PDA

Bekijk de volledige versie : Unforgiven 10th anniversary edition



raulito
11-04-2005, 13:58
Hoi,

Ik ben op zoek naar de mooie digipack uitvoering van Unforgiven, maar deze is zeer moeilijk te krijgen. Fame en talloze andere zaken hebben wel de normale keepcase uitvoering tegen een behoorlijke prijs (tussen de 10 en 15 euro). Maar die wil iks dus niet... Bij de Bijenkorf heb ik m uiteindelijk wel zien staan, maar voor 31.95 EURO!!! Dat vind ik eigenlijk te gek. Indien het niet anders kan, sois, maar ik hoop dat iemand weet waar ik deze uitvoering goedkoper kan krijgen. Weet iemand trouwens waarom veel films eerst in digipack uitkomen en een aantal maanden later alleen nog maar te krijgen zijn in keepcase? (is natuurlijk goedkoper, maar waarom eerst wel voor de schoonheid gaan??)

Groeten

Daan de G.
11-04-2005, 14:06
Ik heb deze laatst aangeschaft bij de FRS, 3 voor 33 euro... het gaat hierom de 2 disc in digipack uitvoering ;)

raulito
11-04-2005, 16:41
euhm... nou, misschien is er nog hoop dan. Momenteel is ie in A'dam echter niet meer te krijgen bij de FRS (en ik ben een beetje bang dat de volgende lading weer gewoon keepcase is...)

Caledonians
11-04-2005, 16:44
De digipack versie wordt niet meer gemaakt. Warner brengt sowieso geen dvd's meer uit in digipack versie. Je zult dus goed moeten zoeken om nog een gaaf exemplaar van Unforgiven in digipack te kunnen bemachtigen! Misschien kan je het proberen via een te koop gevraagd topic hier op het forum?

robvanknegsel
11-04-2005, 16:55
Ik heb die digipack van Unforgiven hier liggen en hij is nog spiksplinternieuw.
Voor 16,56 euro komt hij naar je toe.

Dit is hem overigens:
http://www.dvd.nl/images/reviews/897/whole_cover.jpg

raulito
11-04-2005, 17:08
Top! Ontzettend bedankt! Ik zal je m'n gegevens doormailen...

Travis Bickle
12-04-2005, 18:09
Maar is dat officieel dan dat er gewoon geen digipacks meer worden uitgebracht?

Want vorig jaar zocht ik me ook een ongeluk naar die Fight Club digipack, was toen heel moeilijk verkrijgbaar en nu liggen er stapels van in de Media Markt! Voor mooie prijs ook nog!

Dennis Kuijper
12-04-2005, 18:14
Maar is dat officieel dan dat er gewoon geen digipacks meer worden uitgebracht?

Want vorig jaar zocht ik me ook een ongeluk naar die Fight Club digipack, was toen heel moeilijk verkrijgbaar en nu liggen er stapels van in de Media Markt! Voor mooie prijs ook nog!

Ja dat is officieel :cry:
Oude vooraad(uit andere vestigingen) :idea:

Travis Bickle
12-04-2005, 18:16
Als we nou allemaal via email klagen bedenkt Warner zich misschien nog :mrgreen: