PDA

Bekijk de volledige versie : dvd planken



Gaspare Andolini
28-04-2005, 20:28
weet iemand waar ik nog waar ik goeie dvd planken kan kopen want ik zie ze nergens meer bij ikea hebben ze der een maar die is wat mij betreft iets te lang.
alvast bedankt

Rob van Kempen
28-04-2005, 21:42
Weet iemand misschien waar ik nog goede dvd planken kan kopen? Ik zie ze nergens meer... :(

Bij de Ikea hebben ze er wel een aantal soorten te koop staan, maar die zijn wat mij betreft iets te lang qua lengte. :x
Alvast bedankt!

Dergelijke planken kun je volgens mij vrijwel overal halen. Doe-het-zelf zaken hebben toch altijd wel van die kast-systemen c.q. legplanken te koop in allerlei kleuren en formaten? Anders moet je zelf een kast in elkaar zetten met behulp van wat gereedschap.

Praxis, Gamma, Karwei, Doeland, Ikea, Kwantum, Boerenbond, etc.... hebben vrij veel keuze in opbergmogelijkheden dacht ik zo.

[spoiler:12fd3010d6]Gebruik een beetje normaal Nederlands met wat leestekens aub. Het is nu bijna niet te lezen... :roll: [/spoiler:12fd3010d6]

Durbin
28-04-2005, 23:02
Ik heb het afgelopen weekend toevallig een complete wand ingericht met planken, inderdaad gewoon bij de Praxis vandaan. Ik heb de meubelpanelen genomen van 2,50 x 0,30 van ahorn. Die 30 cm diepte is erg handig voor het uitstallen van giftsets en dergelijke. Ik heb 8 van zulke planken hangen. :)

Uiteraard zijn ze daar ook wel korter dan 2,50 meter.