PDA

Bekijk de volledige versie : [TKA]Lord of the Rings:Two Towers giftset & extended edi



kazz1980
15-04-2005, 14:29
Ik heb nog liggen een Giftset van The Lord of the Rings: The Two Towers. Nieuw in plastic. OOP.
Bevat de 4DVD extended edition, een bonusDVD over Gollum en Sideshow Weta, een naslagwerk over Gollum en natuurlijk het beeldje van Gollum gemaakt door Sideshow Weta van Polystone.

Verder heb ik van dezelfde film ook nog een losse 4DVD extended edition in nieuwstaat (niet meer in plastic - maar nog nooit afgespeeld!)

Wie heeft er belang bij??


ow ja - de prijs ;) ... hm. wat is een beetje een redelijke prijs... 50 euri voor de giftset en 20 euri voor de losse extended ed.? of doe gewoon een bod! de hoogste bieder krijgt em...

MGdutch
15-04-2005, 14:34
Prijs is verplicht ;)

kazz1980
17-04-2005, 17:49
Niemand belangstelling?

Paar maanden terug was iedereen hier naar op zoek (maar toen had ik em zelf nog niet). En nu is er geen enkele response (tot nu toe...)

Mis ik soms iets?? :|

kazz1980
18-04-2005, 13:02
Kan iemand licht werpen op wat hier aan de hand is??

Ik heb maanden gezocht naar deze set en velen met mij waren op zoek. Heb er 2 te pakken gekregen: 1 voor mezelf en de andere om iemand anders een plezier mee te doen (en voor verdelen verzendkosten)... En ineens lijkt niemand de set meer te zoeken...

Hoe kan dit nu?

Wil echt niemand deze set nog hebben?

Patrick G.
18-04-2005, 13:05
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de Fellowship Of The Ring giftset ? Die is namelijk bijna niet meer te krijgen in Nederland.

Die van The Two Towers is toch nog volop te krijgen overal ?

Groeten, Patrick

kazz1980
18-04-2005, 15:41
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de Fellowship Of The Ring giftset ? Die is namelijk bijna niet meer te krijgen in Nederland.

Die van The Two Towers is toch nog volop te krijgen overal ?

Groeten, Patrick

He?? Ben 3 maanden aan het zoeken geweest (waaronder trouwens ook op dit forum)... :|

kazz1980
18-04-2005, 21:33
Weet je zeker dat je niet in de war bent met de Fellowship Of The Ring giftset ? Die is namelijk bijna niet meer te krijgen in Nederland.

Die van The Two Towers is toch nog volop te krijgen overal ?

Groeten, Patrick

He?? Ben 3 maanden aan het zoeken geweest (waaronder trouwens ook op dit forum)... :|
He...dit is balen man!
Zoek je maanden iets...eindelijk gevonden en denk - doe er nog iemand een plezier mee....krijg je ineens te horen dattie overal te koop zou zijn...waarom heeft niemand me dan eens verteld waar!? (ook niet op dit forum) :| heb het nu (weliswaar voor een mooie prijs) uit het buitenland gehaald - erg veel moeite voor gedaan... kan de set in Nederland nog altijd nergens vinden...

Jaymz
18-04-2005, 23:02
Gozer, get over it als je het niet verkocht krijgt. Schop niet zo'n scène man.

TTT:EE en TTT:EE Giftset zijn beiden nog volop in verkoop.

kazz1980
19-04-2005, 08:24
Gozer, get over it als je het niet verkocht krijgt. Schop niet zo'n scène man.

