PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 2 DVD's met spaanse audiospoor



Enric Batista
02-08-2001, 19:09
Hi :) ik heb ff een vraagje, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben een DVD-freak aan het worden. Mijn voorkeur gaat naar fantastische films zoals S-F, Horror en dus fantasy. Ik koop geregeld een dvd-schijfje en ik heb gemerkt dat de audio mogelijkheden nogal verschillen. Vaak zie je dat een film bestemd voor de benelux de opties engels, duits en frans draagt. Zeer logisch natuurlijk. Maar andere films, zoals de fifth element, Bram Stokers dracula en 12 monkeys hebben ook nog spaanse audio-spoor. Nou kom ik uit Spanje en ik vind het aardig als ik de film ook in het spaans kan bekijken. Het is geen must maar het brengt wel een extra dimensie voor mij. Is het mogelijk om dvd's die bestemd zijn voor de spaanse markt te bestellen vanuit Nederland? En zo ja bij wie dan? Alvast bedankt....

Koen Crijns
02-08-2001, 19:19
De echte Spaanse uitvoeringen van DVD's ergens in Nederland bestellen lijkt mij erg lastig. Wellicht dat iemand anders daar een mogelijkheid voor weet.

Bij de DVD recenties op DVD.nl proberen we het in ieder geval wel zoveel mogelijk te vermelden als een Nederlandse DVD een Spaanse sound-track heeft.

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 14:25
heel maybe toch maar via amazon.com???
(is er niet toevallig spaanse site van?...)

Enric Batista
08-08-2001, 16:00
Bedankt voor de tip!:rolleyes: