel eens een boxje extra aanschaf om die tegen een kleine meerprijs hier te verkopen. maar dat gebeurd echt zelden. Dat houdt onze hobby dan wel een beetje betaalbaar. en je maakt er andere mensen gelukkig mee die bv geen cc hebben of wel een cc, maar die mis hebben gegrepen omdat een set snel OOP is.

Ik heb in iedergeval niet de intentie om dvd's aan te kopen en te wachten tot deze OOP is en dan te verkopen.

This is just me.... :)

Erwin de Koning
29-03-2005, 22:38
ik heb em vandaag binnen gekregen en de inhoud is wel geseald, maar hij was toch niet voor mij, ik had em nl al :D

de jouwe zal dus ook wel zo komen :D

Als ik hem morgen niet krijg dan word ik toch wel een btje nerveus hoor, kreeg je hem via Select Vracht?

HiddeV
29-03-2005, 22:38
Ook ik haal ze gelijk uit de seal, al is het alleen maar om ff te kijken of de verpakking en de dvd's goed zijn, niet bij een 2-disc uitgave 2 dezelfde disc's zitten ofzo.

Sneaker
29-03-2005, 22:48
Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.

Drost
29-03-2005, 22:57
Haal ze altijd uit seal: om de inhoud te checken, bovendien vind ik het leuk "even snel" de menu's en beeldkwaliteit e.d. te bekijken.

pavko
29-03-2005, 23:05
Ik verzamel ze niet in seal maar heb er nog wel een aantal in seal zitten, haal ze er pas vanaf als ik de film ga kijken.
Ik heb bijv. nog steeds Dances with wolves 3 disc versie in seal zitten, heb hem nog steeds niet gekeken :oops: en had hem al vrij vlot toen hij uit kwam.

Ik voeg mij bij Sander. Ik ga niet persé voor films in seal, maar mocht er een zeehond omheen zitten, dan laat ik 'm zitten totdat ik 'm kijk. In het geval dat ik 'm tussentijds verkoop, heeft de koper dus geluk :bier:

Ditto.... :D

Ron kars
30-03-2005, 09:17
Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.

Dat is ook een goeie reden om ze wel uit seal te halen..wat nu als er net als bij de SEE van Return of the King best veel grote krassen op zitten?

Oscar van Sambeek
30-03-2005, 10:14
Als ik films koop die in de seal zitten laat ik die er altijd omheen zitten tot ik hem ga kijken, waarom zou ik het er eerder afhalen? Om krassen te kunnen controleren maar een tijd geleden heb ik dat dus gehad, bij frs "kids" besteld en na een paar maanden pas gekeken en dus ook de seal eraf. Bleek dat er helemaal aan het einde een kras zat waardoor hij bij de aftiteling begon te schokken, niet erg zul je denken maar toch ook niet leuk. Ben met de dvd en factuur naar de frs gegaan en zonder moeilijkheden hebben ze een nieuwe voor me besteld, wel tevreden dus...

Seth__Gekko
30-03-2005, 10:23
Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.Idem, heeft er iemand nog een LOTR SEE TROTK geseald :twisted:

Dennis Kuijper
30-03-2005, 10:58
Ik heb sommige slipcase/digipacks nog gedeeltelijk in seal,alleen de kant waar de pack uitkomt is open,dit meer voor het beschadigen.

Philippe
30-03-2005, 11:05
Ik haal de dvd's altijd uit seal. Ik koop trouwens nooit een film met de onderliggende gedachte die misschien ooit door te verkopen.

Henk Heideveld
30-03-2005, 11:18
De enige die mij mij potdicht zijn gebleven en moeten blijven zijn de giftsets van LOTR. Die 3 staan gewoon voor de sier op de kast. :P :lol:
Nooit gedraaid ook, daar heb ik de EE's voor aangeschaft. :wink:
Ik zie het al voor me dat mijn kleinkinderen t.z.t. de giftsets erven en dan naarstig op zoek moeten gaan naar een verdwaalde DVD-speler. 8)

steven van dijk
30-03-2005, 12:00
Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.

Anyway, binnenkort gaat dat seal wel sneuvelen want ik wil de film gewoon zien. Ik verzamel toch voor mezelf en niet om te verkopen dus eigenlijk is het misschien wel een beetje onzinnig dat ik dat ding al enkele maanden ongeopend in mijn bezit heb. :oops:
Kun je me uitleggen wat de OOPCriterion versie van dead ringers inhoud wat maakt het dat het verzamelwaarde heeft, ik ben een groot liefhebber van david cronenberg.

