PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met Hellraiser II: Hellbound



Martin de Goeij
05-02-2002, 17:31
Vandaag HR II binnengekregen van DVDBox-office, hier wel bekend. Leuk, zul je denken, maarre...de speler (Onkyo S535) geeft aan "disc error, please check disc".

Nou komt het: de dvd is een zgn "region-free"-disc, vermeld niets over macrovison e.d., en mijn speler is regiovrij.

Heeft iemand dit ook een keer aan de hand gehad en hoe is het probleem (niet) opgelost?

Graag reacties

dank

Cenobite
05-02-2002, 20:06
Zou geen problemen moeten geven . Heb ook diverse Regio 0 DVD's en zelfs hele vage DVD's uit Hong Kong die regio vrij zijn en gewoon werken. waarschijnlijk een DVD met een productie fout of een slechte persing. Probeer hem eens op een andere DVD speler en ander gewoon terug sturen.

Cenobite
05-02-2002, 20:15
Volgens mij heb jij ook dezelfde Anchor Bay THX versie als die in mijn Hellraiser / Hellraiser II Limited Edition Tin Box zit , deze draait perfect op mijn Regio vrij modified Pioneer 626D .

Martin de Goeij
06-02-2002, 08:07
Zou geen problemen moeten geven . Heb ook diverse Regio 0 DVD's en zelfs hele vage DVD's uit Hong Kong die regio vrij zijn en gewoon werken. waarschijnlijk een DVD met een productie fout of een slechte persing. Probeer hem eens op een andere DVD speler en ander gewoon terug sturen.

Kan hem wel eens op de dvd-rom proberen of ff bij de buren proberen. Als ie het daar wel doet, ligt a/d dvd-speler, die overigens wel zeer gevoelig is maar tot nu toe alle regio's pakt. En anders terug naar de winkel met dat ding( =speler):mad:
De dvd terugsturen naar DVDboxoffice kan een probleem worden (heb nog geen reactie gehad op mijn email aan hen), daar ik altijd mijn dvd's/cd's merk (in de centrumring).



Volgens mij heb jij ook dezelfde Anchor Bay THX versie als die in mijn Hellraiser / Hellraiser II Limited Edition Tin Box zit , deze draait perfect op mijn Regio vrij modified Pioneer 626D . Lijkt mij een aanwijzing dat het aan me speler ligt...grgrr. Hij is inderdaad van Anchor Bay THX versie.
Thanks for the reply
:)