PDA

Bekijk de volledige versie : Just Entertainment: 'Bottom' serie 2 op DVD



Eric van Ballegoie
21-04-2005, 12:31
Just Entertainment: 'Bottom' serie 2 op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1695)

Dennis Kuijper
21-04-2005, 13:59
Leuke serie,jammer dat ze de aflevering " Contest" die op deel 1 ontbrak hier niet bij op hebben gezet.

dewallef
21-04-2005, 14:05
Deze ga ik onmiddelijk halen als ie uitkomt.

Snel even de datum aankruisen in mijn agenda. :wink:

robvanknegsel
22-04-2005, 17:31
Toen ik van de vorige aanfluiting had gehoord, was ik blij dat ik geen enkele reden had om mijn Engelse regio 2 uitgave (die al lang uit was) te wisselen met de Nederlandse.

http://images.play.com/covers/174652m.jpg

Dat ze een complete aflevering van die 1e serie er toen niet opgezet hadden was té consument-onvriendelijk voor woorden.
Een Nederlandse ondertiteling kan ik bij dit soort series ook missen als rauwe pap, zo'n vertaler kan niet eens in de buurt komen met vertalen van zulke Britse humor.

Ik zit echter al een (veel te lange) tijd te wachten op de 3e serie die alleen nog maar in Amerika is uitgebracht.

Alle 'live shows' van Eddie en Richie zijn in Engeland ook al op (te dure) DVD's te koop.
Daarom had ik ze onlangs allemaal gedownload en bekeken (net zo makkelijk als ze klantonvriendelijke prijzen stellen).
Het zijn op zich best aardige shows, zeker als je van hun humor houdt.
Het zijn gigantisch grote zalen waar ze voor spelen, met dure decors. Het grappigste is dat ze regelmatig hun (wat flauwe) tekst kwijt zijn en de zaal helemaal dubbel ligt van het lachen (waarna ze gewoon wat middelvingers opsteken, en woorden roepen die hier geblokeerd zouden worden).
Het zijn eigenlijk gewoon toneelstukken, maar dan zonder verhaal maar wel met net zoveel gemep en getrek als in de serie (met dezelfde uitstekende geluidseffecten). Maar het is behoorlijk lastig om in zo'n show met zijn 2tjes, zonder verhaal een uur en 45 minuten leuk te blijven.

Wat dat betreft gewoon bij de serie houden dus en als het ff kan niet de Nederlandse versie aanschaffen (tenzij ze van deze 2e serie wél wat gebakken hebben, en je tevreden bent met de vorige rommel)

SuperDre
24-04-2005, 18:02
Alle 'live shows' van Eddie en Richie zijn in Engeland ook al op (te dure) DVD's te koop.
Daarom had ik ze onlangs allemaal gedownload en bekeken (net zo makkelijk als ze klantonvriendelijke prijzen stellen).
Het zijn op zich best aardige shows, zeker als je van hun humor houdt.
Het zijn gigantisch grote zalen waar ze voor spelen, met dure decors. Het grappigste is dat ze regelmatig hun (wat flauwe) tekst kwijt zijn en de zaal helemaal dubbel ligt van het lachen (waarna ze gewoon wat middelvingers opsteken, en woorden roepen die hier geblokeerd zouden worden).
Het zijn eigenlijk gewoon toneelstukken, maar dan zonder verhaal maar wel met net zoveel gemep en getrek als in de serie (met dezelfde uitstekende geluidseffecten). Maar het is behoorlijk lastig om in zo'n show met zijn 2tjes, zonder verhaal een uur en 45 minuten leuk te blijven.

Tja, wat noem jij nu klantonvriendelijke prijzen? ik vind 3 voor 33 euro bij de van leest toch niet echt duur voor Bottom live 2, 3 en 4 (Helaas nog geen 1 en 5 gezien).. En je moet eens beter kijken, want die gigantisch grote zalen, zijn gewoon normale zalen en helemaal niet zo groot als jij denkt.. En met betrekking tot het tekst kwijtraken, dat was alleen in Live 1, bij alle andere was het gewoon geplanned (en dat is het beste te merken in hooligan's island).. IMHO is alleen Bottom Live 1 geweldig, de rest is maar zeer matig, met als diepte punt hooligan's island en an arse oddity, heb zelf weaponsgrade nog niet gezien..

Ik heb zelf de nederlandse uitgave van bottom serie 1 nooit gekocht vanwege het ontbreken van die ene aflevering.. maarja ik had gelukkig de boxset toch al zo'n 10 jaar geleden compleet gekocht, en live 1,2 en 3 ook al op video..

Ik wacht wel tot ze alle 3 de seizoenen hebben uitgebracht in een set..

Hopelijk verrassen ze ons toch nog eens met een nieuwe serie van bottom, want bottom rulez..

robvanknegsel
24-04-2005, 18:26
Tja, wat noem jij nu klantonvriendelijke prijzen? ik vind 3 voor 33 euro bij de van leest toch niet echt duur voor Bottom live 2, 3 en 4 (Helaas nog geen 1 en 5 gezien).. En je moet eens beter kijken, want die gigantisch grote zalen, zijn gewoon normale zalen en helemaal niet zo groot als jij denkt.. En met betrekking tot het tekst kwijtraken, dat was alleen in Live 1, bij alle andere was het gewoon geplanned

Die informatie heb ik van play.com waar bijvoorbeeld:
Bottom Live 2001 23,99 euro kost,
Bottom Live 3 Hooligans Island 23,99 euro kost,
Bottom Mindless Violence 22,49 euro kost en
Bottom Live - The Stage Show 23,99 euro kost.

