PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is je voetbalclub?



Pagina's : [1] 2 3

Remco Out
10-02-2002, 20:37
Hallo,

ik dacht voor de liefhebber, een thread over voetbal. Denk dat er wel leuke discussies kunnen ontstaan. Mijn stelling is: Ajax is de club!!!! Ben je het er niet mee eens?? Beargumenteer het dan maar. En oh wee als je het er niet mee eens bent. :D

Laurens-Jan
10-02-2002, 20:42
AJAX 4 EVER

Remco Out
10-02-2002, 20:45
Kijk van dat soort posts houd ik wel, ik kan zo trouwens wel meteen bekijken welke personen ik mag en welke niet. :D

Tijntje
10-02-2002, 20:59
Voetbal interesseert me geen bal (leuke woordspeling he?) :p

Alex Bel-Gy-Bel
10-02-2002, 21:03
http://www.krcgenk.be/stadion/tour/tour.htm


:D :D :D of is dit alleen voor Ajax fans bedoelt

Remco Out
10-02-2002, 21:04
Voetbal interesseert me geen bal (leuke woordspeling he?) :p Er zijn wel meer mensen die zich niet interesseren in voetbal. Maar waarom interesseer je je niet in voetbal?? Wat vind je er erg aan? En zijn er sporten die je wel leuk vind?

Remco Out
10-02-2002, 21:07
:D :D :D of is dit alleen voor Ajax fans bedoelt Nee Alex, dit is niet voor Ajax fans bedoeld, maar voor voetballiefhebbers in het algemeen. Maar ik neem aan dat je voor RC Genk bent. Staan ze trouwens nog steeds gedeeld eerste met Anderlecht?

System 3rror
10-02-2002, 21:09
Feyenoord 4 life!

Remco Out
10-02-2002, 21:14
Feyenoord 4 life! Bah, hoe durf je dat te zeggen. Heb je Feyenoord vanmiddag zien voetballen?? Dat was toch gewoon weer triest, Groningen verdiende zeker een gelijkmaker. Jullie hebben gewoon mazzel door met 1 - 0 te winnen, net als vorige wedstrijd tegen Fortuna. Die bal op de paal van Groningen had moeten zitten. :mad:

Alex Bel-Gy-Bel
10-02-2002, 21:16
Nee Alex, dit is niet voor Ajax fans bedoeld, maar voor voetballiefhebbers in het algemeen. Maar ik neem aan dat je voor RC Genk bent. Staan ze trouwens nog steeds gedeeld eerste met Anderlecht?

1 Club Brugge (BRU) 22 16 1 5 54 26 28 49
2 Anderlecht (AND) 21 13 6 2 51 23 28 45
3 Genk (GNK) 21 12 8 1 60 29 31 44
4 Lokeren (LOK) 22 12 6 4 34 21 13 42

hier zie je ff de stand na dit weekend en KRC Genk heeft dit weekend 4-4 gelijkgespeeld tegen GBA en deze ploeg moeten de Ajax fans toch wel kennen.

Marco
10-02-2002, 21:24
Mijn stelling is: Ajax is de club!!!!
Welke club? Ken Ajax alleen maar als schoonmaak middel ;)
Zonder te dollen. Ik hou het voetbal zo simpel mogelijk. Moge beste winnen. Heb ik altijd plezier :D

Luther Hartog
10-02-2002, 21:24
Ajax is de club natuurlijk, ze hebben de rijkste historie en met de Amstel Cup finale zullen er voor het eerst in de historie 50.000 Joden in de Kuip zit, aangezien hij daar wordt gespeeld. Leuk..huldiging op de Coolsingel:)

Remco Out
10-02-2002, 21:28
Leuk..huldiging op de Coolsingel:) Haha, ja Tim, daar word je stil van he als Feyenoord supporter. Verliezen met penalties van PSV. hahaha. Die Emerton toch ook. :)

Jaded
10-02-2002, 21:28
Nah ... snooker is meer mijn ding. :)

Oakey
10-02-2002, 21:28
Er zijn wel meer mensen die zich niet interesseren in voetbal. Maar waarom interesseer je je niet in voetbal?? Wat vind je er erg aan? En zijn er sporten die je wel leuk vind?

Voetbal is een achterlijk iets.
Er zijn geen sporten die ik leuk vind, want sporten zijn per definitie NIET LEUK :D

Remco Out
10-02-2002, 21:30
Voetbal is een achterlijk iets.
Er zijn geen sporten die ik leuk vind, want sporten zijn per definitie NIET LEUK :D Nou iedereen zijn mening, maar sporten is wel gezond. Ik houd van een hoop sporten, maar voetbal staat toch wel met stip op 1.

Oakey
10-02-2002, 21:32
Nou iedereen zijn mening, maar sporten is wel gezond. Ik houd van een hoop sporten, maar voetbal staat toch wel met stip op 1.

Topsporters hebben een levensverwachting die meer dan 10 jaar onder die van een gemiddelde Nederlander ligt.

Luther Hartog
10-02-2002, 21:36
Topsporters hebben een levensverwachting die meer dan 10 jaar onder die van een gemiddelde Nederlander ligt. Waar haal je al die nutteloze info toch vandaan, je zei ook al dat allochtonen hoger opgeleidt zijn dan Autochtonen

Anonymous
10-02-2002, 21:38
Ieder z'n eigen club

Forza Arsenal !!!

Remco Out
10-02-2002, 21:39
Nou, je moet ook niet echt naar Oakey luisteren. Als je niet van sport houd dan ben je niet goed wijs. Althans dat is mijn mening dan. Heb vandaag ook weer lekker gevoetbalt en dan kan mijn dag niet stuk, zeker als Ajax dan ook nog eens wint. Nu maar hopen dat Rafael niet ernstig is geblesseerd.

