PDA

Bekijk de volledige versie : TOY STORY 10th Anniversary DVD Edition



Steve Muller
29-04-2005, 13:23
http://home.tiscali.be/ditsie/pixar/toy/toyus10.jpg


Further Details
USA Today is reporting that a brand new edition of Toy Story, the landmark computer-animated film from Disney and Pixar, will be arriving this September 6th. The 10th Anniversary edition will feature improved video and sound quality, with the sound being enhanced by Lucasfilm's Gary Rydstrom, winner of seven Academy Awards and a member of the Toy Story production team. Extras on this two-disc set will include a Legacy of Toy Story featurette, which includes interviews with celebrated filmmakers on the importance of the film, credited with launching the trend away from traditional hand-drawn animation, a new "making of" documentary, 10 deleted scenes, early animation tests and a new music video of Lyle Lovett and Randy Newman singing You've Got a Friend in Me. We'll bring you further details on this one shortly.

R Klemkerk
29-04-2005, 13:32
hmm klinkt interessant. Ik ga hier even op wachten ipv de box te kopen :)

expo
29-04-2005, 13:44
hmm klinkt interessant. Ik ga hier even op wachten ipv de box te kopen :)

Had ik dat ook maar gedaan, f*ck them all ! :evil: :evil:

R Klemkerk
29-04-2005, 13:46
hmm klinkt interessant. Ik ga hier even op wachten ipv de box te kopen :)

Had ik dat ook maar gedaan, f*ck them all ! :evil: :evil:

je kan hem nog snel verkopen ;)

Mark de Jong
29-04-2005, 13:55
Hoe willen ze het beeld verbeteren ? Dat was toch digitaal op DVD gezet ? Of zit ik er nu helemaal langs :?

Steve Muller
29-04-2005, 14:39
Hoe willen ze het beeld verbeteren ? Dat was toch digitaal op DVD gezet ? Of zit ik er nu helemaal langs :?

Daar ben ik ook benieuwd naar 8)


Movies
The toys are back in town

Toy Story, the landmark computer-animated film from Disney and Pixar, turns 10 this fall, with a two-disc 10th Anniversary Edition DVD set to arrive in stores Sept. 6.

A bonus featurette, The Legacy of Toy Story, includes interviews with celebrated filmmakers on the importance of the film, credited with launching the trend away from traditional hand-drawn animation.

Both the movie's picture and sound quality have been bumped up. Advanced video technology provides a higher digital "bit rate," and the sound has been enhanced by Lucasfilm's Gary Rydstrom, winner of seven Academy Awards and a member of the Toy Story production team. Other special features on the $30 DVD include a new "making of" documentary, 10 deleted scenes, early animation tests and a new music video of Lyle Lovett and Randy Newman singing You've Got a Friend in Me.

Sicco
29-04-2005, 15:12
wow $30... Dan mogen ze er ook wel een erg mooi doosje omheen doen vind ik.... :roll:

rvvnr1
29-04-2005, 16:20
Hoe willen ze het beeld verbeteren ? Dat was toch digitaal op DVD gezet ? Of zit ik er nu helemaal langs :?
Dat moet nog altijd gecomprimeerd worden. De originele bestanden zullen namelijk velen malen groter zijn! Er is eigenlijk wat dat betreft weinig verschil tussen "normale" films en digitale. De digitale zullen alleen waarschijnlijk wat effectiever te comprimeren zijn, dus of t beeld er in dit geval ook echt op vooruit gaat??

TheGodfather
30-04-2005, 10:53
is de koe nog niet gemolken :roll:

addictive
30-04-2005, 11:35
is de koe nog niet gemolken :roll:je hoeft hem toch niet te kopen?

Ik vind het wel leuk dat ze zo'n editie uitbrengen, is handig voor mensen die de dvd nog niet hebben (zoals ik ;))

Ik ben benieuwd naar de cover, als die mooi is koop ik hem wel :)

Schulz
30-04-2005, 11:43
Toy Story is imo de beste pixar film, aangezien ik hem helaas nog niet op dvd heb is deze uitgave misschien wel iets voor mij.

