PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Releases tot eind april



Eric van Ballegoie
07-02-2002, 11:50
Columbia: Releases tot eind april



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=268)

Raskel
07-02-2002, 11:54
Waarom wordt Jurassic park opnieuw uitgebracht? Eindelijk een DTS track voor R2? Of heeft het iets met de box te maken?

Groeten

Luther Hartog
07-02-2002, 12:02
Hetzelfde vraag ik me af over American Pie

Jeroen Driessen
07-02-2002, 12:03
Op www.dvd-home.nl stond iets van een JP I+II digipack, dus waarschijnlijk puur een nieuwe verpakking om extra te verkopen op het "succes" van JPIII. Ik wacht wel op een box, is wel mooi bij zo'n serie.

Marco
07-02-2002, 17:50
Dat JP 1 en TLW opnieuw worden uitgebracht schept mij geen verbazing. Logisch deel III wordt door Universal zelf uitgebracht. Columbia vaart vrolijk met het dino succes mee.

Ik zet toch wel wat vraagtekens bij.

Zowel op 9 april als op 5 maart. The Net (in de nieuwe Special Edition vorm) uit. Ik gok op 9 april, want de R1 van The Net S.E. wordt op 2 april uitgebracht.

En dan American Pie. Ik heb American Pie deel 1 (regio 2, NL). Deze NL versie was(!) door Universal zelf uitgebracht (en dus niet door Columbia). Over welke deel praten we over. Want het kan ook deel 2 zijn. In de U.K. is deel 1 van AP uitgebracht door Columbia. Deel 2 wordt ook door Columbia uitgebracht. Er komt zelf in de U.K. een Complete Pie Boxset uit.

System 3rror
07-02-2002, 18:03
Zou toch mooi zijn als er een nieuwe AP uitkomt!

Deze versie die hier in Nederland te koop is, vind ik toch ronduit om te janken! Deze film verdient naar mijn inziens een SE :)

Maar toch ook The Replacment Killers is al eerder uitgebracht?

Maar mijn wachten is toch tot 26 maart, de beste titel uit de reeks! :) Fast and the Furious

Marco
07-02-2002, 18:39
Maar toch ook The Replacment Killers is al eerder uitgebracht?
Ja dat klopt. Maar in het kader van S.E. heeft Columbia veel 'ouwe' (zeg maar de allereerste DVD's van Columbia) opgewaardeerd. Denk hierbij aan In The Line Of Fire, Jumanji.
De 'nieuwe' The Replacement Killers is dus een S.E. uitgave geworden. Heel herkenbaar, aangezien de S.E. een nieuwe cover krijgt :)

Remco Out
08-02-2002, 10:13
Waarom staat The Net 2 keer in de lijst? Zowel in Maart als in April. Komen er 2 versies uit ofzo? Lijkt me stug voor een film die al een paar jaar oud is.

Dave
08-02-2002, 10:58
Jammer geen BOX van JP nog ff w88 dus (Wil hem in BOX)