PDA

Bekijk de volledige versie : Forum



Jaded
07-02-2002, 16:27
Als ik op het woord 'Meer' klik op de startpagina om naar het forum te gaan, of op 'Forum' bovenaan, dan krijg ik een venster om te vragen om de file forum van www.dvd.nl te downloaden.
En kan dus niet naar het forum langs die wegen.
Iemand hier nog last van?

Alex Bel-Gy-Bel
07-02-2002, 16:48
ff getest, ik heb dat probleem ook dus ligt het niet aan jouw pc, vroeger ging het wel langs die weg.

colani
07-02-2002, 17:06
Geen last van.
Ik zou ook niet weten wat je hier aan kunt doen.
Ligt het niet aan de belgische provider ?

Dennis Veldhuizen
07-02-2002, 18:10
kan ook zijn dat je een download accelerator aan hebt staan, wilt ook weleens dat soort dingen doen. Zoja, gewoon ff uitzetten.

Jaded
07-02-2002, 18:11
Ik gebruik die dingen niet.

Jaded
07-02-2002, 18:13
Hij (de comp dus) wilt hem downloaden omdat hij de link niet kan openen doordat hij niet weet welke extensie het heeft.

Description: This file does not have a file extension so the type of file can not be determined

Zegt Microsoft tenminste ....

ron
07-02-2002, 18:15
Als ik op het woord 'Meer' klik op de startpagina om naar het forum te gaan, of op 'Forum' bovenaan, dan krijg ik een venster om te vragen om de file forum van www.dvd.nl te downloaden.
En kan dus niet naar het forum langs die wegen.
Iemand hier nog last van? Bij mij springt ie probleemloos naar het forum, geen idee verder waar het aan zou kunnen liggen. Gebruik je misschien een browser anders dan IE (6) ?

Jaded
07-02-2002, 18:18
Nope, ik heb IE 6.0.

Dennis Veldhuizen
07-02-2002, 18:27
en als je eens probeerd bij IE:
Extra => Internet Opties => Geavanceerd => Standaard Instellingen Herstellen
??
wilt soms ook wel eens lukken

ron
07-02-2002, 18:34
Nope, ik heb IE 6.0. In dat geval ligt het gewoon weer aan Microsoft. :rolleyes: Hun software doet immers wel van alles, maar niet datgene wat het zou moeten doen. Zo doet IE 6 bij mij iets anders dan bij jou, best betrouwbaar spul dus.

Jaded
07-02-2002, 18:38
Standaard instellingen opnieuw gebruiken hielp ook niet.
Spijtig.

mark t
07-02-2002, 19:44
Had je dit probleem altijd al of is heeft het zich pas recent geopenbaard?

Kijk eens of je de laatste tijd iets hebt geïnstalleerd. Niet alleen programma's, maar ook bijvoorbeeld plug-ins (tijdens internetten).
En anders zou je voor de zekerheid eens je computer kunnen scannen op virussen. En eventueel scandisk en defragmentatie gebruiken. Klinkt misschien onlogisch, maar af en toe kun je op zo'n manier merkwaardige problemen verhelpen. Windows heeft af en toe gewoon kuren.

Dennis Veldhuizen
08-02-2002, 18:28
sinds je IE6.0 heeft, maybe je 'cookies' leeg gooien en ook meteen even 'bestanden verwijderen' bij extra => internet opties.
en dan ook even aanvinken om alle offline dingen weg te doen.

Jaded
09-02-2002, 10:48
Wonder bij wonder .... het is opgelost!

Zoals hij kwam is hij gegaan
In stilte ging hij hier vandaan
Hopelijk zie ik hem nooit weer
Het afscheid deed me zeker geen zeer

p.s.: no more p.s. thx to mark t. :)

mark t
09-02-2002, 16:10
p.s.: 'zeer' is Vlaams dialect voor pijn.

't is ook gewoon ABN hoor.;)

Jaded
11-02-2002, 14:11
Ik had moeten zwijgen want nu heb ik het probleem weer.
Maar niet meer als ik naar het Forum wil, maar wel als ik op de link klik om naar de website van Eric te gaan om zijn kijkruimte te bekijken. Zijn thuisbioscoop.
:(