Luther Hartog
10-02-2002, 21:41
Nu maar hopen dat Rafael niet ernstig is geblesseerd. Idd, het is maar goed dat ie nu niet geslecteerd was voor het Nederlands elftal. Ik vind van der Meyden trouwens ook een topper hoor, zeker een vaste waarde voor in de toekomst. Welke andere speler kan iedereen gek maken over links en rechts

Remco Out
10-02-2002, 21:42
Forza Arsenal !!! Over Arsenal gesproken, wat hebben ze dit weekend eigenlijk gedaan? Ben geestelijk namelijk niet helemaal aanwezig geweest dit weekend. Wat drank wel niet allemaal met je kan doen. :D

Anonymous
10-02-2002, 21:43
Weet ik dat, maar omdat ik in april naar Arsenal gaat dacht ik zo
"doe ook eens een kreet" :D

Oakey
10-02-2002, 21:43
Waar haal je al die nutteloze info toch vandaan, je zei ook al dat Allochtonen hoger opgeleidt zijn dan autochtonen

Tja, wetenschapper hè :D Houd me graag bij de feiten. Dat van die asielzoekers komt uit een nota van het Sociaal Cultureel Planbureau. Ik zei overigens niet dat asielzoekers hoger opgeleid zijn dan autochtonen! Maar wel dat er relatief veel hoger-opgeleiden tussen zaten.

Dat van die topsporters komt uit recent onderzoek (laatst in de krant).

Remco Out
10-02-2002, 21:44
Welke andere speler kan iedereen gek maken over links en rechts Wat dacht je van Wamberto en Ikedia?? :D

Luther Hartog
10-02-2002, 21:45
Wat dacht je van Wamberto en Ikedia?? :D Ja maar die zie ik niet zo gauw in het Nederlands elftal spelen:)

Remco Out
10-02-2002, 21:45
Weet ik dat, maar omdat ik in april naar Arsenal gaat dacht ik zo
"doe ook eens een kreet" :D Je doet volgens mij iets te veel kreten. :D

Anonymous
10-02-2002, 21:46
HaHaHa hoor wie het zegt, weet je wel tegen wie je het heb ? :D

Remco Out
10-02-2002, 21:47
Ja maar die zie ik niet zo gauw in het Nederlands elftal spelen:) Hmm, een nieuwe identiteit en een potje verf doet wonderen. :D . Trouwens, Heitinga mag ook wel wat meer worden geprezen. Hij wordt met de wedstrijd beter.

Alex van den Berg
26-02-2002, 22:34
Nadat ik deze thread in een zeurbui had gesloten, zal ik hem nu maar weer opengooien... Alexander heeft me omgepraat... :D

Alexander de Mol
26-02-2002, 22:59
Nadat ik deze thread in een zeurbui had gesloten, zal ik hem nu maar weer opengooien... Alexander heeft me omgepraat... :D Het heeft me wel 2 weken gekost... ;)
En het heeft ook natuurlijk te maken met een stukje eigen belang... :D

Want om weer on-topic te komen:

http://home.wanadoo.nl/~mike.vermeulen/plaatjesmap/foto2/Logo_draai_wit.gif

Mike Philippens
26-02-2002, 23:07
Nadat ik deze thread in een zeurbui had gesloten, zal ik hem nu maar weer opengooien... Alexander heeft me omgepraat... :D
Dus ik kan met een gerust hart een thread over Sumo openen?
Ik vond namelijk dat Tochiazuma met een wel heel fraaie Hatakikomi afrekende met Chiyotaikai in de Hatsu Basho 2002. Misschien dat er meer zijn die daarover willen babbelen. Veel interessanter als voetbal...
:D

Mike Philippens
26-02-2002, 23:09
En het heeft ook natuurlijk te maken met een stukje eigen belang... :D
Hmmmm...en ik maar denken dat jij een echte F1 fanaat was...:rolleyes:
Je stelt me teleur Alexander :(

Alex van den Berg
26-02-2002, 23:22
Ik vond namelijk dat Tochiazuma met een wel heel fraaie Hatakikomi afrekende met Chiyotaikai in de Hatsu Basho 2002.Wow!! En zoals Sankitahama afrekende met Tagohashi!! Dat zie je niet vaak!! :D

Alexander de Mol
26-02-2002, 23:30
Hmmmm...en ik maar denken dat jij een echte F1 fanaat was...:rolleyes:
Je stelt me teleur Alexander :( Kan een mens tegenwoordig geen diverse passies meer hebben? ;)
Naast DVD en voetbal is Formule 1 een hele belangrijke.

En uiteraard kan je een sumo thread openen. Alex heeft wel interesse zo blijkt.. :)
Nooit gedacht dat ik collega Alex op de vingers moest tikken voor het off-topic gaan... ;)

Alexander
(die nog een general chat thread over F1 èn Jos bij de GP van Australie mist...)

Mike Philippens
26-02-2002, 23:43
Kan een mens tegenwoordig geen diverse passies meer hebben? ;)
Just busting your balls! :p
Ach ja...die Jos... Hij moet zorgen dat ie wat meer in de picture is. Dan wordt ie tenminste een keer interessant voor sponsors. Dat spelletje speelt Heinz iets beter, zo blijkt. Desalnietteplus zal ik a.s.zondagochtend weer lekker ontbijtend met de heren van de FOTSA de eerste GP van het seizoen aanschouwen...kan niet wachten!

Mike Philippens
26-02-2002, 23:52
Wow!! En zoals Sankitahama afrekende met Tagohashi!! Dat zie je niet vaak!! :D
http://www.sumoweb.com/sumonow/Hatsu02/Images/Day15/sakaigawa.jpg
Nou moet je niet de draak steken met me gaan steken...;)

Luther Hartog
27-02-2002, 03:19
Dit wordt nog een populaire thread ook, mede door degene die deze thread eerst afkeurde:) Maar goed Ajax forever, Jos the Boss, Richard de Kraai en Neo

Anonymous
27-02-2002, 06:24
Aardig van je Alex maar ik doe niet meer mee met dat voetbal-
gezeur ! :)

Gabriël de Rop
27-02-2002, 07:47
Even weer on-topic, wat is je favo voetbalclub?

AS Roma....die gisteren dus ff Barcelona over de knie hebben gelegd met 3-0 en nu aan kop gaan in de Champions League poule....Jammer dat Batigol niet in vorm is, maar er is nog altijd Montella en Totti...http://www.plauder-smilies.de/happy/bigok.gif

Tijd voor een foto:

http://www.asromastore.it/english/prodotti/articoli/flag07.jpg

Edwin V
27-02-2002, 08:36
Voetballen kunnen ze niet bij Ajax.
Waarom staan ze dan bovenaan?
Omat de rest het nog minder kan.

