PDA

Bekijk de volledige versie : Signature



System 3rror
06-02-2002, 20:42
Klopt het dat het niet mogelijk is om in je signature een plaatje te zetten??
En waarom staat deze optie eigenlijk uit??

Dit was het wel weer :)

Gegroet

Raskel
06-02-2002, 21:47
Misschien om het geheel overzichtelijk te houden? forum niet extra te belasten? iets in deze richting lijkt me..

System 3rror
07-02-2002, 00:19
Nah, het hoeven geen grote plaatjes te zijn!

Maar banners van websites ofzo, grappige figuren ofzo... Het vrolijkt de boel hier en daar wel wat op!

Maar er zit wat in dat het wat rommelig en onoverzichtelijk zal worden ja!

forzavado
07-02-2002, 08:39
Komen we nu niet uit op dezelfde discussie over avators. Die mogen ook alleen een plaatje van uw eigen zelf bevatten, anders niet. Ook om het forum overzichtelijk te houden.... Op dvdforum gaat deze discussie ook. Na editten van je post, is zo'n plaatje wel zichtbaar, misschien werkt dat hier ook wel.

Remco Out
07-02-2002, 09:42
Lijkt me niet echt verstandig om een plaatje in een signature toe te voegen, dan loopt alles nog trager en dan duurt het jaren voordat de pagina eindelijk is opgestart. En zoals hiervoor ook gezegd, het wordt er een stuk onoverzichtelijker door.

Ruben J.
07-02-2002, 12:20
Arg nee!! :D
Komt iedereen aan met een mega zwaar geanimeerd gifje enzo. :D

Nee, het zou te onoverzichtelijk en -niet onbelangrijk- storend worden.

Jaded
09-02-2002, 00:53
Het is ook niet mogelijk om een link achter je avator te steken, naar bevoorbeeld je dvd profiler site.
Althans toch niet wanneer ik het probeerde. :)
Maybe deed ik gewoon iets verkeerd ...

Oh mighty lords of dvd.nl, do tell me the correct answer.
I beg you, with all my life and on my hands and knees...

Alex van den Berg
09-02-2002, 03:06
Het is ook niet mogelijk om een link achter je avator te steken, naar bevoorbeeld je dvd profiler site.Je kunt bij de instellingen een linkje aan je profiel toevoegen... Als je dat doet verschijnt er een WWW-knopje boven al je postings...
Maar ik moet toegeven... Een linkje, gekoppeld aan de avatar, is best een leuk idee... :)
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik weet wel dat er voor het forum gebruik wordt gemaakt van een standaard softwarepakket. Ik vrees dat het toevoegen van een link aan je avatar niet mogelijk is, wanneer die optie niet in dat pakket aanwezig is... :(

Anonymous
11-02-2002, 19:49
Ruben J. zal vast wel dat idee van Jaded uit kunnen werken....
Ik vind ook gaaf idee ! Ipv een regel in je signature waarin je je
website promoot kan je dan een leuke signature neerzetten
en je profiler of site aanbevelen via de avatar.

Ruben J.
14-02-2002, 12:40
Hmmm...
Ik ga niet over de inhoudelijke zaken van de site, maar ga slechts over het design en de layout.
Maar persoonlijk vind ik het wel een leuk idee om een profiler-addy toe te voegen aan de site, waar iedereen zijn/haar collectie kan neerzetten.

System 3rror
14-02-2002, 13:11
Ok.. dan is het woord aan Eric neem ik aan??

Eric, graag je reactie hierop! :)

Ruben J.
14-02-2002, 16:19
Het woord is idd aan Eric. :)

Eric van Ballegoie
16-02-2002, 12:54
Ik ben het met Ruben eens dat images in de signature geen goed idee zijn, dit gaan we dus niet doen.

Gewoon via een tekstlink een referentie maken naar je DVD Profiler pagina is uiteraard wel mogelijk.

Jaded
16-02-2002, 12:57
En het idee om achter uw avatar een link te kunnen steken?

Of bedoelde je dat?
Ik denk dat je het over een tekstlink in je signature had, niet?

rink
21-02-2002, 01:25
Je ziet dat sommige een regel tekst in hun profile hebben gezet.
Maar op sommige forums kun je ze ook als een lichtkrant voorbij laten komen waarom kan dat niet hier???????????????????

Alex van den Berg
21-02-2002, 01:43
Maar op sommige forums kun je ze ook als een lichtkrant voorbij laten komen waarom kan dat niet hier??????????????????? Omdat er in de bioscoopzaal altijd rustig licht is... Daar zul je ook nooit de neon-reclames tijdens de film zien aanflitsen... Het leek ons wel een leuk idee om diezelfde rust ook op het forum uit te stralen. :D

rink
21-02-2002, 02:17
Omdat er in de bioscoopzaal altijd rustig licht is... Daar zul je ook nooit de neon-reclames tijdens de film zien aanflitsen... Het leek ons wel een leuk idee om diezelfde rust ook op het forum uit te stralen. :D

ok bedankt voor de mededeling kan ik nu mijn profile editen zonder dat ik denk dat ik het fout doe.