PDA

Bekijk de volledige versie : 1 DVD Speler aansluiten op 5 plasmaschermen



Cenobite
08-02-2002, 09:29
Hallo,

Ik zou graag 1 DVD speler via een splitter aansluiten op 5 plasma schermen . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ?

PM
08-02-2002, 09:55
Hallo,

Ik zou graag 1 DVD speler aansluiten op 1 plasmascherm . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n plasmascherm te winnen? :D :D

forzavado
08-02-2002, 11:17
Als je geld hebt voor 5 plasmaschermen, waarom kunnen er dan geen 5 dvd-spelers vanaf???
Ik denk trouwens niet dat dit zomaar kan, het signaal kan misschien wel eens te zwak/te veel noise krijgen om optimale kwalteit te krijgen..... Ik heb alleen geen verstand van beeldtechnische zaken:D

erwinh
08-02-2002, 11:42
Da's nou echt een luxe probleem ;)
Erwin

Dennis van Turnhout
08-02-2002, 12:43
Volgens mij kom je uit op van die kastjes die ze bij de witgoed zaken ook gebruiken... Niet echt cheap en rete slecht voor de beeld kwaliteit.

Misschien dat de heren van Conrad zoiets in hun asorti hebben?

Anonymous
08-02-2002, 19:30
Hallo,

Ik zou graag 1 DVD speler via een splitter aansluiten op 5 plasma schermen . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ?

Als je een beetje een "ouwe rot" op je afdeling heb lopen, laat hem
dan gewoon eens een middagje met rust en zijn soldeerbout, dan
komt het wel goed :D

Alex van den Berg
09-02-2002, 01:10
is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ? Wanneer je op alle 5 de schermen hetzelfde beeld wilt weergeven, dan is dat zeker mogelijk, mits je inderdaad beschikt over een goede splitter...
In het geval van plasma's is het toch minimaal aan te raden om de zaak via S-Video aan te sluiten. Beter is het om de zaak via RGB of Component connectors aan te sluiten, maar de daarvoor benodigde splitter gaat je dan wel flink wat kosten.