Topvoetballers in Nederland denken dat ze ik weet niet wat zijn. Het is inderdaad wel een topprestatie om iedereen zo gek te krijgen dat ze het geweldig vinden als Ajax met 1-0 wint van NAC.

Voetbal hoeft niet meer voor mij zolang de voetballers capsones hebben, de bal wel 1000 keer hoog kunnen houden maar geen strafschop kunnen nemen of hun vriendin/vrouw met respect behandelen.

Geef mij maar Ajax wasmiddel:D

Remco Out
27-02-2002, 08:52
Ik geef toe dat het voetbal in Nederland lang niet altijd van hoog niveau is, maar om Ajax te gaan beledigen dat gaat te ver. Oke, ze spelen niet altijd best, maar de bedoeling van voetbal is om meer goals te maken dan je tegenstander en dat lukt ze toch verdomd vaak, dus slecht zijn ze niet. Maar goed, nu even over het voetbal gisteren. Barcelona weer over de knie gelegd en Manchester heeft Nantes van de mat gespeeld, heerlijke goal weer van Beckham. Dat stomme Bayern heeft weer gewonnen met 1 - 0.

Remco Out
27-02-2002, 08:54
Dit wordt nog een populaire thread ook, mede door degene die deze thread eerst afkeurde:) Ja goed he, en wie is deze thread begonnen??? Tada, maar goed. Ga je nog naar Ajax-Feyenoord Luther? Dan kan je weer Feyenoord zien verliezen, ze zijn wel weer in vorm he. Al 2 nederlagen op rij en nog wel tegen Twente die zelf ook niet al te best voetbalt. Ja Tim, wat heb je hier op te zeggen. Gaat lekker he. :D

starbuck
27-02-2002, 09:04
Ach, ik als bescheiden aanhanger van de meest aansprekende club van nederland hou me gewoon in, wij roepen niet van de daken dat onze club het beste is. Dat hoeft ook niet want dat weet iereen natuurlijk al. Maar omdat de naam van onze club nog niet is genoemd zal ik dat dan maar even doen op de onze bekende bescheiden manier natuurlijk. Ik ben voor....psvpsv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv psv

Alexander de Mol
27-02-2002, 10:13
....van de meest aansprekende club van nederland Je cynisme druipt er weer vanaf als altijd, starbuck!
PSV meest aansprekende club..hahaha....
Maar nu even serieus...wat is je voetbalclub? ;)

Sander van Breukelen
27-02-2002, 10:25
Starbuck heeft gewoon gelijk. Het is niet nodig om weer te zeggen dat PSV natuurlijk de beste is, iedereen kan dat gewoon zien. Kijk maar naar hoe we afgelopen zondag Utreg afgemaakt hebben (Alexander heb jij ook zo genoten? ik wel...).

Alexander de Mol
27-02-2002, 10:42
Kijk maar naar hoe we afgelopen zondag Utreg afgemaakt hebben (Alexander heb jij ook zo genoten? ik wel...).
'We werden geholpen door de rode kaart', verklaarde Vennegoor of Hesselink.En dus door scheidsrechter Dick "weet de uitslag al" Jol.
Helaas zijn dit soort voorvallen nog steeds schering en inslag.
De clubs achter de top 3 worden in dat opzicht altijd 'anders' behandeld. En dat is natuurlijk erg triest.

Sander van Breukelen
27-02-2002, 10:47
een rode kaart helpt altijd. Wilt niet zeggen of ie wel of niet terecht was.
Toch jammer dat je niet met een beter excuus komt. ;)

Glenn Smits
27-02-2002, 12:05
Ajax 1 en 2 ollee ollee!!! :cool: :D ;)

Henk de Kwater
28-02-2002, 17:49
Uiteraard de enigste echte Boeruhhhh
PSV THA BEST

Alex Bel-Gy-Bel
28-02-2002, 18:07
Deze zomer zal er een voetbal tornooi plaats vinden in het Fenix stadion van KRC Genk ter ere van het afscheid van Luc Nilis.
Normaal zullen alle ploegen deelnemen waar hij ooit gevoedbald heeft. ( dit zijn KRC-Genk, PSV, Anderlecht en Aston Villa) Ook zal hij mogelijk enkele minuten meespelen.

Luther Hartog
28-02-2002, 18:19
Ja goed he, en wie is deze thread begonnen??? Tada, maar goed. Ga je nog naar Ajax-Feyenoord Luther? Dan kan je weer Feyenoord zien verliezen, ze zijn wel weer in vorm he.Nou, 1-1 tegen Fortuna is ook niet geweldig, maar tegen Feyenoord moeten ze wel winnen om kampioen te worden

GrMnrGr
28-02-2002, 18:37
Ben is benieuwd wie het WK gaat winnen ...

Luther Hartog
28-02-2002, 18:38
Ben is benieuwd wie het WK gaat winnen ... Jij komt zeker uit Belgie?

Alex Bel-Gy-Bel
28-02-2002, 18:46
Ben is benieuwd wie het WK gaat winnen ...

Ik denk B....B....B....B......Brazilië.

Marco
28-02-2002, 19:09
Ik denk B....B....B....B......Brazilië.
Ik dacht meer aan Nederland....oh nee die doen niet mee....:rolleyes:

starbuck
01-03-2002, 14:43
Je cynisme druipt er weer vanaf als altijd, starbuck!
PSV meest aansprekende club..hahaha....
Maar nu even serieus...wat is je voetbalclub? ;)

Ik moet je waarschijnlijk teleurstellen, ben een echte psv-er.


en over aansprekend gesproken, moet je de gezichten van Lucius en Lodewijks even op televisie zien, als dat niet aansprekend is dan weet ik het ook niet meer.:cool:

Luther Hartog
03-03-2002, 17:18
Mijn voetbalclub, waar ik bij de harde kern toebehoor(stoer he?), staat nu lekker 1e, na een slechte seizoenstart hebben ze nu al 14 wedstrijden achter elkaar niet meer verloren. Ik heb het hier natuurlijk over de beste amateurclub van de laatste 3 jaar, SV Spakenburg oftewel "de blauwen".

starbuck
03-03-2002, 18:35
en door het gelijkspel van ajax-feijenoord is mijn clupie leterlijk en figuurlijk lachende derde.

