PDA

Bekijk de volledige versie : Matroesjka's ondertiteling?



Jorn Rijckaert
07-04-2005, 16:51
Hey,
Ik ben doof en ik heb kort Matroesjka's gezien op TV. Ik wil het héél graag zien, maar toch heb ik gewacht op DVD. Nu het uitgekomen is, vroeg ik me af of het VOLLEDIG ondertiteld is? Want soms als de Vlaamse acteurs praten, is het niet ondertiteld...
Bedankt voor reactie bij voorbaat,
Jorn

lepertum
08-04-2005, 02:04
Hier in Belgie kon je via Teletekst ondertitels toevoegen, dus wss staan deze er op de DVD ook op.

**EDIT** Ik heb het even nagekeken maar volgens DVDzone2 staan er geen NLsubs op, volgens Proxis dan weer wel (Engels en Nederlands), mss dat iemand de box al thuis heeft staan?

MaimProblem
08-04-2005, 11:52
Er staan 3 subtitle tracks op , een engelse, een nederlandse voor de russische en engelse stukken en, jawel, een volledig nederlandse, dus je kan hem zien, veel plezier ;)

MP

Jorn Rijckaert
12-04-2005, 14:42
Ok, ik ben blij! :)
bedankt voor antwoord!

Jorn Rijckaert
12-04-2005, 14:44
Trouwens... ik wist niet echt dat ondertiteling aangezet kon worden bij VTM :o Jammer dat ik niet geprobeerd had! Want normaal gezien ging teletekst-ondertiteling toch alleen bij EEN en Canvas, niet?

frank33_98
12-04-2005, 15:45
vtm doet soms moeite bij heel populaire producties zoals aspe of deze matroesjka's

Sylver
09-11-2010, 01:53
Vandaag in promo uiteindelijk toch maar eens de DVD-box gekocht van de tweede serie.

Maar dat is toch wel even schrikken als je de reeks in SD op een grote plasma ziet.

In een tweetal jaar ben ik zo gewend geworden aan HD-beelden (zowel voor uitzendingen als op blu-ray), dat het bekijken van een reeks op DVD toch wel een hele grote stap terug is...

Zouden reeksen als Matroesjka's (wat toch een internationaal succes was) uiteindelijk ook op blu-ray uitgebracht worden?
De opnames zijn in elk geval in HD gebeurd...

Overigens doet het me watertanden...:
Bij de DVD-box zit een luxe-boekje met foto's in hoge resolutie van een aantal scènes ... Als je zoiets ziet en ondertussen beseft dat je die kwaliteit zou kunnen halen voor de volledige reeks, dan hoop ik dat een re-release op blu-ray niet lang op zich laat wachten!