PDA

Bekijk de volledige versie : cyberhome



Richardo
06-02-2002, 20:24
junge leute,
zijn er mensen die ervaring hebben met de alom geadverteerde cyberhome dvd-speler. en zo ja, goed of slecht? heb je afspeelproblemen met schijffies wanneer je ze huurt of niet. welke recht geaarde freak weet antwoord. en freak is trouwens goed bedoeld hoor!
groeten
richardo

Angelina
06-02-2002, 22:07
Ooit heb ik de CB AD-L528 gehad. In 3 woorden: it's crap!

De ene keer projecteerd ie het beeld scheef op je tv de andere keer schuif ie hem gewoon ff een stukje op voor de verandering. (Ligt nit aan mun tv!)

Het geluid heb ik ook beter gehoord.

En een lawaai dat ie maakt tijdens het afspelen.

En echt gebruiksvriendelijk issie ook niet.

De enige voordelen van een speler als dit is misschien dat ie regio vrij is en aardig wat uitgangen heeft en dat ie vrij veel verschillende soorten dingen afspeelt. En dat ie goedkoop is.
Maar wat heb je er dan nog aan als de rest klote is.

Toen ik hem kocht dacht (ook gelezen): Wat een wereld dvdspeler voor weinig geld.

So Not!

Alex van den Berg
07-02-2002, 00:48
Ik heb zelf geen ervaring met de Cyberhome spelers, maar uit de berichten van ex-gebruikers (zoals hierboven :D ) blijkt vaak dat ze er na een niet al te lange tijd toch maar een Pioneer, Sony o.i.d. bij hebben gekocht... Tja... En dan wordt het dus duurkoop.

Mocht je nu 100 tot 150 eurootjes extra "over hebben"... Ga dan eens kijken voor een gerenomeerd merk als Pioneer, Sony of JVC...

Succes! :)

jeffrey van der pluym
08-02-2002, 12:42
Ik heb er ook over nagedacht om deze speler te kopen maar heb nu gelukkig
voor dezelfde prijs een pioneer gekocht (343) voor dezelfde prijs
(correct koopjeskelder) alleen deze is niet regiovrij en speelt geen mp3's af
verder wel goed.

Arne
08-02-2002, 19:19
Cyberhome L528 is te koop bij RicherSounds op de van Woustraat in Amsterdam voor € 144 en bij de Mediamarkt Amsterdam voor €179.

4 ur information

Danny Woensdregt
08-02-2002, 19:37
Heb verleden jaar de AD-L518 als tweede speler erbij gekocht, omdat ie toen lekker goedkoop was (MM, 333 piekies), regiovrij was (hoewel eerlijk gezegd nog niet nodig gehad) en Mp3-tjes af kon spelen.
Ben er redelijk tevreden over, alhoewel het geluid tijdens opstarten/afspelen wel wat minder zou kunnen. Redelijk tot goed beeld (heb een gewone tv, geen bb).
Wil bij wat beduimelde DVD's (dochter van drie.....) heel af en toe wel eens de melding NO DISC geven, maar weet 'm tot nu toe altijd te overtuigen dat er wel een disc in zit! (een doekje doet wonderen!)
Kortom, zijn geld in ieder geval meer dan waard. Uiteraard zijn er betere spelers op de markt, en daar betaal je dan ook wat meer voor.
(en MP3/regiovrij is natuurlijk ook geen must!)

hemiparo
12-02-2002, 15:49
Moet eerlijk zijn: heb mijn Cyberhome in december 2000 gekocht en bevalt me best goed. Speelt tot nu toe alles af (wel of niet beduimd!) en heb eigenlijk alleen problemen met de zeer gevoelige RC. Verder vind ik het een redelijk lompe bak...

Heb destijds voor de Cyberhome gekozen omdat ik:
1) niet echt veel geld te besteden had
2) ik eigenlijk helemaal nog niet wilde kopen (wilde wachten op een (betaalbare) dvd-r) en dit een goedkope oplossing is...

(heb wel al moeten ruilen omdat ik een DOA had gekocht. kan natuurlijk met elk merk gebeuren...)