Henk Heideveld
30-03-2005, 12:03
Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.Idem, heeft er iemand nog een LOTR SEE TROTK geseald :twisted:
Je kunt ze bij de FRS laten sealen :P :lol: :wink:

Joost v.d. Ham
30-03-2005, 12:05
Seal gaat eraf als ik de film ga kijken, wel zo handig :mrgreen:

Tegenwoordig haal ik een dvd niet meer direct uit de seal....of dat slimheid of luiheid is ben ik nog niet achter :?

Bruce Lee
30-03-2005, 12:56
Ik laat ze zolang ik ze niet kijk in seal zitten en als ik ze ga kijken haal ik ze eraf.

slindenau
30-03-2005, 13:05
Haal ze altijd uit de seal. Eerst even controleren of er wel schijfjes inzitten en of er geen krassen, putten of andere nare dingen op zitten.Idem, heeft er iemand nog een LOTR SEE TROTK geseald :twisted:
Je kunt ze bij de FRS laten sealen :P :lol: :wink:
Op de een of andere manier vertrouw ik de FRS mn DVD's niet meer toe zodra ik ze ontvangen heb (van de FRS).

Vreemd ;).

nlzwerver
30-03-2005, 13:17
DVD's zijn toch om naar te kijken? Dus seal eraf en bij eventuele doorverkoop (en als het relevant is natuurlijk) ff opnieuw (laten) sealen.

Grtz

Ramon van Dam
30-03-2005, 13:24
Nee haal ik eruit, overdreven om ze niet uit te pakken.

Thijssie
30-03-2005, 14:08
Ik haal hem meteen uit de seal, anders kan ik hem niet kijken.

MGdutch
30-03-2005, 14:18
Ik haal ze ook bijna altijd meteen uit de seal behalve als ik van plan ben ze door te verkopen, wat nu eigenlijk pas 1 keer echt is voorgekomen :?

mokka
30-03-2005, 14:48
ik heb em vandaag binnen gekregen en de inhoud is wel geseald, maar hij was toch niet voor mij, ik had em nl al :D

de jouwe zal dus ook wel zo komen :D

Als ik hem morgen niet krijg dan word ik toch wel een btje nerveus hoor, kreeg je hem via Select Vracht?

volgens mij niet? het was een geel busje met "express" erop...

R Klemkerk
30-03-2005, 15:00
Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.

Anyway, binnenkort gaat dat seal wel sneuvelen want ik wil de film gewoon zien. Ik verzamel toch voor mezelf en niet om te verkopen dus eigenlijk is het misschien wel een beetje onzinnig dat ik dat ding al enkele maanden ongeopend in mijn bezit heb. :oops:
Kun je me uitleggen wat de OOPCriterion versie van dead ringers inhoud wat maakt het dat het verzamelwaarde heeft, ik ben een groot liefhebber van david cronenberg.

Vooral de extra's van de film zijn goed. Commentaar track bijvoorbeeld. Dat kom je bij geen andere release tegen. De beeldkwaliteit is niet echt heel super, maar wat wil je bij een vrij oude film... :)

Joost van der Molen
30-03-2005, 15:15
Ik denk dat Criterion Dead Ringers wel weer eens in een verbeterde versie (betere transfer + nieuwe extras) zal gaan uitgeven. Dat hebben ze ook gedaan met andere OOP titels, zoals M van Fritz Lang.

Worm
30-03-2005, 15:19
Ik vind het juist zonde om de dvd in de seal te laten zitten. Ik haal altijd gelijk de seal eraf, zodat ik ze netjes naast mijn andere dvd's kan neerzetten. Een dvd is er tenslotte om bekeken te worden. :)

8t88
30-03-2005, 15:50
Ik haal de seal er pas vanaf nadat ik de film 3x gezien heb (rare gewoonte toch....) :wink:

Hotse
30-03-2005, 15:57
Ik haal de seal er pas vanaf nadat ik de film 3x gezien heb (rare gewoonte toch....) :wink:

:shock: ja maar dat kan toch helemaal nie


:shock: 8) , tuurlijk haal ik het eraf, duh :)

X
30-03-2005, 18:06
SEAL gaat er bij mij gewoon af! Ik begrijp mensen wel die DVD's in seal bewaren, maar persoonlijk kies ik daar niet voor. Ik ben wel een verzamelaar, maar géén 'verzamelaar'. Film is er voor om gezien te worden.

