PDA

Bekijk de volledige versie : MM Arena parkeren ?



colani
07-02-2002, 16:46
Ik wilde volgende week eens bij de MM Arena langs gaan.
Ben er nog nooit geweest, kan je daar een beetje parkeren?
Waar zit het precies? In de Villa Arena?

Jullie weten dit vast wel...

Misschien kom ik nog wel iemand tegen, maar ik heb dan geen sminck.

BasH
07-02-2002, 17:29
Het makkelijkste is P6, onder bioscoop Pathé Arena. Als je daar de goede uitgang neemt (niet die bij de in/uitrit, maar halverwege de garage bij de betaalautomaten) hoef je alleen maar het plein over te steken en dan ben je er al. Vanaf Villa Arena is het een eindje lopen.

Groeten,

BasH

System 3rror
07-02-2002, 18:05
Parkeren onder de Arena is ook mogelijk, alleen dit is echt rete duur!
Voor een uurtje moesten wij 4 Euro betalen!!!!

Daarom ga ik zelf altijd met de trein, is gratis :)

Tijntje
07-02-2002, 18:13
Ja gewoon bordjes naar Pathe bioscoop volgens en daar in de parkeergarage zetten. Als je dan boven de uitgang uitkomt zie je meteen recht tegenover je MM ;)

Anonymous
07-02-2002, 21:58
Krijg de *PIEP* , ik heb vanavond een kwartier gezocht !!!
Echt alles propvol, maarrrrrr voortaan inderdaad bij Pathé
pakeren, wel prijzig maar lekker dichtbij :D

BasH
07-02-2002, 22:32
Als je onder de Pathe Arena hebt geparkeerd, en je merkt dat je echt uren aan het shoppen bent geweest bij MM, kun je bij je kassa van de bioscoop voor €3,- een uitrijkaart kopen. Als ze moeilijk doen, moet je gewoon zeggen dat je dat vergeten bent bij het kopen van je bioscoopkaartjes. Bij minder dan anderhalf uur heeft het geen zin, maar als je echt 'tekeer bent gegaan' loont het de moeite.

Groeten,

BasH

Edwin V
08-02-2002, 06:41
Ik stond aan de achterkant van de villa arena (p1 geloof ik?) bij de woonmall die je dan helemaal door moet lopen. Het eerste half uur was daar €0,50 daarna werd het iets duurder. Ik was €1.50 kwijt toen ik naar de MM was geweest. Verder is daar eigenlijk niets dus ik ga liever naar R'dam.

suedje
08-02-2002, 09:15
P1 onder de arena is ook een transferium. Bij de infobalie kan je na het inrijden 2 metrokaartjes gratis afhalen voor vervoer naar het centrum. Na inlevering van de afgestempelde metrokaartjes kost het parkeren daar maximaal 5 euro 50, hoelang je ook geparkeerd staat.

Remco Out
08-02-2002, 10:28
En daarom allemaal ga ik lekker met de trein naar de MM in A'dam. Het is voor mij toch gratis, dus waarom niet he? :D

Luther Hartog
08-02-2002, 10:33
Als ik met de auto ga, dan sta ik ergens op een bouwterrein, das gratis en boetevrij, daar sta ik ook als we naar Ajax gaan:)

Remco Out
08-02-2002, 10:40
Ja, het was gisteravond weer genieten, zowel Ajax als Ajax2 naar de halve finale. En de loting is ook perfect. Hey, wat een toeval terwijl ik hierover tik komt mijn Ajax Magazine binnenvallen. :D :D

suedje
08-02-2002, 10:55
Ja, het was gisteravond weer genieten, zowel Ajax als Ajax2 naar de halve finale.

Gelukkig is de stand weer rechtgetrokken afgelopen woensdagavond.:D :p :D

Luther Hartog
08-02-2002, 11:16
Er zitten hier dus toch nog Feyenoorders? Jammer

suedje
08-02-2002, 11:19
Die zitten overal.

En waarom jammer??

System 3rror
08-02-2002, 15:11
Er zitten hier dus toch nog Feyenoorders? Jammer Zekerdeweten :D

suedje
08-02-2002, 15:22
Zekerdeweten :D

Wat zekerdeweten??
Dat er Feyenoorders zitten of vind je het jammer?

Het is dan wel off-topic maar wil nu wel weten hoe het zit.

System 3rror
08-02-2002, 15:24
Wat zekerdeweten??
Dat er Feyenoorders zitten of vinf je het jammer? Kijk even in het topic: With love voor Offie! Dan kom je er zo achter!!

Maar ik ben voor Feyenoord ja, om het makkelijk te houden!

Sanderdg
08-02-2002, 15:45
Ik parkeer altijd in de arena. Als je vanaf de snelweg komt, ga je direct bij binnenkomst naar rechts. (staat ook aangegeven) rij dan tot aan het midden, daar kun je naar rechts omhoog. Je gaat dan als het ware de arena weer uit, over een brug schuin omhoog. Dan sta je zowat op het dak :) met de lift naar beneden en je bent zowat binnen.

Anonymous
08-02-2002, 16:10
Ieder z'n eigen cluppie hé, maar dat is hier in Utrecht niet altijd
even aan de orde als je niet voor FC Utrecht bent.