TheGodfather
30-04-2005, 11:44
is de koe nog niet gemolken :roll:je hoeft hem toch niet te kopen?


dat doe ik dan ook niet ;)



Ik vind het wel leuk dat ze zo'n editie uitbrengen, is handig voor mensen die de dvd nog niet hebben (zoals ik ;))


dat is zeer zeker waar, maar ik heb ze wel allebei al, en ga deze dan ook niet vervangen ;)

addictive
30-04-2005, 13:09
is de koe nog niet gemolken :roll:je hoeft hem toch niet te kopen?


dat doe ik dan ook niet ;)



Ik vind het wel leuk dat ze zo'n editie uitbrengen, is handig voor mensen die de dvd nog niet hebben (zoals ik ;))


dat is zeer zeker waar, maar ik heb ze wel allebei al, en ga deze dan ook niet vervangen ;)dat kan ik me idd goed voorstellen ja :)

expo
30-04-2005, 13:27
Nu ik wat gekalmeerd ben ;) vraag ik me toch af wat ze gaan doen met Toy Story 2. Om deze te hebben met de vele extra's moet je nog steeds die Ultimate Toy Box kopen.
Dus heb je Toy Story dubbel, of gaan ze dan Toy Story 2 ook nog eens opnieuw uitbrengen.

Da's weer goe geregeld

Leijo
30-04-2005, 14:33
Nu ik wat gekalmeerd ben ;) vraag ik me toch af wat ze gaan doen met Toy Story 2. Om deze te hebben met de vele extra's moet je nog steeds die Ultimate Toy Box kopen.
Dus heb je Toy Story dubbel, of gaan ze dan Toy Story 2 ook nog eens opnieuw uitbrengen.

Da's weer goe geregeld

Niet goed geregeld, slim bedacht!!! :twisted:

Snowball
30-04-2005, 15:51
En op een of andere wazige manier zijn er dus ALTIJD weer meer extra's om in de toekomst NOG een betere versie uit te brengen, hoe compleet de eerdere versie (Ultimate Toybox) ook was... En je zal zien dat er dan over een paar jaar jaar weer een betere en completere versie uitkomt.. zucht..

Ik verdenk ze er trouwens van dat ze er later gewoon deleted scenes hebben bijgemaakt voor deze release...

rvvnr1
30-04-2005, 15:59
Ik verdenk ze er trouwens van dat ze er later gewoon deleted scenes hebben bijgemaakt voor deze release...
Tuurlijk, het is veel te kostbaar (tijd en geld) om met films als dit scenes uberhaupt te maken en weg te gooien. Elke scene, dus ook de zogenaamde deleted, zijn tot de laatste seconde "gewenst". :wink:

Leijo
30-04-2005, 16:24
Eigenlijk zijn het dus geen deleted scenes maar added scenes. Zet dat dan gewoon op de verpakking!!! :?

deweb
30-04-2005, 16:54
Wat je wel vaak ziet op dvd's is dat ze dan een scene hebben bedacht, die een beetje hebben uitgewerkt maar dan toch verwijderen.

Allicht zijn dit zulke scene's die ze dan compleet hebben afgemaakt?

Grt. Deweb

Spider-Steve
01-05-2005, 17:04
En die komt toch uit op Regio 2 hé? Want ik heb al Pixarfilms, maar nog niet Toy Story 1 en 2...

Pixarfilms die ik al heb:

A bugs Life
Monsters inc.
Incredibles
Finding Nemo

Steve

Frank
01-05-2005, 17:13
En die komt toch uit op Regio 2 hé?

Misschien wel, misschien niet. Informatie hierover ontbreekt vooralsnog.

RemcoZ
01-05-2005, 22:36
Hmm Toy Story is al in mijn bezit. Deze uitgave zal echt duidelijk zichtbaar betere beeld- en geluidkwaliteit moeten hebben, anders laat ik deze uitgave lekker links liggen.

expo
06-05-2005, 07:16
HAHA, wat had ik gezegd :D

Quote van Ultimatedisney:

Pixar's chief financial officer Simon Bax announced that a DVD re-release of Toy Story 2 will likely follow September's Toy Story 10th Anniversary and could be out by the end of the year.


Ik wist wel dat ie niet kon achter blijven.