Paul H.
30-03-2005, 18:12
Direct uit de seal want sinds ROTK controleer ik elke dvd's op krassen of andere ongemakken die ik binnen krijg.

T. van Keeken
30-03-2005, 18:46
Direct uit de seal want sinds ROTK controleer ik elke dvd's op krassen of andere ongemakken die ik binnen krijg.

Zelfde hier... en uit mijn exminiloopbaan bij de FRS kan ik vertellen dat veel gesealde DVD's ook schijfjes met krassen bevatten.

Van de 10 uitgehoesde DVD's bevatte er altijd wel 1 krassen, triest maar waar :?

Dennis T.
30-03-2005, 19:47
Haha, die poll... wel duidelijk in ieder geval. :D

Rudolf K.
30-03-2005, 20:01
Ghehe, ik kán ze gewoon niet in de seal laten zitten. Vanmiddag The Lion King (PE) binnengekregen nog netjes in de seal, ik heb met in weten te houden tot net, dat plastic moet er gewoon af :P

Kees Hoekerd
30-03-2005, 20:26
Haal ze altijd uit seal: om de inhoud te checken, bovendien vind ik het leuk "even snel" de menu's en beeldkwaliteit e.d. te bekijken.
Ja inderdaad,dat doe ik dan ook wel eens.Verder vind ik het zoiezo grote flauwekul om ze geseald te houden.Als je hem geseald houdt,tot je hem gaat kijken,dan begrijp ik het nog een beetje (ook al kan je niks checken),maar voor de sier een dvd geseald houden,vind ik dan weer erg raar. :roll:

Wizz-Art
31-03-2005, 21:37
Seal gaat eraf als ik de film ga kijken, wel zo handig :mrgreen:

Tegenwoordig haal ik een dvd niet meer direct uit de seal....of dat slimheid of luiheid is ben ik nog niet achter :?

Hier idem :lol:

Roy de Jong
31-03-2005, 21:52
Als het ff kan koop ik een nieuwe dvd in de originele seal.
Maar thuis gaat hij uit de verpakking om de dvd op krassen te controleren. Vind het nl. doodzonde als er krassen op zitten.

Henk van der Weerdt
04-04-2005, 11:50
Laat ze in principe in seal zitten totdat ik ze ga kijken. Heb een 3tal titels in seal:

- Disney Treasure Goofy
- Disney Treasure B&W
- Amelie 2

Stapie
04-04-2005, 11:55
Uiteraard koop ik wel DVD's voor de film zelf maar toch heb ik wel een aantal films nog in de seal zitten .. dit komt voornamelijk dat het kwa verpakking geen interessante films zijn en dan maak ik ze pas open op het moment dat ik 'm ga kijken.

Wel is het zo dat ik digipacks vaak maar aan 1 kant openmaak zodat de DVD er wel uit kan maar dat de seal op de buitenverpakking blijft zitten .. dit doe ik enkel om de DVD te beschermen tegen krassen (door schuiven) .. dit komt de verkoopwaarden wel ten goede bij eventuele verkopen. Ben ik nou gek :?:

Frenkovic
05-04-2005, 05:28
beetje een 2-span... aan de ene kant had ik voor een aantal films liever de seal nog erom gehad (bv top gun, ice age) daar ga ik nu de SE van halen en waren meer waard geweest met seal en heb ze sinds aanschaf nog niet gekeken.

Aan de andere kant, als ik bv mijn CSI: Miami of mijn Indiana Jones Trilogie nog in de seal had laten zitten was ik ooit geconfronteerd met een onruilbare dvd met een dikke kras erop...

of de will and grace met olievlekken of zoals de LOTR ROTK releases die hier al genoemd worden...


Dus van alle digipacks en SE's die ik sowieso wil houden gaat het meteen er vanaf en bij de rest blijft het erom totdat ie gekeken wordt.

dat zou de beste beslissing zijn, maar helaas, ik ken meestal geeneens wachten tot na het afrekenen :)

Erik Paauw
05-04-2005, 08:26
Als je een film in seal bewaard kan je hem ook niet kijken en das dan een beetje jammer dacht ik zo

jorra
05-04-2005, 08:28
Ik verzamel ze niet in seal. Ik wil alle dvds toch kijken die ik koop :)
Ik heb er wel een paar in seal, maar dat komt omdat ik nog geen tijd heb om ze te kijken. :)

Erik Paauw
05-04-2005, 09:33
Ik verzamel ze niet in seal. Ik wil alle dvds toch kijken die ik koop :)
Ik heb er wel een paar in seal, maar dat komt omdat ik nog geen tijd heb om ze te kijken. :)

zo heb ik er ook nog drie staan die ik bij iets heb gekregen maar die me eigenlijks niet zo heel veel aan spreken om te kijken dus laat ik ze staan totdat ik hele maal niks meer heb en dan haal ik ze er maar eens uit.