Bedankt jongens:D

Pat
03-03-2002, 18:54
Ik *haat* voetbal !! :)

Moppersmurf

Rob P.
03-03-2002, 21:04
HET WAS GEEN PENALTY!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Glenn Smits
03-03-2002, 21:06
HET WAS GEEN PENALTY!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

maar wel een verdiend gelijk spel. Moet je nagaan als van der Vaart meespeelde :D

Rob P.
03-03-2002, 21:10
Was inderdaad een verdiend gelijk spel, maar GEEN PENALTY!!
Hier ben ik echt nog een paar dagen ziek van...:( ;)

Glenn Smits
03-03-2002, 21:13
Was inderdaad een verdiend gelijk spel, maar GEEN PENALTY!!
Hier ben ik echt nog een paar dagen ziek van...:( ;)

lol zullen we gaan klagen dat het 0-0 moet worden (-:} want het was geen penalty maar wel een gelijk spel dus 1-1 kan niet. :D

Luther Hartog
03-03-2002, 21:16
Die goal van Feyenoord was ook geluk dus laten we daar niet over gaan beginnen

Rob P.
03-03-2002, 21:16
neeneeneeneenee, Leonardo had een goedgekeurd doelpunt, dus zullen we er dan maar 0-1 van maken?? Ja?.....ok.....0-1 dna maar.:D Zo, ken ik vanavond rustig gaan slapen.

Remco Out
04-03-2002, 07:56
neeneeneeneenee, Leonardo had een goedgekeurd doelpunt, dus zullen we er dan maar 0-1 van maken?? Ja?.....ok.....0-1 dna maar.:D Zo, ken ik vanavond rustig gaan slapen. Die goal van Leonardo is gewoon geluk, hij werd van richting veranderd door Chivu, maar die penalty was inderdaad niet terecht, maar Ajax had eigenlijk gewoon moeten winnen, hoeveel goede kansen ze wel niet hebben gekregen en geen 1 ging erin. Heel frustrerend.

Yi-Long
05-03-2002, 00:51
....ff myn onbelangryke mening ertussen gooien ;)

Ik denk dat het uiteindelyk tussen feyenoord en psv beslist zal worden....ajax valt weg door de slechte verdediging en een team dat niet echt hecht is...

Feyenoord heeft het sterkste elftal....naar myn mening...
Ono is briljant, maar wordt nog niet centraal geplaatst, waar hy het beste uit de voeten kan...Van persie heeft zich binnen enkele weken al ontpopt als Nederlands grootste talent sinds v/d vaart...
Ik vind persoonlyk Elmander ook een ontzettend goede speler,zowel aan de bal, als wanneer hy niet aan de bal is...
Van Hooidonk en Thomasson werken ook ontzettend lekker samen...

PSV heeft een ontzettend goed degelyk team, maar echte goalgetters hebben ze niet, en zodra byvoorbeeld van bommel of een andere dragende speler wegvalt door blessure, zou het wel eens compleet verkeerd kunnen gaan met hun reeks van goede wedstryden...

PS: heeft Cairo geen nederlandse nationaliteit??? Hy speelt al tyden lang ontzettend goed als rechtsbuiten...
Iedereen zeurt maar dat het Nederlandse elftal geen degelyke rechtsbuiten heeft maar denk dat Cairo het redelyk goed zou doen...

PS-2: Goal gezien van Bergkamp tegen Newcastle? Wow....*speechless* :eek:

Luther Hartog
05-03-2002, 16:45
ajax valt weg door de slechte verdediging en een team dat niet echt hecht is...
Slechte verdediging? Sinds de winterstop hebben ze 5 tegendoelpunten gehad, dat kunnen PSV en Feyenoord niet zeggen

Remco Out
05-03-2002, 17:24
Slechte verdediging? Sinds de winterstop hebben ze 5 tegendoelpunten gehad, dat kunnen PSV en Feyenoord niet zeggen Precies Yi-Long, het gaat op dit moment juist beter met de verdediging, nu moet alleen Ajax meer zien te scoren, en dat lukt nog niet echt bij Zlatan. Jemig zeg, wat een kansen heeft ie nodig. Geef mij maar gewoon Machlas.

Luther Hartog
05-03-2002, 18:09
Mij ook en die van der Meyden;) nu 1 van de beste voetballers in de Nederlandse competitie.

Remco Out
06-03-2002, 09:12
Wamberto had trouwens afgelopen zondag ook last van zijn voetbalschoenen. Man, wat een kansen had ie weer. Dat ze in het topvoetbal zulke kansen missen zeg, dat doet Elinkwijk niet eens. Gisteren heb ik trouwens naar Arsenal - Derby gekeken, was wel een leuke wedstrijd. Goaltje van Pires weer op voorzetje van Bergkamp, maar er had veel meer moeten worden gescoord. Vanavond Ajax - PSV, ik bereid me al weer helemaal op voor. Morgen Ajax 2 - Utrecht, ook daar bereid ik me alvast op voor. Maar ik ga nu eerst stemmen. De groeten.

starbuck
06-03-2002, 09:25
Vanavond Ajax - PSV, ik bereid me al weer helemaal op voor.

Ah, een echte ajax-fan :confused: :confused: :p :p

Het is namelijk al enige tijd zo dat de wedstrijd is uitgesteld.......nieuwe datum is nog niet vastgesteld.

Maar goed, veel succes met het voorbereiden;) :D

E.J. M
06-03-2002, 11:01
S.C. Heerenveen is de club in Nederland, verstandig beleid, mooi stadion en nooit problemen en dat alles met technisch en aanvallend voetbal.....

Appie Chappie
06-03-2002, 11:26
Remco je moet eens een keer ophouden met dat ge- AJAX van je ik moet het elke zondag aanhoren en dan kom ik op dit forum en dan zie kom ik het WEER tegen...

Dus doe mij een plezier en zeg eens wat anders dan AJAX, zeg eens een keer: FC Utrecht ofzo. (Ik noem maar een voorbeeld...)

Verder mag iedereen weten dat ik twee gruwelijke kansen heb gemist afgelopen zondag. En dat Remco mij die pass heeft gegeven, is ook iets waar Remco straks over gaat opscheppen...

Maar goed, genoeg gezeken ik ga erweer eens vandoor...:rolleyes:

Luther Hartog
06-03-2002, 11:57
S.C. Heerenveen is de club in Nederland, verstandig beleid, mooi stadion en nooit problemen en dat alles met technisch en aanvallend voetbal..... En hoe vaak is Heerenveen kampioen geworden?

appie
06-03-2002, 12:20
weet iemand waarom je feyenoord (heb moeite met dat woord typen LOL) met een d schrijft?.....................d gebruik je altijd met verleden tijd .
AJAX is en blijft nummer 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Appie Chappie
06-03-2002, 12:26
DUS JIJ HEB MIJN NAAM INGEPIKT...IK BEN NAMELIJK DE ENIGE ECHTE APPIE, tis maar dat je het weet....

Remco Out
06-03-2002, 12:30
Verder mag iedereen weten dat ik twee gruwelijke kansen heb gemist afgelopen zondag. En dat Remco mij die pass heeft gegeven, is ook iets waar Remco straks over gaat opscheppen...

Maar goed, genoeg gezeken ik ga erweer eens vandoor...:rolleyes: Inderdaad Appie, je moet eens een keer die bal in het netje trappen. Beide passes waren van mij en geen van de twee grote kansen schiet je erin. En dan die prachtige goal van mij, schitterend he, ja dat doe je niet na. :D

Appie Chappie
06-03-2002, 12:34
ik wist dat je er iets over ging zeggen...

Luther Hartog
06-03-2002, 12:35
Heej Remco, ik wil Appie wel vervangen als je een goeie Spakenburgse spits nodig hebt

appie
06-03-2002, 12:39
DUS JIJ HEB MIJN NAAM INGEPIKT...IK BEN NAMELIJK DE ENIGE ECHTE APPIE, tis maar dat je het weet....


????????????????????????????????????????

Remco Out
06-03-2002, 12:41
Heej Remco, ik wil Appie wel vervangen als je een goeie Spakenburgse spits nodig hebt Appie is geen spits, hij is eigenlijk helemaal niks. :D . Nee hij staat meestal rechtsachter of rechtsmidden, maar afgelopen zondag stond hij rechtsvoor en stond ik in de spits. Maar we hebben dus nog wel een speler nodig voor op de rechterflank. ;)

Luther Hartog
06-03-2002, 12:44
Tja, Spakenburgers zijn moeilijk omkoopbaar hoor, dus wat biedt je?

appie
06-03-2002, 12:46
HET WAS GEEN PENALTY!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

het was ook geen penalty daar heb je 100 % gelijk in


MAAR HET WAS WEL LEKKER OM 1-1 TE MAKEN

Remco Out
06-03-2002, 12:46
Haha, zie eerst nog maar eens bij Elinkwijk te komen voetbal, dan pas mag je praten over geld. Dus over geldzaken moet je bij het bestuur van Elinkwijk zijn, maar ik geef je weinig kans.

Luther Hartog
06-03-2002, 12:51
Als ik me aanmeldt bij Elinkwijk weet ik wel zeker dat ik daar mag komen voetballen. Ik zou namelijk ook weer zo bij Spakenburg terecht kunnen, 90 gulden per wedstrijd was dat.

Luther Hartog
06-03-2002, 12:53
Maar mijn zaalvoetbalcarriere gaat voor:) Gewoon voor mijn plezier zaalvoetballen is gezelliger, geen druk op mijn schouders

Remco Out
06-03-2002, 12:59
Zouden we niet een keer een zaalvoetbalwedstrijdje kunnen organiseren onder de dvd.nl forumleden? Neem aan dat er toch wel genoeg voetballiefhebbers aanwezig zijn om een potje te kunnen voetballen. Lijkt me eigenlijk wel leuk.

Luther Hartog
06-03-2002, 13:22
Prima idee. (ik wil bij Remco);) Maar goed, wie gaat dat organiseren? en waar? meestal komt er dan weer niks van terecht.

Remco Out
06-03-2002, 22:52
Daarnet naar Manchester - Tottenham gekeken. Was een leuke wedstrijd. Begon niet al te boeiend, maar na de goal van Beckham werd het wel leuk. Een onterechte strafschop en rode kaart werd er gegeven en daardoor kon Ruudje weer scoren uit een strafschop. Na rust was het 1 en al Manchester. Veel kansjes en schitterende goals van Beckham en Ruud. Beckham scoorde de 3 - 0 met een poeier in het dak van het doel en Ruud scoorde zeer kalm de 4 - 0. Leuke wedstrijd en Ruud is nu topscorer van de Premier League met 21 goals. Ik heb weer een leuke avond gehad. Dit keer dus geen dvd gekeken.

Alex Bel-Gy-Bel
07-03-2002, 19:36
Kan er iemand mij een goede voetbal website geven over de Nederlandse kompetitie.

Alvast bedankt,

starbuck
07-03-2002, 20:09
Kan er iemand mij een goede voetbal website geven over de Nederlandse kompetitie.

Alvast bedankt, competitie (http://www.viplanet.nl/show)

Rob P.
07-03-2002, 21:58
weet iemand waarom je feyenoord (heb moeite met dat woord typen LOL) met een d schrijft?.....................d gebruik je altijd met verleden tijd .


HAHAHAHA.....HAAAAAAAHAHAHAHAHAH, jezus die had ik nog nooit gehoord man!:o Kijk anders is ff op: http://www.lunaticnews.nl/ en kijk dan is bij het fotoverslag van ajax-feyenoord, ken je echt lachen. En verder, no hard feelings hè? ;)

Edwin V
08-03-2002, 06:45
Weet je waarom Nederland met een d is?.... (driemaal raden):D

appie
08-03-2002, 08:32
no hard feelings hè?


heb ik nooit rob . ik vind het altijd wel leuk ajax - feyenoord fans die in het leuke tegen mekaar tekeer gaan!!!!! geen rellen geen haat maar gewoon een beetje dollen moet kunnen vind ik .
de beste wint toch ( of scheidsrechter jol moet gewed hebben )

geinige site trouwens

suedje
08-03-2002, 09:15
Alleen was het afgelopen zondag erg triest dat de ME zonder reden er op los sloeg na afloop van de wedstrijd.
Ik zat zelf ook in het uitvak, en heb gelukkig geen klappen gekregen, maar kan wel vertellen dat er een bloedspoor liep op de trap. Een beetje dollen en een gezonde rivaliteit is niks mis mee, maar dit sloeg werkelijk helemaal nergens op.

Alex Bel-Gy-Bel
08-03-2002, 12:08
Weet je waarom Nederland met een d is?.... (driemaal raden):D

heeft het met de tijd te maken en voetbal?
Dan denk ik dat ik het weet!:D :p :D

System 3rror
08-03-2002, 12:15
. ik vind het altijd wel leuk ajax - feyenoord fans die in het leuke tegen mekaar tekeer gaan!!!!! geen rellen geen haat maar gewoon een beetje dollen moet kunnen vind ik .[B]Beetje geduw en getrek moet wel kunnen vind ik!

En ook een dolletje met de ME is ook altijd wel kick, die lui mogen toch niks hier in Nederland!
Overigens was het een beetje overdreven zoals ze zondag tekeer gingen.. Mensen die vooraan stonden te wachten op de trein werden finaal inmekaar gebeukt. En dit waren geen relschoppers of wat dan ook!!

Wel mooi om te zien ook hoe een paar A'dams "Hoolies" van de hekken werden weggemept door de ME :)

System 3rror
08-03-2002, 12:19
Alleen was het afgelopen zondag erg triest dat de ME zonder reden er op los sloeg na afloop van de wedstrijd.
Ik zat zelf ook in het uitvak, en heb gelukkig geen klappen gekregen, maar kan wel vertellen dat er een bloedspoor liep op de trap. Humzz.. ik zat ook in het uitvak! Ik stond vooraan toen de ME erop in begon te hakken! Gewone supporters kregen de klappen en dan ook echte rake klappen!!
Las ook dat sommige aangifte hebben gedaan van mishandeling

Was je met de 1e of 2e trein aangekomen?? Ik zat dus in de 1e trein!

suedje
08-03-2002, 12:48
Heen in de eerste. Terug in de tweede, door het leuke beleid van de ME. Ik stond beneden te wachten op mijn broer die een half uur extra in het vak moest wachten.
En inderdaad, op lunaticnews.nl (http://www.lunaticnews.nl) staan meldingen van aangiftes die gedaan zijn. 1 supporter heeft nu nog steeds geen gevoel in 1 arm, door de klappen van de ME.
Lekker middagje voetbal geweest. Volgens de politie was het een "rustige" wedstrijd.:confused:

Luther Hartog
09-03-2002, 18:39
Hehe, wat een wedstrtijd, als Spakenburg nu niet kampioen wordt weet ik het niet meer, wat een topclub. Remc, com je op het kampioensfeest?

starbuck
09-03-2002, 19:15
Intussen is het nu alweer 3-0 bij psv - roda


en we worden kampioen ole ole

starbuck
09-03-2002, 19:19
Intussen is het nu alweer 3-0 bij psv - roda


en we worden kampioen ole ole

en hoppa 4 - 0 ruststand

Remco Out
10-03-2002, 09:57
en hoppa 4 - 0 ruststand Wat een trieste 2de helft dan zeg, want ik heb de eindstand gezien en die is 4 - 1 geworden en nog lekker een rode kaart. Hehe, PSV kampioen, wat een grapjas ben je toch. Wat haat ik die Vennegoor toch, een ongelofelijke eikel. Nee Ajax gaat vandaag gehakt maken van de Graafschap.

Remco Out
10-03-2002, 10:01
Hehe, wat een wedstrtijd, als Spakenburg nu niet kampioen wordt weet ik het niet meer, wat een topclub. Remc, com je op het kampioensfeest? Nee, wat moet ik in vredesnaam in Spakenburg doen? Wat stelt Hoofdklasse zaterdag nou trouwens voor, dat is toch geen niveau. Kijk naar Elinkwijk die speelt tenminste Hoofdklasse zondag. :D :D

Glenn Smits
10-03-2002, 11:30
Wat haat ik die Vennegoor toch, een ongelofelijke eikel. Nee Ajax gaat vandaag gehakt maken van de Graafschap.

hmm 9 punten erbij door Vennegoor met competitiemanager, nee dit keer ben ik hem dankbaar en inderdaad, Ajax gaat de Graafschap nakken. :D

Luther Hartog
10-03-2002, 12:20
Wat stelt Hoofdklasse zaterdag nou trouwens voor, dat is toch geen niveau.Gelukkig weten jij en ik wel beter. Alleen de sfeer is zaterdag al veel beter en het voetbal is veel harder. Zaterdagvoetbal-Engels voetbal, Zondagvoetbal-Spaans voetbal. Spakenburg heeft gisteren trouwens met 3-1 van Urk gewonnen.

Remco Out
10-03-2002, 16:21
Lekkere dag vandaag, Ajax heeft met 4 - 0 gewonnen van De Graafschap, helaas heeft Feyenoord met 4 - 1 gewonnen. Vandaag ook weer lekker gevoetbalt met Elinkwijk. Ik speelde vandaag als een krant, maar heb toch 2 keer gescoord en mijn 1ste goal was wel lekker voor het zelfvertrouwen. Ik haalde lekker uit en de bal verdween in de rechterkruising. Maar goed, Elinkwijk heeft weer gewonnen dus ik ben tevreden. Een mooie voetbaldag vandaag.

Rob P.
10-03-2002, 19:40
Vandaag weer naar de kuip geweest, 4-1, speelde overduidelijk om de krachten te sparen, moeten donderdag per slot van rekening naar de gloeilampen, zal mij benieuwen! Ze speelde tegen Leeds wel erg (lees: te) goed.

System 3rror
10-03-2002, 20:14
Jupzz.. zal vandaag wel weer genieten zijn geweest in de Kuip!
Jammer genoeg heb ik de wedstrijd door omstandigheden thuis moeten volgen...

Maar donderdag... PSV gaat flink klop krijgen van Feyenoord!! :D
Wat wel belachelijk is dat er maar 1600 kaarten waren voor Feyenoord supporters.. Maja, ben blij dat ik er wel bij ben :)

Gabriël de Rop
11-03-2002, 07:43
FF tussendoor....
Lazio heeft gisteren behoorlijk klop gekregen van AS Roma....1-5 !!! Met 4x Montella....het blijft hierdoor ongelooflijk spannend aan kop in de Serie A, met 3 titelkandidaten en nog 8 speelronden te gaan.

Voor de duidelijkheid, AS ROMA is dus mijn favoriete buitenlandse voetbalclub...:) :)

Guus Josee
11-03-2002, 16:34
http://www.feyenoord.nl/img.db?1600+f(gif)+s

Marco
21-03-2002, 00:09
Dit gaat toch over voetbal? Mooi?

