PDA

Bekijk de volledige versie : TIP: MEGA CD BEURS (OOK DVD'S)



Berlips
07-04-2005, 10:35
Twee keer per jaar is er in de Jaarbeurs in Utrecht een verzamelaarsbeurs. Daar is ook een hal gereserveerd voor platen en cd's MAAR NIET TE VERGETEN WORDEN ER OOK DVD'S VERKOCHT!!! Ik heb er veel kunnen scoren aan dvd's, vooral oude releases. Dus als je nog naar iets opzoek bent is dit de ultieme tip..! http://www.recordplanet.nl/

Joost v.d. Ham
07-04-2005, 11:32
je hebt aandelen? :wink:

Jeronimo
07-04-2005, 11:43
Ik bezocht deze beurs ook regelmatig, maar sinds ik
1. een regiovrije speler
2. een creditcard
3. breedband internet heb
is dit voor mij zo goed als overbodig geworden.

Oscar P.
07-04-2005, 11:43
Ik woon er op zich niet ver vandaan, moet dus kunnen...

Ik ga alleen zeker geen kaarten in de voorverkoop halen... :)

Iemand een idee wat kaarten aan de deur kosten?

Patrick G.
07-04-2005, 11:57
Twee keer per jaar is er in de Jaarbeurs in Utrecht een verzamelaarsbeurs. Daar is ook een hal gereserveerd voor platen en cd's MAAR NIET TE VERGETEN WORDEN ER OOK DVD'S VERKOCHT!!! Ik heb er veel kunnen scoren aan dvd's, vooral oude releases. Dus als je nog naar iets opzoek bent is dit de ultieme tip..! http://www.recordplanet.nl/

Het aanbod dvd's is op die beurs toch vrij minimaal vind ik, behalve muziek-dvd's.

Je moet trouwens goed in de gaten houden dat je geen illegaal spul koopt, vooral Duitsers zijn erg goed in het aanbieden hiervan, de dvd's en hoezen lijken vaak net echt. Zo heb ik Rock in Rio van Iron Maiden daar een keer gekocht, eenmaal thuisgekomen zag ik dat het een illegale (1-disc :shock: ) versie was en kwam er ook nog eens achter dat beeld en geluid niet gelijk liepen.

Als je dvd's of cd's koopt op die beurs moet je dus altijd scherp erop letten dat je legale, originele versies koopt. Vaak is dat moeilijk te zien aan de buitenkant als de dvd's geseald zijn.

Berlips
07-04-2005, 14:31
voor de geintereseerden: 16 en 17 april in de Jaarbeurs in utrecht!

Berlips
07-04-2005, 14:33
Ik bezocht deze beurs ook regelmatig, maar sinds ik
1. een regiovrije speler
2. een creditcard
3. breedband internet heb
is dit voor mij zo goed als overbodig geworden.
Je gaat me toch niet vertellen dat je copietjes spaart???

Roy de Jong
07-04-2005, 17:25
Het Kost €10,- voor Volwassenen en kinderen tot 10 jaar gratis.

Zie hier;
http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/sites/verzamelaarsjaarbeurs/nl/page.asp?nav_id=4147

Grtzzzz

Jeronimo
07-04-2005, 18:17
Ik bezocht deze beurs ook regelmatig, maar sinds ik
1. een regiovrije speler
2. een creditcard
3. breedband internet heb
is dit voor mij zo goed als overbodig geworden.
Je gaat me toch niet vertellen dat je copietjes spaart???

No way!! Copietjes zijn 'a big no-no :nono: ' in mijn verzameling. Wat ik met nr. 3 bedoelde is dat ik nu snel op de hoogte ben van mooie buitenlandse uitgaves, en deze dus niet op zo'n beurs hoef te ontdekken. En hieraan dragen sites als deze natuurlijk erg bij! (y)

Richard B.
07-04-2005, 21:53
Twee keer per jaar is er in de Jaarbeurs in Utrecht een verzamelaarsbeurs. Daar is ook een hal gereserveerd voor platen en cd's MAAR NIET TE VERGETEN WORDEN ER OOK DVD'S VERKOCHT!!! Ik heb er veel kunnen scoren aan dvd's, vooral oude releases. Dus als je nog naar iets opzoek bent is dit de ultieme tip..! http://www.recordplanet.nl/

Het aanbod dvd's is op die beurs toch vrij minimaal vind ik, behalve muziek-dvd's.
Inderdaad. Ik bezoek deze beurs regelmatig en de laatste keer dat ik er was (afgelopen najaar) waren de dvd's met moeite te vinden. Voor de echte verzamelaars is het zinloos om naar deze beurs te gaan omdat het aanbod zowel kwalitatief als kwantitatief gewoon heel mager is. :(

Berlips
08-04-2005, 12:21
Inderdaad. Ik bezoek deze beurs regelmatig en de laatste keer dat ik er was (afgelopen najaar) waren de dvd's met moeite te vinden. Voor de echte verzamelaars is het zinloos om naar deze beurs te gaan omdat het aanbod zowel kwalitatief als kwantitatief gewoon heel mager is. :(
Ik heb er wat oude releases of R1 gevonden dingen die met verzendkosten dubbel zo duur waren en hier voor een prikkie voor het oprapen lagen...

FrankGuthrie
08-04-2005, 13:06
Ik bezocht deze beurs ook regelmatig, maar sinds ik
1. een regiovrije speler
2. een creditcard
3. breedband internet heb
is dit voor mij zo goed als overbodig geworden.
Je gaat me toch niet vertellen dat je copietjes spaart???

Is dat een zonde dan? :roll:

FrankGuthrie
08-04-2005, 13:06
dubbel

slindenau
08-04-2005, 14:48
Ik bezocht deze beurs ook regelmatig, maar sinds ik
1. een regiovrije speler
2. een creditcard
3. breedband internet heb
is dit voor mij zo goed als overbodig geworden.
Je gaat me toch niet vertellen dat je copietjes spaart???

No way!! Copietjes zijn 'a big no-no :nono: ' in mijn verzameling. Wat ik met nr. 3 bedoelde is dat ik nu snel op de hoogte ben van mooie buitenlandse uitgaves, en deze dus niet op zo'n beurs hoef te ontdekken. En hieraan dragen sites als deze natuurlijk erg bij! (y)
Dat kan je ook zonder breedband internet, het duurt heus geen weken met een "basis" abbo om een site te laden ;).

X
08-04-2005, 15:12
Interessant! Misschien even een kijkje nemen! :wink:

Dennis V.
09-04-2005, 15:33
Zo'n jaar of 8 geleden kwam ik twee maal per jaar op die beurs en kocht me scheel aan LP's en CD's.
Tegenwoordig zie je me er haast nooit meer, mede door de komst van het internet !
Nadeel van zo'n beurs vind ik verder dat de verkopers vaak te goed weten wat iets waard is, waardoor je zelden een koopje scoort !

Richard B.
17-11-2007, 20:37
Voor de geinteresseerden: dit weekend word deze beurs weer gehouden in de jaarbeurs in Utrecht. Zie http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl

Voor dvd-verzamelaars is het wat minder interessant, maar er zijn genoeg andere dingen te zien. O.a. dus een enorm aantal aanbieders van platen en cd's.

vinebe
17-11-2007, 21:15
Is er vandaag nog iemand naar toe geweest van dit forum ?
Hoe is het dit jaar met het dvd aanbod ?

theThinWhiteDuke
17-11-2007, 21:34
Is er vandaag nog iemand naar toe geweest van dit forum ?
Hoe is het dit jaar met het dvd aanbod ?
Present.
Niets gehaald......was er voor de gezelligheid.

Heel even bij de DVDs gekeken; eigenlijk alleen maar standaard R2 grabbelbakmeuk.

Richard B.
17-11-2007, 22:49
Is er vandaag nog iemand naar toe geweest van dit forum ?
Hoe is het dit jaar met het dvd aanbod ?

Ik ga morgen. Maar dus niet voor de dvd's.