PDA

Bekijk de volledige versie : RCV: Twee nieuwe Renée Zellweger boxen op 20 april



Eric van Ballegoie
15-04-2005, 15:34
RCV: Twee nieuwe Renée Zellweger boxen op 20 april



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1679)

deweb
15-04-2005, 16:14
MODERATOR EDIT: Post aub alleen zinnige bijdragen.

zetmoon
15-04-2005, 18:06
Een werkelijk tenenkrommende actrice!

El Barto
17-04-2005, 06:18
Een werkelijk tenenkrommende actrice!

Inderdaad! en ze is nog lelijk ook :wink: !

http://cine.elcorreodigital.com/datos/fotografias/zellweger/fotos/01.jpg

Nee, even serieus nou, ik weet niet waar je het over hebt. Tuurlijk zijn er een aantal films waarbij de acteerprestaties van Z minder zijn, maar heeft niet iedere acteur die?

De twee bridget Jones films vond ik zeer vermakelijk!

zetmoon
17-04-2005, 09:42
Een werkelijk tenenkrommende actrice!

Inderdaad! en ze is nog lelijk ook :wink: !

http://cine.elcorreodigital.com/datos/fotografias/zellweger/fotos/01.jpg

Nee, even serieus nou, ik weet niet waar je het over hebt. Tuurlijk zijn er een aantal films waarbij de acteerprestaties van Z minder zijn, maar heeft niet iedere acteur die?

De twee bridget Jones films vond ik zeer vermakelijk!

Haar films vind door haar aanwezigheid slecht!
Wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik vreselijk!
Ik kan die films echt niet uitzitten.

En mooi vind ik ze zeker niet.

En noem haar a.u.b. niet "Z", want dat is mijn nickname!

René Groen
17-04-2005, 09:45
Een werkelijk tenenkrommende actrice!

Inderdaad! en ze is nog lelijk ook :wink: !

http://cine.elcorreodigital.com/datos/fotografias/zellweger/fotos/01.jpg

Nee, even serieus nou, ik weet niet waar je het over hebt. Tuurlijk zijn er een aantal films waarbij de acteerprestaties van Z minder zijn, maar heeft niet iedere acteur die?

De twee bridget Jones films vond ik zeer vermakelijk!

Haar films vind door haar aanwezigheid slecht!
Wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik vreselijk!
Ik kan die films echt niet uitzitten.

En mooi vind ik ze zeker niet.

En noem haar a.u.b. niet "Z", want dat is mijn nickname!

Ik zou bijna denken dat ze je iets misdaan heeft, wat kan jij je aanstellen zeg :D

Hoe dan ook, ik vind haar een goed actrice, maar ik zou denk ik geen box kopen simpelweg omdat ik niet alle films uit de box zou willen hebben.

Surya
17-04-2005, 10:42
Een werkelijk tenenkrommende actrice!
Kan ik me enkel bij aansluiten. Ik snap niet dat ze die oscar gekregen heeft, want ze doet altijd het zelfde. Ze gebruikt steeds dezelfde flauwe truukjes en heeft zo een air van "ooh, wat is dit fijn, want ik ben populair". Dat is niet wat ik een goede actrice vind!

zetmoon
17-04-2005, 11:45
Een werkelijk tenenkrommende actrice!
Kan ik me enkel bij aansluiten. Ik snap niet dat ze die oscar gekregen heeft, want ze doet altijd het zelfde. Ze gebruikt steeds dezelfde flauwe truukjes en heeft zo een air van "ooh, wat is dit fijn, want ik ben populair". Dat is niet wat ik een goede actrice vind!

Jij bent een gozer naar mijn hart!

Pascal Heister
17-04-2005, 17:04
Hoe ze het verzinnen om 2 boxen uit te brengen van deze actrice snap ik niet. Zo bijzonder is het niet allemaal :?

zetmoon
17-04-2005, 17:33
Hoe ze het verzinnen om 2 boxen uit te brengen van deze actrice snap ik niet. Zo bijzonder is het niet allemaal :?

Jij bent ook een gozer naar mijn hart!

pavko
17-04-2005, 23:04
Tjonge, het is wel weer wonderschoon Artwork wat door RCV is gecreëerd...:roll:

En het zijn nou niet bepaald de films die het de moeite waard maken om deze zg. "boxen" aan te schaffen; 3,bijna 4, grabbelbaktitels in 2 kartonnetjes.

Ik snap ook niet dat dit op een nieuwspagina gemeld wordt, maar ach, net als de krant moet die ook gevuld worden he ;)

slindenau
18-04-2005, 06:59
Een beetje liften op het succes van Bridget Jones Diary :(. Als ze die twee films nou gewoon in een box hadden gezet...want niemand zit op deze baggerfilms te wachten natuurlijk :).

Bart de Graaf
18-04-2005, 14:34
Zeer overbodig en inderdaad mooi meeliften op de release van Bridget Jones. Jammer dat RCV nog steeds met foeilelijk artwork komt aanzetten. De dag dat RCV dit beseft ligt vast nog ver voor ons.

Henk Heideveld
19-04-2005, 12:00
Een beetje liften op het succes van Bridget Jones Diary :(. Als ze die twee films nou gewoon in een box hadden gezet...want niemand zit op deze baggerfilms te wachten natuurlijk :).
Ja zo zetten ze Zellweger lelijk weg, want ze heeft sublieme rollen/karakters gespeeld, denk b.v. aan die bijzondere personage in Cold Mountain. :?
Zelf vind ik persoonlijk ook dat er een soort hype is ontstaan om dit persoontje, net als bij bijvoorbeeld Nicole Kidman :x Ik hou daar niet zo van. Zellweger is prima actrice maar heeft duidelijk nog niet altijd de juiste rollen aanvaard. :shock:

zetmoon
20-04-2005, 09:09
Een beetje liften op het succes van Bridget Jones Diary :(. Als ze die twee films nou gewoon in een box hadden gezet...want niemand zit op deze baggerfilms te wachten natuurlijk :).
Ja zo zetten ze Zellweger lelijk weg, want ze heeft sublieme rollen/karakters gespeeld, denk b.v. aan die bijzondere personage in Cold Mountain. :?
Zelf vind ik persoonlijk ook dat er een soort hype is ontstaan om dit persoontje, net als bij bijvoorbeeld Nicole Kidman :x Ik hou daar niet zo van. Zellweger is prima actrice maar heeft duidelijk nog niet altijd de juiste rollen aanvaard. :shock:

Dat laatste is nog zacht uitgedrukt!!

Wat "Cold mountain" betreft, wat ik daarvan gezien heb vond ik vreselijk
vooral de rol van Renee.