PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl Movie News update



Eric van Ballegoie
13-04-2005, 13:11
DVD.nl Movie News update



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1673)

Ron kars
13-04-2005, 14:43
Garfield 2: slecht idee, hou het bij de strips
Grudge 2: nog slechter idee.

Sonic
13-04-2005, 14:49
als je het mij vraagt zijn al de in dit nieuwsbulletin opgenoemde sequels en remakes een verschrikkelijk slecht idee :cry:

Bart de Graaf
13-04-2005, 15:41
als je het mij vraagt zijn al de in dit nieuwsbulletin opgenoemde sequels en remakes een verschrikkelijk slecht idee :cry:

Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat 'When Worlds Collide' met een groot budget en de nieuwe technieken best wel een vermakelijke film kan worden

Sonic
13-04-2005, 15:43
als je het mij vraagt zijn al de in dit nieuwsbulletin opgenoemde sequels en remakes een verschrikkelijk slecht idee :cry:

Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat 'When Worlds Collide' met een groot budget en de nieuwe technieken best wel een vermakelijke film kan worden

Tja, zo kan je alle films om de vijf a tien jaar hermaken, de vraag is dan wel wat er met de originaliteit binnen de filmwereld aan het gebeuren is.

Bart de Graaf
13-04-2005, 15:48
Daar heb je zeker gelijk in, tegenwoordig word wel elke succesvolle film nog eens gemaakt of er volgt direct een sequel om snel nog mee te liften op het succes van de vorige film.

Maar ja zolang wij nog geld blijven uitgeven aan die sequels en ze gewoon bezoeken...

Edgar Smit
13-04-2005, 15:53
Maar het herhalen van iets van 5 of 10 jaar geleden gebeurt toch met bijna alles? Denk aan mode, filmscripts, muziekstijlen, en zelfs autodesign.

Neemt niet weg dat sequels niet altijd een goed idee zijn, zoals de sequel van Garfield, vond deel 1 echt een verschrikking, laat staan een deel 2!

Maar het is wel zo dat met nieuwe technieken remakes wel eens beter kunnen uitpakken dan het origineel, al blijft het wel een remake.

Sonic
13-04-2005, 17:45
Maar het herhalen van iets van 5 of 10 jaar geleden gebeurt toch met bijna alles? Denk aan mode, filmscripts, muziekstijlen, en zelfs autodesign.

Neemt niet weg dat sequels niet altijd een goed idee zijn, zoals de sequel van Garfield, vond deel 1 echt een verschrikking, laat staan een deel 2!

Maar het is wel zo dat met nieuwe technieken remakes wel eens beter kunnen uitpakken dan het origineel, al blijft het wel een remake.

de remakes die beter zijn dan het origineel zijn eerder een uitzondering vrees ik. ze bestaan wel, maar ik zal sneller een lijstje met 10 slechte titels kunnen verzinnen dan eentje met 10 titels die evengoed of zelfs beter zijn dan het origineel. het zit hem al in de benaming 'origineel'; iets wat een remake per definitie dus nooit is.

Sneaker
13-04-2005, 19:55
Om heel eerlijk te zijn wacht ik op The Grudge 2. Vond deel 1 erg goed dus kan niet wachten op deel 2. Voor de rest klinkt When Worlds Collide en The Hills Have Eyes erg interessant. En nieuws over de Bont is altijd goed nieuws. Hoop dat het wat moois wordt.

Mich
13-04-2005, 21:12
Van mij mogen al deze films gemaakt worden.

Sequels of niet, als het maar goed gedaan is.
Beter een goede sequel dan helemaal niks.
En om nu al te zeggen dat het slechte ideeën zijn zonder zelfs maar de minste clue, ... :roll:

Maarten van Krimpen
15-04-2005, 07:43
Hoewel ik niet zo heel happig op re-makes ben, is het wel zo:
beter goed gejat dan slecht bedacht.

Paul_Knoop
15-04-2005, 20:18
De verfilming van het boek meg zal moeilijk worden aangezien aan het eind van het boek de hoofdrolspeler in de maag van de haai vastzit, en ik geloof niet dat er enige verantwoorde en goede manier is om dit te verfilmen..

of het boek moet dusdanig worden aangepast maar dan word er afbreuk aan het verhaal gedaan..

kortom, ik heb mijn twijfels :lol: