PDA

Bekijk de volledige versie : Regiovrije software DVD player



invader_ace
03-04-2005, 16:29
Ik heb een aantal regio 1 DVD's in mijn collectie. Deze zou ik ook graag op mijn PC willen afspelen maar met PowerDVD lukt dit niet. Je mag maar een aantal keer van regio wijzigen.

Nou vroeg ik me af of er een alternatief was die wel regiovrij is? Als zoiets bestaat dus.

Betamax
03-04-2005, 16:33
AnyDVD in combinatie met PowerDVD

invader_ace
03-04-2005, 16:46
JA!! :D

Harstikke bedankt. Het werkt perfect. Ik had namelijk al via Google gezocht maar dit leverde niks op. Gelukkig is er altijd nog het DVD.nl forum.

Kees Hoekerd
04-04-2005, 11:03
Hardstikke bedankt! :D

Ik kijk zelf via interactual player,mediaplayer 10 en via nog een ander programmaatje,maar ik kan de regio ook maar een bepaald aantal keer veranderen(daarna blijft hij op de laatste staan).Gelukkig kijk ik regio 2 via de tv,regio 1 kan ik dan via de pc kijken,maar toch zou het leuker zijn als ik alles kon,dus ook regio 2 dvd rom extra's enz.

Ik zal gelijk eens zoeken naar die programma's. 8)

Henk van der Weerdt
04-04-2005, 11:45
Een ander mooi pakketje is RemoteSelector.
Wat ouder maar werkt wel goed, ook in combinatie met Hardwarematige MPG2 kaarten voor in de pc.

www.remoteselector.com

Kees Hoekerd
18-04-2005, 17:51
Any DVD kan je maar 21 dagen gebruiken,dan zijn je dagen verlopen en moet je het bestellen :cry: (40 dollar ofzo)

Moet ik nu dus gewoon power dvd installeren ,en kan ik het dan altijd blijven gebruiken?

(want nu kan ik dat any dvd nog voor 15 dagen gebruiken en daarna kan ik weer alleen regio 1 afspelen en kan ik maar een paar keer veranderen van regio)

Qianlong
18-04-2005, 18:07
niet vegeten dat regio vrij DVD kijken op je comp 2 zaken omvatten:

1) r0 maken van je dvd speler
2) r0 patch of regio switcher vr je software dvd speler in Windows.

http://www.versiontracker.com/php/search.php?str=region&plt%5B%5D=windows&mode=basic&action=search

Leon van Stijn
18-04-2005, 18:12
Ik gebruik DVD Regionfree, werkt ook prima. Daar moet je na een aantal dagen ook voor betalen (maar met een beetje zoekwerk is dat wel op te lossen ;) ).