EdgeX
05-04-2005, 13:31
Ik koop sowieso alleen dvds IN seal. Dus nieuw. FRS en tweedehands koop ik eigenlijk niet, omdat ze vaak slecht eruit zien.

Wanneer ik de film kijk dan haal ik m uit de seal. Mocht ik 'm in de tussentijd verkopen dan heeft de koper geluk gehad.

Edwin V
05-04-2005, 13:44
Ik haal alles uit de seal. Ook als ik de film/serie nog niet direct ga kijken. Dit om te controleren of alle discs wel goed zijn. Heb al een paar keer meegemaakt dat in boxsets soms een juiste disc ontbreekt en in plaats daarvan een andere dubbel. Is soms zo'n gedoe om te ruilen als je er pas na een jaar achter komt.

Richard B.
11-12-2006, 14:50
Ik heb er eentje: de OOP Criterion van Dead Ringers, die extra verzamelwaarde schijnt te hebben als ie in het originele seal zit.

Anyway, binnenkort gaat dat seal wel sneuvelen want ik wil de film gewoon zien. Ik verzamel toch voor mezelf en niet om te verkopen dus eigenlijk is het misschien wel een beetje onzinnig dat ik dat ding al enkele maanden ongeopend in mijn bezit heb. :oops:
Kun je me uitleggen wat de OOPCriterion versie van dead ringers inhoud wat maakt het dat het verzamelwaarde heeft, ik ben een groot liefhebber van david cronenberg.
Beetje late reactie maar toch: OOP betekend 'out of print' (dus: wordt niet meer gemaakt). Dat en het feit dat het een Criterion is en ook nog eens de best beschikbare versie is zorgt voor een hoge verzamelwaarde.

Ik heb het volgens mij niet eerder vermeld in deze draad maar inmiddels heb ik de dvd uit het seal gehaald en bekeken. Dág verzamelwaarde! :wink:

Dennis Oosterhuis
11-12-2006, 15:05
Ik haal ze vrijwel meteen uit de seal, evt. verkoopwaarde geef ik niet om.


JA: ik ben een ECHTE verzamelaar en ik wil niet dat mijn kostbare schatjes met de vieze buitenlucht in aanraking komen.
2% [ 3 ]
NEE: 'in seal' verzamelen is voor Barbie-pop-verzamelaars. Ik wil de film kunnen bekijken!
97% [ 129 ]

Hmmm... Waar is die ene procent gebleven??? :roll: :) Wel een duidelijke uitslag trouwens... :)

Tim Wiselaar
11-12-2006, 15:46
Altijd uit de seal, grote onzin om ze in seal te laten, koop hem dan gewoon niet

Hugo R
11-12-2006, 15:54
Ik haal altijd alles gelijk in de seal. Ik snap dat ze meer waard zijn als ze nog in de seal zitten, maar ik verkoop toch nooit dvd's.

Ralfers
11-12-2006, 18:11
khaal ze ook altijd uit seal.. vooral om te controleren of de discs er allemaal zijn en of er krassen op zitten.. had ik dus ook met LOTR ROTK zoals velen :P maar ik vind het ook altijd leuk om de opdruk van de discs te bekijken :roll: ben ik daarin de enige? :roll:

frank_black
11-12-2006, 18:27
Ik heb sommige slipcase/digipacks nog gedeeltelijk in seal,alleen de kant waar de pack uitkomt is open,dit meer voor het beschadigen.
Dat doe ik sinds een klein jaartje ook.
Zien er dan ook een stuk leuker uit naar mijn mening (ze lijken nog helemaal dicht te zitten.)
Bij de normale keepcases gaan ze er bij mij altijd eraf.

Aloys
11-12-2006, 18:34
Ik haal ze altijd meteen uit de seal, omdat ik de binnekant wil zien (ook bij Keepcases)

evilll_nelus
11-12-2006, 18:46
WAT EEN STOMME VRAAG!
sowiesow ziet het er niet mooi uit wanneer je een dvd in seal heb!
En kan je de film niet eens bekijken!
Plus kan je de binnenkant ook idd niet zien.. onzin!

