PDA

Bekijk de volledige versie : Disney: Tarzan SE vanaf 1 juni op DVD



Eric van Ballegoie
19-04-2005, 10:25
Disney: Tarzan SE vanaf 1 juni op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1686)

Steve Muller
19-04-2005, 10:29
Dacht dat deze een 5.1 track zou krijgen :?

Frank
19-04-2005, 10:35
Dacht dat deze een 5.1 track zou krijgen :?

Nee, blijkbaar niet. Wederom een 5.0-track. Ik zie trouwens geen audiocommentaar staan bij disc 1. Als het goed is moet deze erop staan.

rkrijger
19-04-2005, 10:38
Idd een heerlijke film, maar ik zie geen reden om mijn reguliere versie te vervangen!

Peter Porrio
19-04-2005, 12:05
Deze komt in mijn collectie. Wilde hem al lange tijd hebben, maar was niet meer te krijgen. Wel jammer dat ze niet wat meer aandacht hebben besteed aan het geluid.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar DVD van The Lion King, snap ik niet waarom ze nu feitelijk dezelfde versie (qua beeld en geluid) weer uitbrengen.

rkrijger
19-04-2005, 12:09
Deze komt in mijn collectie. Wilde hem al lange tijd hebben, maar was niet meer te krijgen. Wel jammer dat ze niet wat meer aandacht hebben besteed aan het geluid.

Het geluid van Tarzan is bijzonder goed hoor...

Frank
19-04-2005, 12:15
Als je bijvoorbeeld kijkt naar DVD van The Lion King, snap ik niet waarom ze nu feitelijk dezelfde versie (qua beeld en geluid) weer uitbrengen.

Dat is lekker goedkoop. Het enige wat nieuw is aan deze release zijn de menu's en de spelletjes op disc 1. De rest van de extra's zijn al in 2000 gemaakt toen er in Amerika en Engeland een 2-DVD werd uitgebracht.

De Engelse 2-DVD miste trouwens wel wat extra's: het audiocommentaar en alle galerijen werden weggelaten.

Guido van Thiel
19-04-2005, 12:56
Verplichte kost voor mij. Spaar sinds minder dan een jaar alle disney classics en heb alleen de uitvoeringen die toendertijd oop zijn gegaan, zoals dus ook Tarzan, nog niet...
Ben dus erg blij met deze releases :wink: :D

Peter Porrio
20-04-2005, 07:50
Het geluid van Tarzan is bijzonder goed hoor...


Dat weet ik :wink: heb 'm uiteraard in de oude uitvoering al een keer gezien en gehoord bij een vriend van me.

Ik had alleen gehoopt dat Disney de weg die ze waren ingeslagen bij The Lion King SE, zouden voortzetten. Volgens mij heeft Disney dit toen ook aangegeven.

expo
20-04-2005, 15:45
Komt zeker in men verzameling, wou in der tijd nog de UK collectors edition aanschaffen toen de geruchten begonnen over deze re-release, blij dat ik gewacht heb.

raymond koene
21-04-2005, 08:41
komt ook zeker in mijn verzameling....weer een aanwinst voor mijn disney classics verzameling!

Bart de Graaf
21-04-2005, 19:59
Leuke film en ik oet zeggen dat ik de cover van deze titel ook erg mooi vindt, nu maar hopen dat er een mooie slipcase bij deze dvd komt. Al is die hoop na de release van Bambi en Aladin wel aardig verdwenen.

Frank
21-04-2005, 23:08
nu maar hopen dat er een mooie slipcase bij deze dvd komt. Al is die hoop na de release van Bambi en Aladin wel aardig verdwenen.

Ga er maar niet vanuit.