PDA

Bekijk de volledige versie : Alexander 3-disc Limited Edition (2000 pcs) - DVD Region 3



Steve Muller
28-04-2005, 08:44
http://images.cd-wow.com/images/2/1113554848_big.jpghttp://images1.cd-wow.com/images/2/1113554848_back.jpg
Limited Collector's Edition including (TBC):

Limited 2,000pcs available
Picture Disc
Special Package
A Unique Numbered ID with Leather Certification
Postcard Set (4 pcs)

Special Features (TBC):

Over 180 mins of special features
Theatrical Trailer
Cast Interviews
Soundbites
B-Rolls
Behind The Scenes
International Featurettes
Fight Against Time:
Oliver Stone's "Alexander"

MKW
28-04-2005, 11:36
Ik weet het niet hoor. Het ziet er mooi uit maar hoor van iedereen dat dit een heel matig / slecht film is.

Laat deze aan mij voorbijgaan.

Theo B
28-04-2005, 12:56
Ik vond hem zo slecht nog niet (7), maar als ik de film op dvd aanschaf zal het een cheapie zijn.

Worm
28-04-2005, 13:03
Deze zal héél goedkoop moeten worden, wil ik hem aanschaffen. Ik vond de film erg traag en langdradig en kon af en toe mijn aandacht er niet bijhouden...

mokka
28-04-2005, 15:03
Deze zal héél goedkoop moeten worden, wil ik hem aanschaffen. Ik vond de film erg traag en langdradig en kon af en toe mijn aandacht er niet bijhouden...

is 28euro incl. voor een box van maar 2.000 stuks niet goedkoop genoeg? :?

Worm
28-04-2005, 17:05
Deze zal héél goedkoop moeten worden, wil ik hem aanschaffen. Ik vond de film erg traag en langdradig en kon af en toe mijn aandacht er niet bijhouden...
is 28euro incl. voor een box van maar 2.000 stuks niet goedkoop genoeg? :?
Voor mensen die deze film steengoed vonden, is dit zeker een mooie prijs. Maar ik vind de film in ieder geval niet goed genoeg om er 28 euro aan uit te geven. De dvd zit dan wel in een mooie gelimiteerde box, maar ik koop niet een film voor de mooie verpakking. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen... :wink:

Kimmie
04-05-2005, 15:57
Voor de geinteresseerden:

http://img204.echo.cx/img204/9328/alexphantom15gi.jpg
http://img144.echo.cx/img144/7422/alexfold28ie.jpg
http://img120.echo.cx/img120/9421/alexcards15yc.jpg

Hier (http://www.dvdtherapyjapan.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1532&postdays=0&postorder=asc&start=135) meer foto's, daar komen ze namelijk ook vandaan... :)

Steve Muller
13-05-2005, 15:23
Vind deze ook wel erg stoer 8) Alleen jammer dat deze niet 3-disc is :?

http://www.dvdtitle.co.kr/image/titleimg/26984.jpg
http://www.dvdtitle.co.kr/image/specialimg/26984.jpg

Tuvok
22-05-2005, 19:44
Vind deze ook wel erg stoer 8) Alleen jammer dat deze niet 3-disc is :?

Die is inderdaad erg mooi. Welke regio is dit en waar heb je hem te koop zien staan?

// EDIT: Never mind. Zie 'm al staan bij koreandvds.com. Regio 3 dus en komt uit op 27-05. Mooi mooi!

Hotse
22-05-2005, 19:47
Vind deze ook wel erg stoer 8) Alleen jammer dat deze niet 3-disc is :?

Die is inderdaad erg mooi. Welke regio is dit en waar heb je hem te koop zien staan?