Het WK voetbal gebeuren komt eraan (nee echt geen geintje). Pepsi is 1 van de vele sponsers. En om dat drankje aan de man en vrouw te brengen heeft Pepsi een stelletje brave voetballers (het Pepsi Dreamteam) waaronder Edgar Davids opgetrommeld met een nieuwe (nogal jonge) scheidsrechter die de naam Britney draagt.

http://www.ananova.com/images/entertainment/britney_footyteamPA410x278.jpg

En zoals je ziet zit Davids ver van Britney af, anders lag ze al plat met blauwe plekken op de mat :D

Glenn Smits
21-03-2002, 17:05
ff iets anders? wie denken jullie dat er vanavond gaat winnen? Feyenoord of PSV?

Jeroen Groot
21-03-2002, 22:22
ff iets anders? wie denken jullie dat er vanavond gaat winnen? Feyenoord of PSV?
Feyenoord! (niet helemaal eerlijk, want de wedstrijd is op dit moment al afgelopen :D :D :D )

Jeroen Groot
21-03-2002, 22:28
Maarre, mijn cluppie is natuurlijk AJAX hè, dat je niet denkt dat ik ook voor Feyenoord ben, omdat ik goed geraden heb, dat ze zouden winnen :D :D

Glenn Smits
22-03-2002, 09:22
mijn cluppie is ook Ajax hoor :D

Gabriël de Rop
22-03-2002, 10:03
mijn cluppie is ook Ajax hoor :D

Van mij ook, dus met het oog op komende zondag is het goed dat PSV zo'n lange wedstrijd heeft moeten spelen en ook nog verloren heeft....zowel een fysieke als mentale klap voor PSV.....
Kom op, AJAX !!!

En "Pi-Air" is voor Feyenoord echt een geweldige aankoop geweest, hij bewijst dat in alle belangrijke duels.

suedje
22-03-2002, 10:10
mijn cluppie is ook Ajax hoor :D

Maar mijn cluppie speelt in de halve finale van de europacup :D :D :D :D

"put you hands up for Pi-Air"

System 3rror
22-03-2002, 10:11
Dank u allen....

Moge duidelijk zijn dat na gisteravond Feyenoord EN landskampioen wordt EN de Europacup wint!

Maar als onpartijdige moeten jullie toch toegeven dat het meer dan verdient was dat Feyenoord gewonnen heeft?

suedje
22-03-2002, 12:16
En de halve finale is Inter Milan - Feyenoord. Lekker weer eerst uit.

System 3rror
22-03-2002, 12:20
En de halve finale is Inter Milan - Feyenoord. Lekker weer eerst uit. Ik ga mn best doen om kaarten te bemachtigen voor de uitwedstrijd!

Zal wel weer duur geintje worden, maar het gebeurd niet vaak!

Luther Hartog
22-03-2002, 12:27
Moge duidelijk zijn dat na gisteravond Feyenoord EN landskampioen wordt EN de Europacup wint!

Maar als onpartijdige moeten jullie toch toegeven dat het meer dan verdient was dat Feyenoord gewonnen heeft? Landskampioen zullen ze niet worden, Europacup hebben ze nog wel kans op, maar ik denk het niet, daar durf ik wel een weddenschap voor af te sluiten Tim:)

En of Feyenoord verdiend heeft gewonnen? Tja het gelijkspel was terecht en in de penaltyreeks was Feyenoord beter dus hebben ze terecht gewonnen. Maar het mooiste doelpunt was die van Van Bommel (wat een traptechniek). PS, ik ben wel een jood hoor, voordat jullie gaan denken dat ik ergens anders bij hoor.

suedje
22-03-2002, 13:37
Ik ga mn best doen om kaarten te bemachtigen voor de uitwedstrijd!

Zal wel weer duur geintje worden, maar het gebeurd niet vaak!
Uit zal ik voor de buis zitten, maar thuis ben ik er zeker bij.
Voorverkoop voor seizoenkaarthouders begint dinsdag a.s.

En wat mij betreft mag het weer op penalty's beslist worden. Zij hebben Seedorf...................;)

Remco Out
25-03-2002, 00:21
Moge duidelijk zijn dat na gisteravond Feyenoord EN landskampioen wordt EN de Europacup wint!

Maar als onpartijdige moeten jullie toch toegeven dat het meer dan verdient was dat Feyenoord gewonnen heeft? Ik wil op beide stellingen reageren. Met de laatste ben ik het eens, ik was ook voor Feyenoord als Ajacied, want aan PSV heb ik een nog grotere hekel. Dus inderdaad verdient gewonnen. Maar de eerste stelling, dat slaat ook echt nergens op, landskampioen is niet mogelijk, daar staat Ajax ze in de weg en ik zie Feyenoord in de Europacup niet langs Inter komen. Inter heeft vandaag weer top gespeeld, de topper gewonnen tegen AS Roma met 3 - 1. Vieri is weer doelgericht, dus ik zie Feyenoord niet winnen tegen Inter.

Rob P.
25-03-2002, 08:29
. Inter heeft vandaag weer top gespeeld, de topper gewonnen tegen AS Roma met 3 - 1. Vieri is weer doelgericht..

Ja, dus.....??:D :D :D :p

System 3rror
25-03-2002, 08:37
...landskampioen is niet mogelijk, daar staat Ajax ze in de weg en ik zie Feyenoord in de Europacup niet langs Inter komen. Inter heeft vandaag weer top gespeeld, de topper gewonnen tegen AS Roma met 3 - 1. Vieri is weer doelgericht, dus ik zie Feyenoord niet winnen tegen Inter. Na gistermiddag is dat dus echt nog wel mogelijk! De resterende wedstrijden van Feyenoord en Ajax zijn:

31-3 Feyenoord - RKC Waalwijk
07-4 Feyenoord - NAC
14-4 PSV - Feyenoord
19-4 Fortuna Sittard - Feyenoord
25-4 De Graafschap - Feyenoord
28-4 Feyenoord - SC Heerenveen

31-3 Vitesse - Ajax
04-4 Ajax - FC Groningen
14-4 Sparta - Ajax
21-4 Ajax - FC Utrecht
28-4 Ajax - FC Den Bosch
05-5 NEC - Ajax

Vergelijk zelf: Feyenoord moet nog tegen Heerenveen en PSV, Ajax nog tegen Utrecht en Vittesse... Verder beiden nog wat tegen "kleine" ploegjes, dus voor beide nog zeker even veel kansen!