TTT:EE en TTT:EE Giftset zijn beiden nog volop in verkoop.
Het is gewoon balen - meer niet...zo goedkoop is het ook weer niet dat ik er voor de lol twee koop... (ben ook maar student - destijds zochten meer mensen ze dus denk doe er iemand een plezier mee)

Paar maanden terug zocht ik er o.a. hier naar en enige aanbod dat ik kreeg was iemand die het voor me uit de USA kon halen voor ca. 80 euri incl. verzenden...
Na lang zoeken (en dan bedoel ik intensief zoeken, winkels afstruinen, marktplaats, ebay etcetera) eindelijk iets gevonden en dan krijg ik op hetzelfde foum ineens dit te horen..

dat is gewoon niet tof!
En ik snap er geen bal van...waarom kon een tijdje terug niemand het voor mij (en anderen) vinden, en waarom kan ik het nu nog altijd nergens vinden en kan blijkbaar iedereen hier ze ineens overal vandaan halen! :|

Rudolf K.
19-04-2005, 08:28
Ik wil niet lullig doen maar TTT giftset kost nieuw maar 40.48 (incl).

Pietse
19-04-2005, 09:07
:nono:

kazz1980
19-04-2005, 10:12
WAAR DAN??

Ben ik (en velen met mij) de afgelopen maanden dan zo blind geweest??
En zo ja....waarom heeft niemand mij hier dan een keer op gewezen? (ook niet op dit forum....)

ff ter volledigheid... gaat me niet zo zeer om dat ik het nu niet kan verkopen - maar heb er gewoon stevig de balen van dat ik echt verschrikkelijk heb lopen zoeken naar deze set en nu ineens van iederen hoor dat het overal voor een schijntje te koop zou zijn!

Rudolf K.
19-04-2005, 10:23
Ik wil jou het verkopen niet onmogelijk maken maar als je zo graag wil weten waarom er niemand geïnteresseerd is zou ik hier (http://www.kruidvatentertainmentshop.nl/epages/entertainment.storefront/4264cda9000b63a42740504f24c10687/Product/View/DS80200?CatFrom=nl_dvd_filmbox) eens klikken.

Sorry mate ;)

kazz1980
19-04-2005, 10:35
Ik wil jou het verkopen niet onmogelijk maken maar als je zo graag wil weten waarom er niemand geïnteresseerd is zou ik hier (http://www.kruidvatentertainmentshop.nl/epages/entertainment.storefront/4264cda9000b63a42740504f24c10687/Product/View/DS80200?CatFrom=nl_dvd_filmbox) eens klikken.

Sorry mate ;)
ah...tering... :|

maar bedankt voor de tip - weet ik ook EINDELIJK eens waar iedereen het nou over heeft.... snapte dr al helemaal niks van ....

heb ik dus eindelijk die set ergens gevonden na maanden zoeken - gaan ze em bij de kruidvat in de uitverkoop doen - heb ik weer ;)

mokka
19-04-2005, 11:06
dat is gewoon niet tof!

weet je wat niet tof is? van iemand dvd's kopen en hem 2 maanden op z'n geld laten wachten, het was maar goed dat ze nog niet opgestuurd waren :evil:

kazz1980
19-04-2005, 15:03
dat is gewoon niet tof!

weet je wat niet tof is? van iemand dvd's kopen en hem 2 maanden op z'n geld laten wachten, het was maar goed dat ze nog niet opgestuurd waren :evil:
wat een geheugen .... ;)
maar je hebt gelijk.

Het geld was alleen wel verstuurd maar kwam ruime tijd later weer terug wegens typo in het rekeningnummer. daarna kwam er vanalles tussen...
Als je de DVD's wel verstuurd hasd had ik ze heus wel betaald hoor ;) waarschijnlijk incl. extraatje voor de vertraagde betaling.

Rudolf K.
19-04-2005, 16:36
heb ik dus eindelijk die set ergens gevonden na maanden zoeken - gaan ze em bij de kruidvat in de uitverkoop doen - heb ik weer ;)
Kruidvat biedt em al een tijdje tegen deze prijs aan hoor.

kazz1980
20-04-2005, 13:25
heb ik dus eindelijk die set ergens gevonden na maanden zoeken - gaan ze em bij de kruidvat in de uitverkoop doen - heb ik weer ;)
Kruidvat biedt em al een tijdje tegen deze prijs aan hoor.
Ok...tja. had ook nog niet eerder op de site van kruidvat gekeken....