:oops: Hij stond op cdwow, maar nu niet meer :oops: . Volgens mij was het Regio 3...koste iets van 25 euro meende ik

Steve Muller
23-05-2005, 06:38
Volgens dvdanswer dus wel limited 8)

Steve Muller
23-05-2005, 09:05
Heeft iemand de Limited Edition al binnen van Alexander vanuit CD-Wow :?: :?:

De mijne was namelijk 5 mei verzonden samen met The Phantom of the Opera box en wacht nog steeds :cry:

zetmoon
23-05-2005, 09:37
Lijkt op "Pearl harbor"

Zeer afgekraakte film krijgt geweldige DVD release.

"Alexander" is daarnaast ook nog eens geweldig geflopt.

Spiderman
23-05-2005, 09:39
Heeft iemand de Limited Edition al binnen van Alexander vanuit CD-Wow :?: :?:

De mijne was namelijk 5 mei verzonden samen met The Phantom of the Opera box en wacht nog steeds :cry:

Douane wellicht?? :?

Steve Muller
23-05-2005, 10:09
Heeft iemand de Limited Edition al binnen van Alexander vanuit CD-Wow :?: :?:

De mijne was namelijk 5 mei verzonden samen met The Phantom of the Opera box en wacht nog steeds :cry:

Douane wellicht?? :?

Ik hoop het. CD-WOW heeft het al als verloren post opgegeven :cry:

Kimmie
23-05-2005, 14:59
Heeft iemand de Limited Edition al binnen van Alexander vanuit CD-Wow :?: :?:

De mijne was namelijk 5 mei verzonden samen met The Phantom of the Opera box en wacht nog steeds :cry:

Douane wellicht?? :?

Ik hoop het. CD-WOW heeft het al als verloren post opgegeven :cry:

Op een ander forum las ik dat heel wat mensen Alexander nog niet hebben ontvagen. Eentje had als reactie van cdwow gekregen dat door een bank holiday de dvd's 5 dagen waren vastgehouden en dat ze binnen nu en 3 dagen verwacht werden (lees: thuis bezorgd)...hoop dat dit ook zo is, nog ff geduld...

Steve Muller
23-05-2005, 15:12
Heeft iemand de Limited Edition al binnen van Alexander vanuit CD-Wow :?: :?:

De mijne was namelijk 5 mei verzonden samen met The Phantom of the Opera box en wacht nog steeds :cry:

Douane wellicht?? :?

Ik hoop het. CD-WOW heeft het al als verloren post opgegeven :cry:

Op een ander forum las ik dat heel wat mensen Alexander nog niet hebben ontvagen. Eentje had als reactie van cdwow gekregen dat door een bank holiday de dvd's 5 dagen waren vastgehouden en dat ze binnen nu en 3 dagen verwacht werden (lees: thuis bezorgd)...hoop dat dit ook zo is, nog ff geduld...

Bij mij heeft CD-Wow het als verloren opgegeven en mijn geld terug gestort. Hoop dat ik ze nog binnenkrijg....

LordLeto
23-05-2005, 15:19
Bij mij heeft CD-Wow het als verloren opgegeven en mijn geld terug gestort. Hoop dat ik ze nog binnenkrijg....

Idem hier. Ik zou er ook wel de pest in hebben. Hem zo snel bestellen en dan hem niet in huis krijgen...

its me martin
23-05-2005, 15:54
Bij mij heeft CD-Wow het als verloren opgegeven en mijn geld terug gestort. Hoop dat ik ze nog binnenkrijg....

Idem hier. Ik zou er ook wel de pest in hebben. Hem zo snel bestellen en dan hem niet in huis krijgen...

Hier nog iemand, zaterdag gemaild, en gisteren al het geld terug gekregen.
Hoop wel dat ik hem toch nog binnen krijg...

Steve Muller
23-05-2005, 16:12
Bij mij heeft CD-Wow het als verloren opgegeven en mijn geld terug gestort. Hoop dat ik ze nog binnenkrijg....

Idem hier. Ik zou er ook wel de pest in hebben. Hem zo snel bestellen en dan hem niet in huis krijgen...

