PDA

Bekijk de volledige versie : Andre van Duin



Philippe
12-05-2005, 09:47
Ik herinner mij een sketch met Andre van Duin samen met een caféhouder die achter de toog staat. Vaagweg herinner ik mij dat ze het voortdurend over een klok hadden...

Is misschien niet echt duidelijk maar ik hoop dat iemand mij kan zeggen of deze sketch op de van Duin dvd's staat en zo ja op dewelke? :?:

Crash Override
12-05-2005, 10:38
Ik weet wel dat deze sketch Het cafe heet, uit de show pretmachine, maar of deze op een van de dvd's staat geen idee.

Ik heb namelijk deze dvd's zelf nog niet

rkrijger
12-05-2005, 10:48
Is nog niet op DVD verschenen. Heb altijd flink moeten lachen om 'dré, maar zal niet zo snel een DVDtje hiervan aanschaffen...

Philippe
12-05-2005, 11:00
Bedankt voor de info guys! (y)

Patrick G.
12-05-2005, 11:09
Ik heb de 6 dvd´s uit de serie "Lach mee met Andre" en daar staat de sketch niet op.

Philippe
12-05-2005, 15:32
Ik heb de 6 dvd´s uit de serie "Lach mee met Andre" en daar staat de sketch niet op.

Dat is dus helemaal duidelijk, bedankt. Hopelijk verschijnt die sketch binnenkort eens op dvd.

patmoos
12-05-2005, 15:43
Inderdaad een erg leuk stukje is dat , ook omdat mijn vader hier helemaal bij in een scheur ligt.....
Zo ook bij .... nu we het toch over andre van duin hebben ..... Joep meloen , wie kent deze film nog . Ik heb hier nog een band van (jaj ja ik weet het) . maar blijft leuk .

Dennis Kuijper
12-05-2005, 17:16
Inderdaad een erg leuk stukje is dat , ook omdat mijn vader hier helemaal bij in een scheur ligt.....
Zo ook bij .... nu we het toch over andre van duin hebben ..... Joep meloen , wie kent deze film nog . Ik heb hier nog een band van (jaj ja ik weet het) . maar blijft leuk .

Zal me niks verbazen als binnenkort het nieuws komt dat De boezemvriend en Joep Meloen op dvd komen.

Ron kars
13-05-2005, 12:10
Ze moeten echt dringend de volledige shows eens uitbrengen, topentertainment van eigen bodem en dat is zeldzaam :wink:

rkrijger
13-05-2005, 13:09
Ze moeten echt dringend de volledige shows eens uitbrengen, topentertainment van eigen bodem en dat is zeldzaam :wink:

Klopt, vooral die uit de jaren 70 en 80!
Ik heb ooit een dubbel album "er waren 70.000 lachenden voor u" of zoiets he-le-maal grijs gedraaid!

Crash Override
02-08-2005, 21:27
Ik zou heel graag die revue op dvd zien lag me namelijk altijd rot met dre .

ER IS GEEN KAAS !!!!!!

Demon
02-08-2005, 22:05
Bingoooo!!
WAT??!!
Alweer een vingerplant is ook altijd het zelfde!!
Vervolgens breekt die de tent af.

Vroeger vond ik hem echt De Top!
lachen tot krampen in me kaakspieren.
Dik voor mekaar show!
Ome Willem!!

De laatste jaren vond ik hem slechter minder leuk.

Revue jammer dat die daar mee was gestopt..

De laatste jaren vond ik hem slechter saai.

revue jammer dat die daar mee was gestopt..

Werner
02-08-2005, 23:44
Ik weet wel dat deze sketch Het cafe heet, uit de show pretmachine, maar of deze op een van de dvd's staat geen idee.

Ik heb namelijk deze dvd's zelf nog niet

Er zijn twee dergelijke sketches gemaakt; in de theatershow van het jaar daarop, op algemeen verzoek, nog eens een herneming met hetzelfde soort absurditeiten ("Joost mag het weten" - "Oh, bent U Joost?").
Wordt dringend eens tijd om de integrale shows te tonen.

Melvinrijk
03-08-2005, 00:46
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het wachten totdat eindelijk de DVD's van andre komen. hij heeft zoveel gedaan, maar er is zo weinig te koop :cry:

Wat ook echt op DVD moet komen is de Club van Andre. Was ook altijd om te lache, eigenlijk alles :D

Dus kom op gooi al die filmpjes op een DVD, dan ben ik weer blij :D :D