PDA

Bekijk de volledige versie : Fout in de releaselijst?!?



Nathan Strik
03-08-2001, 18:43
Op de releaselijst staat de DVD van Vertical Limit gepland voor eind augustus, maar ik heb hem vandaag in de winkel zien liggen. En dat was toch echt de N.L. regio 2 versie. Foutje?

Eric van Ballegoie
03-08-2001, 20:44
Dat is vreemd, want de DVD is officieel echt nog niet uit!
Ik zal maandag met Columbia bellen om uitsluitsel te vragen.

De releaselijst is overigens niet helemaal up to date, deze zal dit weekend nog bijgewerkt worden.

Eric

ajax4ever
04-08-2001, 21:05
Ik heb de dvd gekocht. Volgens mij is het een import vanuit de UK.
Maar wel met nederlandse ondertiteling. Het kan dus heel goed dat de nederlandse versie nog moet verschijnen.
De tekst op de achterkant is ook in het engels.

Met vriendelijke groet,

Remko

Eric van Ballegoie
04-08-2001, 21:28
Er zijn inderdaad meerdere winkels die de Engelse DVD verkopen omdat deze ook beschikt over de Nederlandse ondertitels. De echte NL versie is echter nog niet uit.

Paul Ranft
05-08-2001, 21:39
Gezien de cover van de DVD en zelfs de sticker op de DVD lijkt het op een UK versie. Echter het lijkt er ook sterk op dat we toch te maken hebben met een versie die CTHE ook voor NL gaat gebruiken. De special features zijn NL ondertiteld en zelfs het audiocommentaar is NL ondertiteld. Als klap op de vuurpijl krijgen we, voordat de film begint, de boodschap van Video Veilig/BAF voorgeschoteld. En dat lijkt mij niet zo aannemelijk voor de UK

Wellicht dat Columbia ons meer informatie kan verschaffen.

Dennis Veldhuizen
06-08-2001, 21:35
het is inderdaad de UK versie, ik heb em ook al tijdje..

Dennis Veldhuizen
09-08-2001, 11:19
om even nog terug te komen op Paul, ik heb nog zoiets raars!!
ik heb al een maand of 3 de R4 van Urban Legends: Final Cut, waar ook alles NL's ondertiteld is (van film naar extra's tot audio commentaar).. maar voor film begint dus ook een BAF ding in nederlands en dat als je denkt dat het ene copy is dat nummer in Nederland of Belgiƫ bellen...

iemand een idee hoe dit zit??