PDA

Bekijk de volledige versie : SACD's ook goedkoper?



Herjan
07-02-2002, 14:29
Mensen,

Tussen al het DVD geweld, toch een vraag over een ander medium: SACD. Bij Correct zijn ze alleen te krijgen voor 70 Hollandse guldens en ook bij BOL zitten ze niet ver onder die prijs.

Weet iemand een adresje waar ik voor een redelijk normale prijs een stel sacd's kan kopen? Onder de 25 euro zou wel acceptabel zijn...

Marco
07-02-2002, 18:09
Ik krijg meer het idee dat het niet wil lukken met SACD en DVD-A. De verkrijgbaarheid laat te veel wensen over. De titels zijn niet schokkend (mijn mening) en natuurlijk die prijs. Ik ken maar 1 zaak in Amsterdam die SACD en DVD-A verkoopt. Helaas ook daar zijn de prijzen rond de €31. Uitbuiters. En om eerlijk te zeggen, verwacht ik heus niet dat SACD en DVD-A snel in de nice price bakken terecht zullen komen.

Ik heb ook een link gekregen. Deze webwinkel www.acousticsounds.com verkoopt SACD, Multi-Channel SACD, DVD 24/96, DVD Audio, HDCD en nog veel meer.
Ik ken deze zaak niet. Nooit besteld = geen ervaring. Maar de prijzen. Tja redelijk denk ik. Ik neem een bekende band. Aerosmith. Laatste album heet Just Push Play. Deze SACD kost $17.99 (ongeveer €21) zonder verzendkosten.