Richard B.
31-01-2007, 20:47
Nou ik heb nou toch een dvd die ik in seal ga bewaren: de Disney's Complete Classics Trailer Collection dvd. (y)

Ja lach maar. Als ik dat ding over een tijdje op Ebay zet en vervolgens de geldtrein komt binnenrijden dan praten jullie wel anders. :roll:

intexor
31-01-2007, 21:08
Nou ik heb nou toch een dvd die ik in seal ga bewaren: de Disney's Complete Classics Trailer Collection dvd. (y)

Ja lach maar. Als ik dat ding over een tijdje op Ebay zet en vervolgens de geldtrein komt binnenrijden dan praten jullie wel anders. :roll:

ik lach dan eerder met het feit dat er iets bestaat als een dvd met alleen trailers, en dat ze daar nog geld voor vragen ook.

Richard B.
31-01-2007, 21:40
Nou ik heb nou toch een dvd die ik in seal ga bewaren: de Disney's Complete Classics Trailer Collection dvd. (y)

Ja lach maar. Als ik dat ding over een tijdje op Ebay zet en vervolgens de geldtrein komt binnenrijden dan praten jullie wel anders. :roll:

ik lach dan eerder met het feit dat er iets bestaat als een dvd met alleen trailers, en dat ze daar nog geld voor vragen ook.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ja: mijn verzamelzintuig was mijn gezond verstand weer eens de baas. :?

Gelukkig kostte ie maar 2 euro en is het op zich wel een mooi verpakte dvd. En het feit dat het een mooi overzicht geeft van alle niet-computer geanimeerde disney classics hielp ook.

F.v.Eenbergen
01-02-2007, 14:17
Meestal laat ik ze in seal zitten, tot ik ze ga bekijken... Zo heb ik de orginele digipacks van Seizoen 1 en 2 van X-files nog in seal zitten (die had ik namelijk geleend van een vriend om te kijken, en later zelf ook aangeschaft) :D Maar zodra ik ze wil gaan kijken, dan gaan ze uit de seal.

Soms laat ik trouwens een deel van de seal om de doos heenzitten, bijvoorbeeld bij een digipack. Dan snij ik die voorzichtig open en haal de seal er pas volledig af tot ik de dvd een mooi plaatsje in mijn kast kan geven. :)

Ik hecht er iig geen extra waarde aan als de seal er nog omheen zit, tenzei ik een film overneem van iemand anders die hem nog in de seal zitten. :D

Albert Kostwinder
01-02-2007, 14:49
Dat ze in Pieterburen alles in seal houden snap ik nog.......

.....maar ik ben gewoon een kind dat zijn kadootje uit wil pakken.... 8)

F.v.Eenbergen
01-02-2007, 16:20
Dat ze in Pieterburen alles in seal houden snap ik nog....... Ik zag anders laatst ergens op het nieuws ofzo dat ze toch flink moesten uitpakken om alle seals onder te brengen! :P

Albert Kostwinder
01-02-2007, 17:56
Dat ze in Pieterburen alles in seal houden snap ik nog....... Ik zag anders laatst ergens op het nieuws ofzo dat ze toch flink moesten uitpakken om alle seals onder te brengen! :P

LOL

http://www.hellomagazine.com/profiles/seal/sealpb.jpg

Staat inmiddels ook bij Pieterburen ingeschreven (6)

F.v.Eenbergen
01-02-2007, 19:05
Ghehehe! :P

Richard B.
19-11-2008, 18:47
Ik heb inmiddels toch wel een kleine collectie van titels die ik in seal bewaar en ook (voorlopig) niet van plan ben om te openen:

- Disney's Complete Classics Trailer Collection
- Sleeping Beauty (de boek-editie)
- Kill Bill 1 en 2 (de tin-edities)
- Blade Runner (de HD DVD 5-disc)

Verder heb ik nog wat Blu-ray's in seal, maar zodra ik een speler heb gaan die er natuurlijk wel uit. :)

Roger Weerts
19-11-2008, 18:57
LOL

http://www.hellomagazine.com/profiles/seal/sealpb.jpg

Staat inmiddels ook bij Pieterburen ingeschreven (6)

Wat heeft Will Smith eigenlijk met Pieterburen te maken ? :mrgreen:

NewDust
19-11-2008, 19:12
Wat heeft Will Smith eigenlijk met Pieterburen te maken ? :mrgreen:
WlLL SMITH :shock::shock::shock::shock: :krijgt de grap door:(6)(6)