PDA

Bekijk de volledige versie : Welke dvd moet er in elke dvd collectie zitten?



captain_eddy
04-04-2005, 11:55
Van welke dvd vind JIJ dat hij in elke collectie moet voorkomen?

Oscar van Sambeek
04-04-2005, 12:04
schindler's list:

-uitstekende film
-niemand mag ook vergeten wat er toen allemaal gebeurd is
-een van de weinige echt populaire films bij het grote publiek

Ludo Keeris
04-04-2005, 12:06
Geen enkele! Iedereen heeft z'n eigen smaak en die hoef ik niet voor te schrijven. Er zijn natuurlijk 'klassiekers' die veel liefhebbers in hun collectie hebben. Maar niet iedereen houdt van dezelfde films. Ik heb geen zin om mijn wil aan iemand op te leggen dat hij/zij persé een titel in z'n collectie MOET hebben.

David L.
04-04-2005, 12:11
Geen enkele! Iedereen heeft z'n eigen smaak en die hoef ik niet voor te schrijven. Er zijn natuurlijk 'klassiekers' die veel liefhebbers in hun collectie hebben. Maar niet iedereen houdt van dezelfde films. Ik heb geen zin om mijn wil aan iemand op te leggen dat hij/zij persé een titel in z'n collectie MOET hebben.

Hier ben ik het volledig mee eens! :P
Er zijn titels die IK persé wil hebben, maar om nou te gaan zeggen dat iedereen ze zou MOETEN hebben......dat gaat me toch echt te ver.

Martin Stanneveld
04-04-2005, 12:19
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=7883&highlight=moet

Misschien moet je in het vervolg eerst even zoeken.... :twisted:

pieter bond
04-04-2005, 12:22
schindler's list:

-uitstekende film
-niemand mag ook vergeten wat er toen allemaal gebeurd is
-een van de weinige echt populaire films bij het grote publiek
Ga ik volledig mee akkoord!! (y)

Edgar Smit
04-04-2005, 12:47
ik niet, ik ga mee met Roboter en Nitwit Inc.
Iedereen heeft een eigen smaak en bepaalt zelf welke films hij/zij koopt of niet.

Schindlers List of american history X koop ik niet, ik heb een gruwelijke hekel aan oorlog, racisme en relevante films. Al is de film nog zo goed, ik wil hem niet zien.

captain_eddy
04-04-2005, 13:33
Geen enkele! Iedereen heeft z'n eigen smaak en die hoef ik niet voor te schrijven.

Daarom zei ik ook volgens JOUW.

Oke laat ik het anders zeggen dan voor jullie, op welke ben je het meest trots?

Oscar van Sambeek
04-04-2005, 15:01
dan zul je wel weer een topic krijgen met mensen die de mooiste versie aanwijzen, niet een titel.
(en als ik me niet vergis bestaat zo'n topic ook al)

Bruce Lee
04-04-2005, 16:31
Er is maar 1 collectie die iedereen moet hebben en dat is The Godfather collectie, gewoon de allerbeste acteurs hebbne hier in gespeeld, deze moet je gewoon hebben.

Dennis Kuijper
04-04-2005, 16:36
Ik kan me favoriete films hier wel aanprijzen,maar voor een ieder is een collectie toch persoonlijk.Ik vind wel daar in tegen dat je sommige films wel minimaal 1 keer gezien moet hebben.

Shindlers list als voorbeeld,ook kwa historie,s oogpunt.

frank_black
04-04-2005, 16:41
Fight club,(digipack)

Erwin de Koning
04-04-2005, 17:52
Fight club,(digipack)