PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Recoder + KPN Digitale TV



vredders
07-05-2005, 04:04
Ik heb sinds kort de beschikking over Digitale TV van KPN (twin tuner) en ook een DVD Recoder van het merk Yamada tevens een Grundig videorecorder.
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn DVD Recoder aan de praat; gewoon tv kijken lukt prima, net als video, maar zodra ik de DVD Recoder aansluit (middels scart) doet mijn beeld raar en valt steeds weg! Ik heb al alle scart verwisseld en omgedraaid, niets schijnt te helpen.

Jeronimo
07-05-2005, 09:23
Toch geen macrovision beveiliging he? Beeld valt dan weg, kleuren worden zwartwit, en geluid stoort dan ook.

vredders
08-05-2005, 00:46
Ik denk niet dat het een macrovision beveiliging is want als ik de dvd recorder direct op de tv aansluit dan kan ik gewoon afspelen!

Peedeepee
08-05-2005, 07:26
Ik heb sinds kort de beschikking over Digitale TV van KPN (twin tuner) en ook een DVD Recoder van het merk Yamada tevens een Grundig videorecorder.
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn DVD Recoder aan de praat; gewoon tv kijken lukt prima, net als video, maar zodra ik de DVD Recoder aansluit (middels scart) doet mijn beeld raar en valt steeds weg! Ik heb al alle scart verwisseld en omgedraaid, niets schijnt te helpen.

Scart aansluiting kapot denk ik....

grappig, je vergeet steeds de 'r' in recoRder...

vredders
08-05-2005, 23:13
Grappig Peedeepee, dat krijg je als je je tekst kopieert :wink:
Maar het ligt niet aan de scartkabel, ik heb er een stuk of zes, op mijn videorecoRder doen ze het allemaal gewoon!