Spider-Steve
06-05-2005, 11:51
En nu hopen dat ze de mensen in REGIO 2 niet vergeten (of mensen met een DVD-speler die alleen Regio 2 en All kunnen afspelen zoals ik er dus één heb)

Kijk er naar uit. TS heb ik al gezien, TS2 nog nooit maar heb wel al trailers gezien op www.pixar.com

Steve

Oscar P.
06-05-2005, 12:55
En nu hopen dat ze de mensen in REGIO 2 niet vergeten (of mensen met een DVD-speler die alleen Regio 2 en All kunnen afspelen zoals ik er dus één heb)

Kijk er naar uit. TS heb ik al gezien, TS2 nog nooit maar heb wel al trailers gezien op www.pixar.com

Steve

Deel twee vind ik leuker dan 1. Deel 2 is "volwassener". En deel drie dan? Daar heb ik ook allerlei berichten over gehoord.

Cor van S.
06-05-2005, 13:29
En nu hopen dat ze de mensen in REGIO 2 niet vergeten (of mensen met een DVD-speler die alleen Regio 2 en All kunnen afspelen zoals ik er dus één heb)

Kijk er naar uit. TS heb ik al gezien, TS2 nog nooit maar heb wel al trailers gezien op www.pixar.com

Steve

Deel twee vind ik leuker dan 1. Deel 2 is "volwassener". En deel drie dan? Daar heb ik ook allerlei berichten over gehoord.

Disney heeft de rechten voor Toy Story 3

Die zullen ze gaan maken zonder Pixar.

In hoeverre dit dus een succes wordt moet nog blijken

Net Toy Story Ultimate Toybox binnen gekregen (€ 65,00, R4, Sealed)

Ik vind dit qua uiterlijk echt een prachtige box en betwijfel of die nieuwe versie ooit zo mooi zal worden.

deweb
06-05-2005, 14:10
Ik heb gehoord dat niemand in Hollywood zich echt aan het project TS3 wil wagen, omdat niemand Pixar in de weg wil zitten.
Maar het schijnt dat een onervaren stagair de synopsis al heeft geschreven..ik houd mijn hart vast in elk geval.

Grt. Deweb

expo
06-05-2005, 18:32
Volgens de laatste brichten gaan Disney en Pixar gewoon terug samen verder. Mss dat dan TS3 weer wel een mogelijkheid wordt voor Pixar ?


Pixar and Disney may be moving closer to extending their partnership: a listen to Pixar's first quarter conference call for investors reveals that Pixar CEO Steve Jobs had nothing but nice words to say about the studio who not long ago he put down. Jobs stated, "I've been getting to know (Robert Iger, Disney's CEO-to-be) a little bit, and he seems like a terrific guy. If Disney wants to strike a new deal with us, we'll see how things go." Later this year, Pixar is expected to announce their next three films slated for summers 2007, 2008, and 2009.

Steve Muller
08-05-2005, 09:46
Weet er iemand of er ook R2 uitgaves aankomen en een eventuele boxset :?:

expo
10-06-2005, 13:18
YEAH + BABY ;)


http://home.tiscali.be/ditsie/pixar/toy/toyus10.jpg

Steve Muller
10-06-2005, 13:22
COOL...

Komt er nu ook nog een box met beide delen :?:

expo
10-06-2005, 13:25
Nee, maar er komt wel een nieuwe heruitgave van Toy Story 2 eind 2005 (waarschijnlijk wel met bijpassend design)

Steve Muller
10-06-2005, 13:31
Heb inmiddels mijn R2UK Toy Box verkocht voor deze uitgaves dus hoop dat het de moeite waard is...

Eerste indruk is in ieder geval erg mooi. Hoop dat er ook een mooie R2NL editie komt....

expo
10-06-2005, 13:36
Eerste indruk van wat we hier zien is denk ik een glanzende slipcase met flap :P met een gewone keepcase, maar da's maar mijn gedacht.

Steve Muller
10-06-2005, 13:58
een glanzende slipcase met flap :P

Zou mooi zijn :wink: Hoop in ieder geval niet op een slappe slipcase :?

