PDA

Bekijk de volledige versie : Remake van John Carpenter's 'The Fog' in aankomst.



Eric van Ballegoie
11-04-2005, 22:02
Remake van John Carpenter's 'The Fog' in aankomst.



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1663)

Harry B.
11-04-2005, 22:06
Was het origineel dan zo slecht? Dacht het niet.

steven van dijk
11-04-2005, 22:06
Ik heb het niet zo op remakes, zeker met een big budget, terwijl carpenters orgineel 1,5 miljoen kostte. Ik denk dat de remake het orgineel niet zal benaderen of overtreffen.
Nee, hoor geef mij maar het orgineel.

Darko
11-04-2005, 22:16
Ik hou ook helemaal niet van remakes.
De originele "Fog" is een erg goeie film, niets mis mee.
Zelfde verhaal voor "Texas Chainsaw Massacre", nog een geweldige horror die totaal geen remake nodig had.
De remake van "Texas Chainsaw Massacre" vindt ik nog steeds een schandaal!

Hopelijk wordt de nieuwe "Fog" wel wat.

Nog een remake die eraan komt: EVIL DEAD.
Weer totaal onnodig.
Maar er zit wel een goed punt aan: de 3 verantwoordelijke voor het origineel zijn nu weer betrokken. Sam Raimi, Bruce Campbell en Robert Tappert hebben de touwtjes opnieuw in handen, zij zullen het project sturen maar toch geen Bruce als Ash en geen Raimi in de regiestoel.

Dennis Kuijper
12-04-2005, 00:18
Dit nieuws was me al een tijdje bekend.
Tegenwoordig komt overal bijna een remake van dus waarom deze film niet.Laten ze vooral zoveel mogelijk vertellen(op posters en advertenties en bij de release) bij filmremakes,dat het een remake is,zodat de jongeren ook de oude versies van films gaan zien,die overigens bijna altijd beter zijn.Dus berichten als deze stel ik wel op prijs.

Kasper P.
12-04-2005, 11:12
Heel oud nieuws dit :? maja natuurlijk klote remake net zoals Assault on precinct 13, Carpenter blijft briljant.

starbuck
12-04-2005, 12:03
Remake of niet, ik ben wel benieuwd, ik zal een film niet gauw veroordelen alleen vanwege het feit dat het een remake is.

Natuurlijk zijn er wanproducten als remake op de markt gebracht, maar vaak heeft een remake zo zijn meerwaarde, al was het alleen maar om een nieuwe generatie kennis te laten maken met een goed script/film.

chimera01
12-04-2005, 12:12
Tja als die nieuwe generatie nou eens eerst de moeite nam om het origineel te kijken.

Ik heb deze film aan de "nieuwe" generatie laten zien. (14-16 jaar) en daarna verteld dat een reamke gemaakt werd. Hun vraag was enkel: Waarom deze is al vet!!!

Maarten van Krimpen
12-04-2005, 12:30
Ik ben dus van die nieuwe generatie :wink: en het was een van de weinige, zeldzame films waarbij ik op het puntje van mn spreekwoordelijke stoel heb zitten kijken.

X
12-04-2005, 18:11
De effecten zullen veel beter zijn, maar ik vond het origineel niet slecht hoor. Het hoeft voor mij niet perse, maar er kan het een en het ander verbeterd worden. Ben benieuwd.

Chris W
14-04-2005, 09:13
hmmm, budget is niet erg hoog :? afwachten wat het wordt. Misschien onbekende cast voor geld besparingen.

Frank Bedijn
14-04-2005, 19:13
hmmm, budget is niet erg hoog :? afwachten wat het wordt. Misschien onbekende cast voor geld besparingen.

Budget hoeft ook niet hoog te zijn want je ziet geen flikker met die mist !

Vond het orgineel trouwens erg spannend en denk dat de remake dit ook wel zou kunnen zijn. Ben benieuwd.