PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: Team America vanaf 26 mei op DVD



Eric van Ballegoie
13-04-2005, 09:48
Paramount: Team America vanaf 26 mei op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1669)

expo
13-04-2005, 10:44
Vond er niet veel aan, veel gejat van South-Park (o.a montage song) en weer véél te veel liedjes, lijkt wel een musical.
Goedkope grappen, MAAR je moet em toch maar eens gezien hebben, want de boodschap is duidelijk, deze film is een rechtstreekse aanval op de huidige regering van Amerika, en dat deze momenteel den hoogsten boom in kan, kan niet dikwijls genoeg gezegd worden.

ongecensureerd = poppensex, niet echt iets waar ik op kick, een Barby ziet er nog beter uit :)

Puts
13-04-2005, 18:47
Heerlijke film!!!

Komt zeker in de collectie. Niet zo goed als South Park. Ook was de film niet de hele tijd op niveau. Maar er zitten toch juweeltjes in:

De kotsscene en de monoloog over "pussies, dicks & assholes".

Frietbakker
13-04-2005, 19:00
Vond er niet veel aan, veel gejat van South-Park (o.a montage song) en weer véél te veel liedjes, lijkt wel een musical.
Goedkope grappen, MAAR je moet em toch maar eens gezien hebben, want de boodschap is duidelijk, deze film is een rechtstreekse aanval op de huidige regering van Amerika, en dat deze momenteel den hoogsten boom in kan, kan niet dikwijls genoeg gezegd worden.

ongecensureerd = poppensex, niet echt iets waar ik op kick, een Barby ziet er nog beter uit :)
Hoe kunnen ze nou iets van southpark jatten als ze southpark ook zelf maken? :? Die gasten hebben gewoon een bepaald soort humor, je ziet dat ook terug in cannibal the musical en orgazmo...

Bovendien is de film ook meer een musical, of 'poppen disney' dat was ook volledig de bedoeling. Dus ik denk dat je gewoon andere verwachtingen had van de film. Ik vind hem zelf namelijk geniaal.

Sneaker
13-04-2005, 19:44
Heb hem nog niet gezien. Maar South Park is helemaal mijn ding. En de stukjes die ik gezien heb van Team America waren hilarisch. Ga hem zeker checken.

deweb
13-04-2005, 20:50
Deze huur ik zoals bijna al mijn films, maar zeker wel direct. Ik ben namelijk wel benieuwt.

Grt. Deweb

Martin Stanneveld
13-04-2005, 21:01
Dit wordt een verplichte aanschaf 8)

expo
13-04-2005, 22:59
Hoe kunnen ze nou iets van southpark jatten als ze southpark ook zelf maken? :? Die gasten hebben gewoon een bepaald soort humor, je ziet dat ook terug in cannibal the musical en orgazmo...

Bovendien is de film ook meer een musical, of 'poppen disney' dat was ook volledig de bedoeling. Dus ik denk dat je gewoon andere verwachtingen had van de film. Ik vind hem zelf namelijk geniaal.

Even uitleggen hoe ze't kunnen jatten, ze nemen iets van South Park en ze stoppen het in Team America...that's it, maakt niet uit of ze't alletwee gemaakt hebben hé, maar ik vind het dan South Park moppen en als blijkt dat deze ook in Team America zitten vind ik dat eigenlijk erg zwak van de makers.
En je hebt gelijk, ik had wel andere verwachtingen, vooral leuker.
Er wordt mij wel eens verweten van 'maar je bent South Park fan en je moet niks van Team America, da's toch net hetzelfde', niet dus, een South Park fan is helemaal niet automatisch fan van Team America !!

Don Vito Corleone
14-04-2005, 07:34
misschien koop ik deze wel, maar ik kan hem ook eerst gaan huren....

Surya
15-04-2005, 06:57
Soms flauw, maar meestal hilarische film!

Bart de Graaf
15-04-2005, 12:24
Idd een leuke maar soms wel erg flauwe film. Maar ik denk toch dat het wel het aanschaffen waard is!

Pascal Heister
15-04-2005, 12:25
geweldige film, komt zeker in de collectie

Joris van Laarhoven
26-05-2005, 09:43
Is er ook een versie waar de bioscoopversie bij zit?

Raymond Gelmers
28-05-2005, 20:43
Is er ook een versie waar de bioscoopversie bij zit?

Vriend, deze versie IS de bioscoopversie. Die uncensored sticker is een haoxzzz. Oplichterij volksverlakkerij etcetera...