PDA

Bekijk de volledige versie : Bridget Jones: The Edge Of Reason.



Harry stadman
07-04-2005, 10:52
Net vandaag Bridget Jones: The Edge Of Reason aangeschaft.
Op zich een hele aardige film. :wink:
Zeker voor mensen die het eerste deel ook konden waarderen.

Echter, wat mij nu nog steeds verbaast is dat betrekkelijk nieuwe films nog steeds met een discutabele kwaliteit op dvd worden gezet! Ik had echt een goede scherpte verwacht, wat toch tegen viel! soms zit er zeker wat ruis tussen en is alles niet echt gestoken scherp.

Zal de commercie hier later ook weer schreeuwen om een SE?! :cry:

Ben er toch wel een beetje zat van zo langzamerhand om alles weer binnen een half jaar te moeten vervangen voor een versie die wel de kwaliteit heeft die je ervan mag verwachten!

Ik ben nu meer bezig met het vervangen van oude versies voor de SE en special editions dan dat ik nieuwe titels aanschaf! :?

slindenau
07-04-2005, 12:48
Zullen we het maar op een topic houden? Deze heeft mooie hoofdletters.

En vanwege een beetje filmgrain koop je toch niet gelijk elke editie die uitkomt? Want er zal heus nog wel een SE, een I+II Box en wie-weet-wat-nog-meer uitkomen ;).

Verder geloof ik graag dat het een leuke sequel zal zijn.

Harry stadman
07-04-2005, 14:57
Zullen we het maar op een topic houden? Deze heeft mooie hoofdletters.

En vanwege een beetje filmgrain koop je toch niet gelijk elke editie die uitkomt? Want er zal heus nog wel een SE, een I+II Box en wie-weet-wat-nog-meer uitkomen ;).

Verder geloof ik graag dat het een leuke sequel zal zijn.

Ja, want het kan wel, als ze maar willen!
Ik heb oudere films die na een opknapbeurt er beter uitzien dan deze recente nieuwe film!

Vanwege commercie wordt er lekker veel compressie toegepast. Weer een leuke reden om later een SE uit te brengen met de kwaliteit die het nu al had moeten zijn!
Deze film is zelfs minder van kwaliteit dan het eerste deel! Technisch gezien.

Blijf jij maar lekker braaf alles slikken en alle films vervangen voor wel goede versies tot je een ons weegt.
:wink:

slindenau
07-04-2005, 16:33
Ach, ik ben niet zo kritisch om een beetje filmgrain :).

Harry stadman
07-04-2005, 16:51
Ach, ik ben niet zo kritisch om een beetje filmgrain :).

het is niet alleen filmgrain; de gezichten zijn ook wazig en niet echt scherp. alles is een beetje zacht.

Er had gewoon veel meer uitgehaald kunnen worden, mits ze dat ook gewild hadden. :wink: