PDA

Bekijk de volledige versie : Philips lanceert draadloze LCD TV



Marcel den Haan
27-04-2005, 10:07
Philips lanceert draadloze LCD TV



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1706)

Frank79
27-04-2005, 14:33
Klinkt goed!

Ben benieuwd naar de (waarschijnlijk stevige) prijs...

Zijn er geen foto's?

Edgar Smit
27-04-2005, 14:45
dit is hem:

http://www.wvip.co.uk/images/news/7850.jpg

ziet er strak uit!

Frank79
27-04-2005, 14:47
En of!!

Cheek
28-04-2005, 01:26
Leuk idee, hopelijk volgen andere fabrikanten deze voorloper. Ben niet zo weg van de tv zelf verder helaas, daarom. ;)

rkrijger
29-04-2005, 07:11
Zelf ben ik niet zo kapot van "draadloos". Ik heb altijd het gevoel, dat zal wel storingen geven. Maar goed...

Martin Stanneveld
29-04-2005, 09:33
Zelf ben ik niet zo kapot van "draadloos". Ik heb altijd het gevoel, dat zal wel storingen geven. Maar goed...

Een afstandsbedieding werkt ook draadloos :wink:

rkrijger
29-04-2005, 09:42
Een afstandsbedieding werkt ook draadloos :wink:

Prima voorbeeld: als het signaal van een afstandbediening niet sterk genoeg is (batterijen zijn op, of je richt niet goed genoeg), dan gaat het ook niet zo lekker.

Maar een afstandbediening is meer een digitaal signaal: de TV reageert of de TV reageert niet. Bij een beeld signaal heb je tussen "een perfect beeld" en "geen beeld" talloze "grijswaarden"... En daar zit *ik* niet op te wachten!

Jij wel, Martin? :)

Martin Stanneveld
29-04-2005, 10:02
Een afstandsbedieding werkt ook draadloos :wink:

Prima voorbeeld: als het signaal van een afstandbediening niet sterk genoeg is (batterijen zijn op, of je richt niet goed genoeg), dan gaat het ook niet zo lekker.

Maar een afstandbediening is meer een digitaal signaal: de TV reageert of de TV reageert niet. Bij een beeld signaal heb je tussen "een perfect beeld" en "geen beeld" talloze "grijswaarden"... En daar zit *ik* niet op te wachten!

Jij wel, Martin? :)

Nee, niet echt. Ik betwijfel ook of dit in de praktijk wel werkt. Je hebt n.l. een hoge data stroom (noem je dat zo?) nodig om video beelden vloeiend weer te geven. Qua signaal zal het wel goed zitten denk ik, mits tv en pc zich in dezelfde ruimte bevinden.

Alexander D
29-04-2005, 11:13
Eerst zien (werken) en dan pas geloven.

Als je de afgelopen jaren het draadloze nieuws een beetje moest geloven dan hadden diverse merken al draadloze speakers enz. Toch zie je bijzonder weinig terug van die plannen.

patrick1975
29-04-2005, 22:14
Een afstandsbedieding werkt ook draadloos :wink:

Prima voorbeeld: als het signaal van een afstandbediening niet sterk genoeg is (batterijen zijn op, of je richt niet goed genoeg), dan gaat het ook niet zo lekker.

Maar een afstandbediening is meer een digitaal signaal: de TV reageert of de TV reageert niet. Bij een beeld signaal heb je tussen "een perfect beeld" en "geen beeld" talloze "grijswaarden"... En daar zit *ik* niet op te wachten!

Jij wel, Martin? :)

Ik heb het idee dat met draadloos vooral WiFi bedoeld wordt. Streaming van audio en video vanaf je PC. Dat dit werkt is reeds bewezen.

Voor het normale TV kijken zal toch echt nog een coax-kabeltje getrokken moeten worden of digitenne oid.