Had iemand mij hier maar eerder op gewezen.... kost me nu een flinke duit!

niks aan te doen.

Patrick G.
20-04-2005, 13:36
heb ik dus eindelijk die set ergens gevonden na maanden zoeken - gaan ze em bij de kruidvat in de uitverkoop doen - heb ik weer ;)
Kruidvat biedt em al een tijdje tegen deze prijs aan hoor.
Ok...tja. had ook nog niet eerder op de site van kruidvat gekeken....

Had iemand mij hier maar eerder op gewezen.... kost me nu een flinke duit!

niks aan te doen.

Probeer hem anders via marktplaats te verkopen, misschien heb je geluk.

Groeten, Patrick

thmeky
30-04-2005, 18:20
Hoi Kazz1980,

ik heb jouw veiling gewonnen van dit object. De prijs is 21,00 excl. verzendkosten. Ik zag net dat je mijn gestuurde berichten nog niet hebt gelezen. Ik hoop dat je weet dat een veiling op dvd.nl bindend is??

Mvg. Thomas

kazz1980
04-05-2005, 15:44
Hoi Kazz1980,

ik heb jouw veiling gewonnen van dit object. De prijs is 21,00 excl. verzendkosten. Ik zag net dat je mijn gestuurde berichten nog niet hebt gelezen. Ik hoop dat je weet dat een veiling op dvd.nl bindend is??

Mvg. Thomas
Een veiling is niet bindend wanneer in de advertentie een prijs genoemd wordt en deze prijs vervolgens niet gehaald wordt.
Deze prijs is ver onder de prijs die ik in gedachte had en die ik bij de veiling vermeld had.

Oscar van Sambeek
04-05-2005, 15:54
(je kan ook een minimumbod instellen :roll: )

en ik begon me bijna schuldig te voelen bij het lezen van deze thread dat ik je niet eerder op de prijs van die giftset gewezen heb, het lijkt wel alsof je iedereen hier de schuld wil geven voor een fout die je zelf gemaakt heb.

oja, ik heb die gifset zelf ook zo'n 2 maanden geleden gekocht voor 36,- bij van leest (R1)

Henk van der Weerdt
04-05-2005, 15:56
Is niet echt een fout, meer domme pech en een leerschool voor volgende keer.

kazz1980
04-05-2005, 16:01
Is niet echt een fout, meer domme pech en een leerschool voor volgende keer.
Ik zie het inderdaad meer als domme pech ja...

Kan iedereen overkomen! Heb werkelijk maanden gezocht (ook bij de lokale Van Leest - die had ze niet!).
En toen ik op dit forum eens vroeg of iemand de set nog wist te vinden was er geen respons - maar enkel reacties van enkele anderen die de set ook zochten en het aanbod van iemand om het voor dik 80 euro uit de USA te laten komen. Mijn 'beschuldigingen' richting iedereen zijn daar dus op gericht.... waarom kon toen niemand mij iets vertellen en komt nu ik er geld in gestoken heb met als doel een mede-fan een plezier te doen (en op de porto te besparen) ineens iedereen met meldingen dat het gewoon te koop is voor weinig. Maar goed...'beschuldigen' vind ik hier niet echt van toepassing...het is enkel een mededeling dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is.

Maar shit happens.... verkoop de set ongetwijfeld ooit nog wel eens voor een redelijke prijs (en dus niet 20 euro.... ;) want dat is wel HEEL goedkoop )

Oscar van Sambeek
04-05-2005, 16:14
dat is inderdaad wel erg weinig maar wel bindend :roll:


als je daar nog onderuit komt moet je het inderdaad op marktplaats proberen,
of misschien als advertentie in de lokale krant :D
mensen die wat minder op de hoogte zijn van de prijzen

Henk van der Weerdt
04-05-2005, 16:35
dat is inderdaad wel erg weinig maar wel bindend :roll:


als je daar nog onderuit komt moet je het inderdaad op marktplaats proberen,
of misschien als advertentie in de lokale krant :D
mensen die wat minder op de hoogte zijn van de prijzen

Ben bang dat dit idd lastig gaat worden om zonder problemen deze veiling te ontbinden. Good Luck!

