PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje over Memento R2 UK



Theo B
10-02-2002, 16:49
Gisteren deze schitterende DVD weer eens gekeken, ditmaal de chronologische versie. Het viel me op dat de hele chapter-indeling anders is dan bij de normale weergave (meer en andere chapters), en ook is er bij de chronologische versie geen Hard Of Hearing ondertiteling bij. Verder is er nog de scene die in de film achterstevoren zit, die nu ook andersom wordt vertoond. En ook de klok loopt normaal door.

Staat de film nu twee keer op de DVD, of is het met menu-trucjes mogelijk de film verschillende chapterindelingen mee te geven, en zelfs delen omgekeerd af te spelen? En hoe zit dat dan met de subtitles. Misschien kan iemand met een PC-DVD-speler daar meer over zeggen.

Anonymous
24-02-2002, 17:13
gezien het feit dat hij maar 108 min duurt lijkt het mijn waarschijnlijker om de film er gewoon 2 keer op te zetten. Scheelt volgens mij een hoop problemen, maar weet niet of ze dit ook echt hebben gedaan.

Ghast
24-02-2002, 17:51
hij is dual layer dus lijkt het mij logisch dat hij er 2 x op staat, zelf heb ik de R1 versie en die staat er 2 x op

Marco
24-02-2002, 18:16
Waarschijnelijk wordt ipv 2x keer een film erop te zetten seamless branching technick gebruikt.

Deef
25-02-2002, 10:30
Ghast! kan je mij vertelle hoe ik aan die chronologische versie kom op de R1 versie..........