PDA

Bekijk de volledige versie : postjes vergeten????



forzavado
08-02-2002, 12:28
Vanochtend reageerde ik op deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=42272#post42272) thread. Ik kreeg net een mailtje dat erop was gereageerd. Ik kijken, is mijn reactie weg. Hoe kan dit?
Misschien was het Offie, maar echt onzinnig was mijn reactie nu ook weer niet. Heb maar iets soortgelijks overnieuw gepost.

Dit had ik net ook al in een andere thread.

bmateijsen
08-02-2002, 12:37
Heb dit ook al een paar keer gehad... en dat waren dan posts zonder onzin..... Het lijkt alsof de post dan wel is geplaatst maar later door een handeling van mijzelf of door de server niet is geaccepteerd en daarmee dus verdwijnt.

Posts die worden verplaatst of verwijderd worden door de moderators altijd netjes gemeld (compliment!! aan de Crew.nl)

ach en het is maar goed dat offie bestaat.... er staat vaak te veel onzin op het forum

Groet bjorn

forzavado
08-02-2002, 12:42
Weet je/de crew inmiddels waar het in zit?
Het lijkt me niet echt fijn als ik een ellenlange post maak en dat die dan door een "storing" zomaar wordt verwijderd.

Verwijderingen worden inderdaad altijd goed gemeld. Gelukkig overkomt het me niet te vaak.....

Raskel
08-02-2002, 13:33
Ik krijg dus nooit een melding als iets verwijdert wordt..vreemd :confused:

Alex van den Berg
08-02-2002, 14:03
Verwijderingen worden inderdaad altijd goed gemeld. Gelukkig overkomt het me niet te vaak..... Ik meld verwijderingen alleen maar wanneer me dit van belang lijkt... Sommige koffietafel gesprekken wil ik... eeuh... Offie... nog weleens verwijderen zonder verder iets te melden...

Het probleem waar jullie het over hebben komt me helaas niet bekend voor, maar misschien dat één van de anderen van de DVD.nl crew de vrijheid heeft genomen om berichten (overigens zonder overleg met de moderators) te wissen...