Tja ze zullen vast wel ergens goedkoper zijn in een of andere actie, maar de reden om ze daarom te downloaden zijn al groot genoeg.

De zalen die ik heb gezien (een stuk of 3) waren gigantisch groot; a là Royal Albert Hall niveau. Wanneer jij op een bepaalde dvd een kleine zaal hebt gezien: proficiat. Met mijn ogen is in ieder geval niks mis.

'Hun tekst 'gepland' kwijtraken' :x Zo kun je alles rechtpraten wat krom is! Aangezien ik het tegendeel niet kan bewijzen ga ik daar verder niet op in, maar ik heb het nog nooit van het opzettelijk kwijtraken van tekst gehoord, (en kan er dat bij Bottom ook absoluut niet uithalen).

Maar goed, terug naar de topic dat Bottom Serie 2 uitgebracht gaat worden.

SuperDre
25-04-2005, 08:17
Die informatie heb ik van play.com waar bijvoorbeeld:
Bottom Live 2001 23,99 euro kost,
Bottom Live 3 Hooligans Island 23,99 euro kost,
Bottom Mindless Violence 22,49 euro kost en
Bottom Live - The Stage Show 23,99 euro kost.

Tja ze zullen vast wel ergens goedkoper zijn in een of andere actie, maar de reden om ze daarom te downloaden zijn al groot genoeg.

De zalen die ik heb gezien (een stuk of 3) waren gigantisch groot; a là Royal Albert Hall niveau. Wanneer jij op een bepaalde dvd een kleine zaal hebt gezien: proficiat. Met mijn ogen is in ieder geval niks mis.

'Hun tekst 'gepland' kwijtraken' :x Zo kun je alles rechtpraten wat krom is! Aangezien ik het tegendeel niet kan bewijzen ga ik daar verder niet op in, maar ik heb het nog nooit van het opzettelijk kwijtraken van tekst gehoord, (en kan er dat bij Bottom ook absoluut niet uithalen).

Helemaal niet eens in een actie, gewoon te koop bij bv vanleest (zie winkels en online) voor 11,90.. Downloaden van dvd's is gewoon nooit goed te praten zeker niet als het om de prijs gaat, want tja wanneer is iets nu te duur..
En wat betreft tekst kwijtraken, tja, moet je maar eens wat recenties lezen van de live shows dan weet je wel wat ik bedoel.. Zeker in Hooligans Island is het zo overduidelijk.. Ook rekeninghoudend met het feit dat het zeer professionele toneelspelers zijn (van amateurs kan ik het me af en toe voorstellen)..

twiggertje
28-04-2005, 10:34
Toen ik van de vorige aanfluiting had gehoord, was ik blij dat ik geen enkele reden had om mijn Engelse regio 2 uitgave (die al lang uit was) te wisselen met de Nederlandse.

http://images.play.com/covers/174652m.jpg

Dat ze een complete aflevering van die 1e serie er toen niet opgezet hadden was té consument-onvriendelijk voor woorden.
Een Nederlandse ondertiteling kan ik bij dit soort series ook missen als rauwe pap, zo'n vertaler kan niet eens in de buurt komen met vertalen van zulke Britse humor.

Ik zit echter al een (veel te lange) tijd te wachten op de 3e serie die alleen nog maar in Amerika is uitgebracht.

Alle 'live shows' van Eddie en Richie zijn in Engeland ook al op (te dure) DVD's te koop.
Daarom had ik ze onlangs allemaal gedownload en bekeken (net zo makkelijk als ze klantonvriendelijke prijzen stellen).
Het zijn op zich best aardige shows, zeker als je van hun humor houdt.
Het zijn gigantisch grote zalen waar ze voor spelen, met dure decors. Het grappigste is dat ze regelmatig hun (wat flauwe) tekst kwijt zijn en de zaal helemaal dubbel ligt van het lachen (waarna ze gewoon wat middelvingers opsteken, en woorden roepen die hier geblokeerd zouden worden).
Het zijn eigenlijk gewoon toneelstukken, maar dan zonder verhaal maar wel met net zoveel gemep en getrek als in de serie (met dezelfde uitstekende geluidseffecten). Maar het is behoorlijk lastig om in zo'n show met zijn 2tjes, zonder verhaal een uur en 45 minuten leuk te blijven.

Wat dat betreft gewoon bij de serie houden dus en als het ff kan niet de Nederlandse versie aanschaffen (tenzij ze van deze 2e serie wél wat gebakken hebben, en je tevreden bent met de vorige rommel)Ondertiteling is goed, het is nu eenmaal moeilijk om alle grappen te vertalen in het nederlands, maar ik heb serie 1 dus en vind dat het goed vertaalt is.Is idd jammer dat niet alle 6 afleveringen erop stan, ik heb naar de uitgever gemaild en die zeiden dat er een probleem was met 1 aflevering, maar ja ik kan me herinneren dat ik de 2e en 3e serie nog het best vond, dus 1 aflevering minder van serie 1 maakt me niet zo veel uit

twiggertje
09-05-2005, 12:48
bij FR van 14.99 voor €9.99 te koop vanaf 18 mei :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: en 15 min. extra's met hilarische bloopers uit siezoen 1