PDA

Bekijk de volledige versie : Su Pollard voor 'You Rang M'Lord?'



Eric van Ballegoie
15-04-2005, 09:39
Su Pollard voor 'You Rang M'Lord?'



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1676)

Koen Verheyden
15-04-2005, 10:06
Zijn die andere series met Su verkrijgbaar in r2 NLO? Ik heb ze nog niet gezien, ik ken enkel you rang milord en die koop ik direct als ie uitkomt, vond die serie top!

Maarten van Krimpen
15-04-2005, 10:14
Zijn die andere series met Su verkrijgbaar in r2 NLO? Ik heb ze nog niet gezien, ik ken enkel you rang milord en die koop ik direct als ie uitkomt, vond die serie top!

Oh Doctor Beeching en Hi-De-Hi! heeft m'n vader ergens besteld, zonder nederlandse subs maar wel regio 2. Zal vragen waar hij ze heeft gehaald, dan zal ik het hier melden.

robvanknegsel
15-04-2005, 17:16
Hmm, You Rang M'lord vond ik altijd best aardig, maar of ik nu alle 26 afleveringen à 50 minuten op dvd zou willen weet ik niet. Dat wordt een onnodig en duur grapje.
Dat ze die maar gewoon een keer uitzenden, dan kan ik er weer tegen.

(doe maar op RTL 5 in plaats van Man About The House, die serie zijn ze nu wéér aan het herhalen, nog geen jaar geleden draaide die ook al bij RTL 5)

Su is er trouwen niet veel knapper op geworden, aan de foto's op haar site te zien. Ze zal wel weinig rollen aangeboden krijgen en moet het nu misschien van enkele royalties doen.

Maarten van Krimpen
16-04-2005, 10:04
Su is er trouwen niet veel knapper op geworden, aan de foto's op haar site te zien. Ze zal wel weinig rollen aangeboden krijgen en moet het nu misschien van enkele royalties doen.

Echt knap is ze inderdaad niet :wink: . Maar ze is wel een dijk van een komiek!

Iznogoedh
03-03-2006, 09:06
Blijkbaar heeft haar actie geholpen. Ik ontdek net dat play een tweetal dvd's verkoopt. Series 1 is al verkrijgbaar en series 2 komt op 3 april uit. Beide zijn 13,99 pond. Helaas staan er niet echt veel afleveringen op.