Marc Raps
10-06-2005, 15:12
Chill. Misschien dat ik toch hiervoor ga, in plaats van te wachten op een box met alle 7 Pixar films voor Disney. Ik had toch al weinig vertrouwen dat die zou komen.

expo
16-09-2005, 12:18
Heb em net binnen (R1) :)
DVD is goed, zit een gewone slipcase omheen (zoas bij Nemo of Incredibles, maar dan zonder de glans).
Extra's zijn veel gebruiksvriendelijker dan bij de Ultimate Toy Box, daar moest je wel erg veel klikken om alles te zien.
Of de kwaliteit van het beeld nu zo spectaculair is verbetert, weet ik niet, ik zie geen verschil.

Steve Muller
16-09-2005, 14:02
Kun je er een foto van maken :wink:

expo
16-09-2005, 14:56
U vraagt... ;)
De 10 op de slipcase heeft een blauwe glans

http://home.tiscali.be/ditsie/pixar/toy/toy10usin1.jpg
http://home.tiscali.be/ditsie/pixar/toy/toy10usin2.jpg
http://home.tiscali.be/ditsie/pixar/toy/toy10usin3.jpg

Steve Muller
16-09-2005, 15:03
Netjes, dank je wel.

Maar zou het niet een zilveren slipcase krijgen :?:

Tuvok
16-09-2005, 15:44
Netjes, dank je wel.

Maar zou het niet een zilveren slipcase krijgen :?:

In het begin wel ja, toen was de cover inderdaad zilver. De cover is echter revised door Disney naar de huidige zonder het zilver. Ik heb de DVD gister binnen gekregen en de kwaliteit van de verpakking is weer eens toppie! Harde slipcover en een degelijke keepcase die je met klipjes moet openen (Pocahontas en Bambi hebben dit ook). Me loves Disney R1 :D

Anonymous
16-09-2005, 16:24
Is dat Peter Jackson? ...

....ik herken hem amper:P

pavago
16-09-2005, 17:25
is dat peter jackson??? :shock:

mercapto
16-09-2005, 17:47
die dunne peter jackson kon je al tijden "bewonderen" op de King Kong featurettes die overal online staan. Komt van al dat fietsen op de set van LotR ;)

Snowball
16-09-2005, 21:59
in de UK komen op 28 november de special editions van Toy Story en Toy Story 2 uit.. èn een box met alletwee de delen..

Frank
16-09-2005, 23:33
in de UK komen op 28 november de special editions van Toy Story en Toy Story 2 uit.. èn een box met alletwee de delen..

In Nederland verschijnen de SE's van beiden delen en de box ook in Nederland.

Caledonians
17-09-2005, 08:44
in de UK komen op 28 november de special editions van Toy Story en Toy Story 2 uit.. èn een box met alletwee de delen..

In Nederland verschijnen de SE's van beiden delen en de box ook in Nederland.

Ik kan niet wachten! Heb mijn oude Toy Story 1&2 keepcase in ieder geval al de deur uitgedaan. Dus mijn Pixar collectie is even 2 maandjes niet compleet... :(

Steve Muller
17-09-2005, 10:24
in de UK komen op 28 november de special editions van Toy Story en Toy Story 2 uit.. èn een box met alletwee de delen..

In Nederland verschijnen de SE's van beiden delen en de box ook in Nederland.

Komt er ook nog een soort Toybox uit :?: Net zoals de oude R1 en R2UK 8) In Nederland kwam er een gewone 2-disc duobox uit :?

Frank
17-09-2005, 10:30
in de UK komen op 28 november de special editions van Toy Story en Toy Story 2 uit.. èn een box met alletwee de delen..

In Nederland verschijnen de SE's van beiden delen en de box ook in Nederland.

Komt er ook nog een soort Toybox uit :?: Net zoals de oude R1 en R2UK 8) In Nederland kwam er een gewone 2-disc duobox uit :?

Een Toybox in Nederland? Ik betwijfel het. Hou er wel rekening mee dat de SE's in Europa maar 1 disc hebben en géén 2, zoals in Amerika.

Steve Muller
17-09-2005, 13:29
Is dat al bekend dat we in Nederland een single disc krijgen :?

Frank
17-09-2005, 13:56
Is dat al bekend dat we in Nederland een single disc krijgen :?
Ja, zie: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1890.

Steve Muller
18-09-2005, 11:37
Is dat al bekend dat we in Nederland een single disc krijgen :?
Ja, zie: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1890.

Balen zeg.

Assepoester krijgt een single en een double disc :!: