PDA

Bekijk de volledige versie : FRS en Makro vraagjes



Pat
06-02-2002, 19:29
Deze vragen zijn misschien al eerder beantwoord (dus sorry als ik ze weer vraag maar ik ben nog nieuw hier en vond niets via 'Zoeken') :
- Weet iemand of je in België ook zo'n "Coca Colapas" o.d. kan krijgen ?
- Weet iemand hoe dat zit met die dagpasjes in de Makro ? Kan dat ook voor particulieren ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord !

PS : ik had deze vraag kennelijk eerst in de verkeerde rubriek geplaatst. Mijn excuses daarvoor.

Arnold van Oostrum
06-02-2002, 20:00
Weet iemand hoe dat zit met die dagpasjes in de Makro ? Kan dat ook voor particulieren ?Makro pasje krijg je alleen als je een eigen bedrijf hebt. Je moet een recent uittreksel KvK tonen met legitimatie. In afwachting van de definitieve pas verstrekken ze dan een tijdelijke pas die meestal 1-2 weken geldig is.
Dagpasjes ken ik niet. Je kunt als pashouder één persoon als gast meenemen.

Thant
06-02-2002, 23:58
Moet je je eigenlijk legitimeren bij Makro? Of kan je gewoon het pasje van de vader van de vriendin van je buurjongen lenen en dan met een stalen gezicht naar binnen wandelen??

PM
07-02-2002, 08:56
Bij de Makro in Best moet je je (bijna) altijd legitimeren... dus daar kan je een stalen gezicht hebben.... maar je komt er niet mee binnen... of je moet nog wat meer trekjes van de terminator ofzoiets hebben... :))

Peedeepee
07-02-2002, 09:34
Makro in delft ALTIJD legitimeren!

Geert Kranendonk
07-02-2002, 09:48
Makro in delft ALTIJD legitimeren!
Bij de Makro in Nuth (Limburg) heb ik me nog NOOIT hoeven legitimeren, en in Amsterdam ook niet (maar daar kom ik minder vaak).

Patrick van Nassau
07-02-2002, 10:09
Bij de Makro in Breda kijken ze vluchtig naar je legitimatie.
Ze letten daar niet zo op het aantal mensen; wij gaan altijd met drieën en er is nog nooit wat van gezegd.

Nicolas cage
07-02-2002, 15:12
in duiven kijken ze er ook meestal gauw overheen of ze vragen er niet eens na

Wisey
07-02-2002, 17:30
Bij de Makro in Nuth (Limburg) heb ik me nog NOOIT hoeven legitimeren,

In al die tijd dat ik ben geweest...hebben ze 2x ervoor gevraagd.
Ligt echt eraan hoe druk het is en wie er achter zit..procentueel
is het dan ook bijna nooit legitimeren

Ge611
08-02-2002, 13:06
Makro Diemen en Makro Haarlem heb ik nog nooit legimetatie nodig gehad

Peedeepee
08-02-2002, 13:09
Wat een Mazzel hebben jullie allemaal, in Delft echt altijd hoor!! Ik heb zelfs mensen gehad die vroegen of ze met mij mee naar binnen mochten! Het gaat er daar strikt aan toe.

Nicolas cage
08-02-2002, 14:16
hoezo mazzel als je lid bent is er niks aan de hand

Alex Bel-Gy-Bel
08-02-2002, 15:33
Makro pasje krijg je alleen als je een eigen bedrijf hebt. Je moet een recent uittreksel KvK tonen met legitimatie. In afwachting van de definitieve pas verstrekken ze dan een tijdelijke pas die meestal 1-2 weken geldig is.
Dagpasjes ken ik niet. Je kunt als pashouder één persoon als gast meenemen.
Dit is wel niet helemaal waar, ook het bestuur van verenigingen kunnen een pasje aanvragen. Dan moet je wel een bewijs van het bestaan van de vereniging binnen brengen plus moet U tot het bestuur behoren voor deze aan te vragen.
kijkt U maar bij de volgende link:
http://makro.dmc.be/aanvraag.htm

Thant
11-02-2002, 20:46
Wat een gedoe allemaal. En dat allemaal om een winkel binnen te komen. Dus ik moet allerlei trucs uit gaan halen of een eigen zaak/vereniging beginnen om daar binnen te komen. Je zou bijna zeggen dat ze de €uro's niet willen hebben. Kan hen het schelen of je een bedrijf hebt of niet? DVD verkocht is €uro's verdient toch? Of zie ik het ietsje te simpel?? Ben ook maar eenvoudig menneke :D

Martin de Goeij
12-02-2002, 19:43
Wat een gedoe allemaal. En dat allemaal om een winkel binnen te komen. Dus ik moet allerlei trucs uit gaan halen of een eigen zaak/vereniging beginnen om daar binnen te komen. Je zou bijna zeggen dat ze de €uro's niet willen hebben. Kan hen het schelen of je een bedrijf hebt of niet? DVD verkocht is €uro's verdient toch? Of zie ik het ietsje te simpel?? Ben ook maar eenvoudig menneke :D Tja, het is niet voor niets een Groothandel;), bedoeld om bedrijven/detailhandel van goederen te voorzien. Maar het is geen verplichting om er lid van te zijn, ook niet als je ondernemer bent....:D Volgens mij lopen er meer niet-ondernemers rond dan wel:rolleyes:

jokey
13-02-2002, 13:17
Tja, het is niet voor niets een Groothandel;), bedoeld om bedrijven/detailhandel van goederen te voorzien. Maar het is geen verplichting om er lid van te zijn, ook niet als je ondernemer bent....:D Volgens mij lopen er meer niet-ondernemers rond dan wel:rolleyes: Een groothandel is toch bedoeld om artikelen te kopen die bestemd zijn voor gebruik op de zaak?? Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom ze er dan dvd's,cd's en (sport-)kleding enz. verkopen, maar ik heb er geen problemen mee...;) :D

Angelina
13-02-2002, 13:21
Wat een Mazzel hebben jullie allemaal, in Delft echt altijd hoor!! Ik heb zelfs mensen gehad die vroegen of ze met mij mee naar binnen mochten! Het gaat er daar strikt aan toe.

Ik gebruik ook gewoon het pasje van mun moeders eigen bedrijf in delft... En ja ik moet me altijd legitimeren en ik ben er altijd door gekomen. Gewoon je vinger op de voorletters houden ;) :p :D