Hier nog iemand, zaterdag gemaild, en gisteren al het geld terug gekregen.
Hoop wel dat ik hem toch nog binnen krijg...

Raar toch.....er klopt gewoon iets niet :?

LordLeto
24-05-2005, 21:06
Bij mij heeft CD-Wow het als verloren opgegeven en mijn geld terug gestort. Hoop dat ik ze nog binnenkrijg....

Idem hier. Ik zou er ook wel de pest in hebben. Hem zo snel bestellen en dan hem niet in huis krijgen...

Hier nog iemand, zaterdag gemaild, en gisteren al het geld terug gekregen.
Hoop wel dat ik hem toch nog binnen krijg...

Raar toch.....er klopt gewoon iets niet :?

Ik krijg bijna de indruk dat ze er meer verkocht hadden dan ze konden krijgen. De andere bestellingen die ik tesamen met Alexander gemaakt had zijn ondertussen al lang aangekomen...

Steve Muller
26-05-2005, 13:25
Iemand al geluk gehad :?:

Kimmie
26-05-2005, 13:31
Iemand al geluk gehad :?:

Nee... :(

Cinemaniac
28-05-2005, 23:18
Heb de mijne al een tijdje binnen. Heb 'm besteld bij yesasia en ik was net op tijd, want de volgende dag wassie al uitverkocht.

LordLeto
29-05-2005, 10:16
Heb de mijne al een tijdje binnen. Heb 'm besteld bij yesasia en ik was net op tijd, want de volgende dag wassie al uitverkocht.

Ik weet dat ik hem bij CD WOW besteld heb en dat ik er wel degelijk snel bij was. Hij heeft er nog minstens enkele dagen te koop gestaan. Nooit aangekregen echter en volgens wat ik hier lees, ben ik zeker niet de enige. Ik heb hem een paar dagen geleden dan maar op een andere plaats nog besteld...

Willy B.
29-05-2005, 15:54
Ik had ook Alexander L.E bij cd-wow besteld ik was er vroeg bij en toch was hij uitverkocht ik vind dat toch raar zenne ik heb mijn geld terug gestort gekregen.

Kimmie
30-05-2005, 05:57
Thank you for contacting us although I'm very sorry that you never received this item.

Please rest assured that all stock of this title was indeed dispatched to
all customers who had ordered it.

Unfortunately however, we have since been notified of a problem within the postal system in the Netherlands and surrounding countries in Europe which had affected all items dispatched and arriving around that date.

I'm afraid that delays which occur within the postal system are regrettably
beyond our control although please rest assured that we do also find this
equally frustrating since we pride ourselves on our fast and efficient
dispatch system.

Apologies once again for any inconvenience caused as it certainly wasn't our intention and thank you for your understanding.


Reactie van cdwow na mijn vraag waarom er zoveel mensen zijn die Alexander niet hebben gekregen. Maar zo understanding ben ik nu helemaal niet...ik wil mijn Alex!! :(

LordLeto
30-05-2005, 06:33
Unfortunately however, we have since been notified of a problem within the postal system in the Netherlands and surrounding countries in Europe which had affected all items dispatched and arriving around that date.

Bizar. De andere bestelling die ik bij hen gemaakt heb (op dezelfde dag) is zonder problemen aangekomen. Bestellingen op andere plaatsen in de wereld rond dezelfde periode zijn ook zonder problemen aangekomen. Ik blijf het een rare situatie vinden...

Cheiron
30-05-2005, 11:15
Ik ga er even vanuit dat de problemen bij de Alexander set hetzelfde zijn als die bij de Phantom ot Opera set. Begrijp ik nu goed uit het mailtje dat zij er vanuit gaan dat de boxen alsnog binnen komen, of moeten ze als verloren beschouwd worden?

Sjeesj.

