PDA

Bekijk de volledige versie : Final Fantasy



Michiel
07-02-2002, 18:10
heeft iemand hier ervaring met de DVD Final Fantasy van ezydvd of DeVoteD???

werkt die ook op een regio 2 dvdspeler???

alvast bedankt, ja ik wil dit voor de eerste keer gaan doen, en ik heb me speler niet omgebouwd dus ben een beetje huiverig hiervoor!!!

Marco
07-02-2002, 18:33
Ik heb Final Fantasy Regio 4 (dus besteld bij Ezy DVD). Aangezien ik een regiovrije DVD speler heb, lig ik er niet wakker van van die regio's. Dus eigenlijk weet ik (op het moment van schrijven) niet.
Maar Michael D's Region 4 DVD Info Page (http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=775) beweerd dat FF R4 ook op een regio 2 DVD speler werkt.
De info die Michael geeft, vind ik zeer betrouwbaar.

Als je wilt, kan ik het (voor alle zekerheid) controlen. Zowel op mijn regiovrije DVD-Rom als DVD speler of FF R4 het ook op regio 2 doet. Je zegt het maar.

Michiel
07-02-2002, 18:52
ja als je dat zou willen doen graag, doe maar een gewone dvdspeler want ik heb toch geen dvdrom!!

alvast bedankt en ik hoor het wel

grtjs Michiel

Deef
07-02-2002, 19:15
ik heb ook Final Fantasy R4 en deze is OOK R2 want ik hoef m'n speler niet om te zetten naar R4!!!
KOMT DAT EFFE MOOI UIT HE :p

Marco
07-02-2002, 19:27
Ik heb mijn DVD speler geconfiguureerd als een Regio 2 DVD speler. Final Fantasy R4 getest. Geen verrassing, je kan met Final Fantasy Regio 4 gewoon afspelen met een Regio 2 DVD speler.

Op de hoes staat wel vermeld dat deze 2 DVD's alleen geschikt zijn voor Regio 4. Dat is dus niet waar.

En zonet las ik het berichtje van Deef. Echter ik plaats dit post maar toch, zou het immers controleren nietwaar :)

Michiel
08-02-2002, 12:20
hey heel erg bedankt!! weet ik tenminste dat hij werkt!