Joost v.d. Ham
04-05-2005, 18:34
En toen ik op dit forum eens vroeg of iemand de set nog wist te vinden was er geen respons -

Misschien omdat je het nooit gevraagd hebt (althans niet op dit forum)......:?

Obiman
04-05-2005, 19:15
Op voorhand excuses voor mijn gedrag.

WHAHAHAHAHAAAHAHhahaahahahhhha.

Sorry maar soms is een thread echt dolkomisch. Ik *eik bijna in mijn broek van het lachen hier.

(Ik kon het niet laten.)

Herjan
04-05-2005, 19:15
Allemachtig wat een geouwehoer in deze thread! Graag gewoon ontopic blijven.

Herjan
04-05-2005, 19:18
Hoi Kazz1980,

ik heb jouw veiling gewonnen van dit object. De prijs is 21,00 excl. verzendkosten. Ik zag net dat je mijn gestuurde berichten nog niet hebt gelezen. Ik hoop dat je weet dat een veiling op dvd.nl bindend is??

Mvg. Thomas
Een veiling is niet bindend wanneer in de advertentie een prijs genoemd wordt en deze prijs vervolgens niet gehaald wordt.
Deze prijs is ver onder de prijs die ik in gedachte had en die ik bij de veiling vermeld had.
Ehmm... De veiling staat los hiervan. Als jij geen minimumprijs hebt opgegeven, gaat ie weg voor het bedrag wat aan het eind geboden is. Blijkbaar dus 21,00. Doe je dat niet, dan heeft thmeky hierbij groen licht om een min uit te delen.

kazz1980
31-05-2005, 07:43
Hoi Kazz1980,

ik heb jouw veiling gewonnen van dit object. De prijs is 21,00 excl. verzendkosten. Ik zag net dat je mijn gestuurde berichten nog niet hebt gelezen. Ik hoop dat je weet dat een veiling op dvd.nl bindend is??

Mvg. Thomas
Een veiling is niet bindend wanneer in de advertentie een prijs genoemd wordt en deze prijs vervolgens niet gehaald wordt.
Deze prijs is ver onder de prijs die ik in gedachte had en die ik bij de veiling vermeld had.
Ehmm... De veiling staat los hiervan. Als jij geen minimumprijs hebt opgegeven, gaat ie weg voor het bedrag wat aan het eind geboden is. Blijkbaar dus 21,00. Doe je dat niet, dan heeft thmeky hierbij groen licht om een min uit te delen.
huh...ik had gelezen dat wanneer je bij de veiling een vraagprijs noemde en deeze prijs niet bereikt werd dat de veiling dan niet bindend was... Ik heb bij de veiling staan dat ik 49,95 euro wil, en dat bedrag is niet gehaald... Heb ik iets verkeerd begrepen??

kazz1980
31-05-2005, 07:44
En toen ik op dit forum eens vroeg of iemand de set nog wist te vinden was er geen respons -

Misschien omdat je het nooit gevraagd hebt (althans niet op dit forum)......:?
Toch wel....(volgens mij had ik toen alleen nog een andere gebruikersnaam - kan het topic niet meer terugvinden)

kazz1980
31-05-2005, 07:45
Op voorhand excuses voor mijn gedrag.

WHAHAHAHAHAAAHAHhahaahahahhhha.

Sorry maar soms is een thread echt dolkomisch. Ik *eik bijna in mijn broek van het lachen hier.

(Ik kon het niet laten.)
Mijn hemel.... lekker kinderachtig.

Ron kars
31-05-2005, 09:11
nou mensen, zijn we klaar nu? de FotR-giftset is moeilijk te vinden en niet meer te krijgen, de TTT-giftset is nog goed aan te komen.

kazz1980
01-06-2005, 13:20
kan hier anders misschien een slotje op ofzo?
Ik geloof niet dat er nog iets nuttigs uit dit topic gaat komen

Trailerdownload
01-06-2005, 15:00
pm