Steve Muller
30-05-2005, 11:23
Ze zijn echt onduidelijk. Tegen mij vertellen ze dat de post het kwijt is geraakt :? Maar dit kan toch niet bij iedereen gebeurd zijn :?: :?: :?:

Betwijfel ook of ze wel echt op de post zijn gegaan :?: :?:

LordLeto
30-05-2005, 16:14
Ze zijn echt onduidelijk. Tegen mij vertellen ze dat de post het kwijt is geraakt :? Maar dit kan toch niet bij iedereen gebeurd zijn :?: :?: :?:

Betwijfel ook of ze wel echt op de post zijn gegaan :?: :?:

Ik geloof er ook niks van dat ze effectief verstuurd zijn geweest. Maar ik heb vandaag in ieder geval een mail gehad van een andere winkel dat mijn Alexander verstuurd is dus mij maakt het niet meer uit :)

Steve Muller
08-06-2005, 20:15
Neem aan dat niemand deze nog heeft gekregen via CD-WOW :?:

TheGodfather
08-06-2005, 20:31
er komt trouwens ook in Nederland een 3 disc uit. hoort niet in dit topic thuis, maar dat terzijde :P

Frank Gozeling
08-06-2005, 21:16
De hier getoonde DVD releases zien er inderdaad geweldig uit. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud, en die viel althans in de bioscoop tegen. Wellicht dat een zacht prijsje voor de DVD box mij over de streep trekt.

Kimmie
11-06-2005, 13:08
Whoopieeeeeeeeeeeee ik heb Alexander alsnog binnen gekregen (cdwow)...beetje lang onderweg...maand ofzo, maar goed...ben benieuwd of er nog meer zijn... :D :D

Headhunter
19-06-2005, 21:04
Bij gebrek aan de LE, heb ik net maar de Koreaanse 2-disc CE bij cd-wow besteld. Hij schijnt er mooi uit te zien, maar heeft helaas geen DTS track.

Willy B.
19-06-2005, 21:21
Bij gebrek aan de LE, heb ik net maar de Koreaanse 2-disc CE bij cd-wow besteld. Hij schijnt er mooi uit te zien, maar heeft helaas geen DTS track.

Ja ik vind deze 2-disc mooier dan de 3-disc ik heb ze allebei.


:D

Steve Muller
19-06-2005, 21:27
Bij gebrek aan de LE, heb ik net maar de Koreaanse 2-disc CE bij cd-wow besteld. Hij schijnt er mooi uit te zien, maar heeft helaas geen DTS track.

Ja ik vind deze 2-disc mooier dan de 3-disc ik heb ze allebei.


:D

Heb jij toevallig een foto van de 2-disc :?: Wat voor soort verpakking is het :?:

Steve Muller
20-06-2005, 14:22
Vandaag ook de Koreaanse uitgave gekregen en kan je vertellen dat deze een stuk mooier is dan de 3-disc LE uitgave.

http://www.xs4all.nl/~fwissink/Alexander%20CE%20R3.JPGVShttp://www.xs4all.nl/~fwissink/Alexander%203-disc%20LE.JPG
http://www.xs4all.nl/~fwissink/Alexander%20CE%20R3%20open.JPG

Michelangelo
21-06-2005, 11:27
Zijn de boekjes niet Koreaans in de 2 disc versie?

El-Jorge
30-06-2005, 08:20
Welke versie van deze film kun je nu het beste kopen? De Theatrical of de DC? Degene met DTS of die met DD? Welke uitgave is dus het beste?

kruspe
22-04-2006, 00:23
Bij gebrek aan de LE, heb ik net maar de Koreaanse 2-disc CE bij cd-wow besteld. Hij schijnt er mooi uit te zien, maar heeft helaas geen DTS track.

waarom staat er op de verpakking dan wel dat er een DTS track opstaat?

Pieter V
01-05-2006, 18:16
Hier nog een foto van de 3 Disc LE

http://img156.imageshack.us/my.php?image=alexander5zj.jpg

Ben blij dat ik de Collectors edition heb besteld. Die is vele malen mooier.