Maar dat van die Europacup was meer een geintje ;) Hoop het wel, verwacht het alleen niet!

Luther Hartog
25-03-2002, 15:46
Vergelijk zelf: Feyenoord moet nog tegen Heerenveen en PSV, Ajax nog tegen Utrecht en Vittesse... Verder beiden nog wat tegen "kleine" ploegjes, dus voor beide nog zeker even veel kansen!Feyenoord moet ook nog tegen NAC en RKC, die moet je ook niet vergeten want die strijden om Europa. Ajax wordt kampioen:)

Yi-Long
25-03-2002, 16:18
Hmmm....Feyenoord heeft gewoon een beter elftal dan ajax, vind ik persoonlyk...(Ono, Van Hooidonk, Zoetebier, Bosvelt) en het voelt ook echt als een TEAM...

Ajax heeft vaak net op 1-0 ofzo zyn puntjes ofzo gepakt...en komt toch iets onzekerder over, alhoewel Ajax zeker beter is gaan spelen nu Koeman er zit...

Ik vind dat Feyenoord een degelykere indruk maakt, maar zoals ik al zei...Ajax pakt toch steeds zyn puntjes...ook als het niet helemaal in het beeld van de wedstryd paste...dus het kan nog alle kanten op...
Ik persoonlyk vind dit jaar Feyenoord een leuker team hebben en het leukste voetbal spelen...dus ik hoop dat zy dit jaar de beker pakken...

Ik geef ze tegen Inter niet zoveel kans...maar tja...je weet maar nooit...het zyn 2 totaal verschillende competities (italiaanse vs nederlandse) dus misschien verrast onze speelstyl ze wel een beetje...of worden we vaak rond de 16 neergelegd...
we zien het allemaal wel... :)

Alexander de Mol
26-03-2002, 11:10
Kan gezellig worden a.s. vrijdag in de Arena... :(
Zojuist is bekend geworden dat Ajax de kaartverkoop heeft stilgelegd omdat FC Utrecht fans massaal kaarten kochten in de 'gewone' vakken.

Alexander
(wel van de partij overigens..)

Remco Out
26-03-2002, 14:02
Vergelijk zelf: Feyenoord moet nog tegen Heerenveen en PSV, Ajax nog tegen Utrecht en Vittesse... Verder beiden nog wat tegen "kleine" ploegjes, dus voor beide nog zeker even veel kansen!Ik vind PSV en Heerenveen toch wel beter dan Vitesse en Utrecht uit, daarentegen heeft zoals Luther al zei Feyenoord meer sterke tegenstanders zoals RKC en NAC die allebei ook Europees willen halen. Ajax heeft daarentegen een iets beter programma, alleen moet Feyenoord nog wel punten verliezen, anders wint Feyenoord op doelsaldo. EN DAT KAN NATUURLIJK NIET!!!

System 3rror
26-03-2002, 17:44
Het wordt gewoon spannend.. Laten we het daar op houden :)

Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat verlopen.. Als de Utrecht supporters echt veel kaarten hebben kunnen kopen op neutrale clubcards, dan kan het alsnog goed uit de hand lopen!
Zal ook weer leuk aanzicht zijn, 30.000 lege plaatsen in de Arena.

tjon
26-03-2002, 19:58
Tja, potje voetbal en weer een nationale discussie over risico wedstrijden, openbare orde en geweld in het stadion...en wellicht daarbuiten.

Het zijn toch nog steeds gewoon 22 man op een te duur veldje die achter een bal aanrennen....Ik zal het wel weer ergens gemist hebben, maar wat een gedoe.

Als de beste maar wint vrijdag, en da's AJAX natuurlijk.

Rob P.
27-03-2002, 11:26
Zal ook weer leuk aanzicht zijn, 30.000 lege plaatsen in de Arena.

Ach, dat zijn ze wel gewend toch?:D :D Nee ff zonder dollen, het is echt helemaal niks de laatste tijd, met de kaartverkoop voor bezoekende clubs. Bij Feyenoord was het bijvoorbeeld ook verschrikkelijk lastig om aan uitkaartjes voor de UEFA Cup wedstrijd tegen PSV te komen. En om maar te zwijgen van die gasten in Heerenveen, daar mag je volgens mij maar met z'n drieën naar toe.

Maar er is ook goed nieuws: De 'gewone' seizoenskaardhouders en heel misschien ook de clubcardhouders mogen óók kaartjes kopen voor Inter-Milaan «» Feyenoord!! Eerste geschatte aantal 'bezoekers': 10.000(!):D

King Dingeling
27-03-2002, 12:01
Zal ook weer leuk aanzicht zijn, 30.000 lege plaatsen in de Arena.

Nou toen ik bij Ajax 2 - FC Twente was heb ik iets meegemaakt wat ik og nooit heb meegemaakt in de Arena.... ik heb een seizoenskaart en kom dus elke wedstrijd.... maar een sfeertje zoals bij Ajax 2 - FC Twente zal ik denk ik niet vaak meer zien in de ArenA.... wist niet dat dat kon.... en er waren toen ook 30.000 lege plaatsen.... alleen de eerste ring was gevuld... dat was echt een toppertje die wedstrijd....

Glenn Smits
27-03-2002, 12:21
Yes vanavond Holland en vrijdag Ajax 2 - Utrecht hehe, wordt weer een leuk weekje

Remco Out
28-03-2002, 12:18
Yes vanavond Holland en vrijdag Ajax 2 - Utrecht hehe, wordt weer een leuk weekje Nou de tweede helft van Holland gisteren was dramatisch, 45 minuten tijd weggegooid, zat ook geen spanning in, maar dat was natuurlijk al bekend. De spanjaarden hadden er ook niet echt zin in, spelers als Mendieta en Guardiola waren er niet, Raul en Morientes dan weer wel, maar toch niet echt een wedstrijd waarvan je zegt daar ga ik voor zitten. Nee geef mij Ajax maar, daar gaat het tenminste ergens om, beker en competitie namelijk.

Rob P.
28-03-2002, 12:24
Stond net op teletekst UEFA gaat testen met Kunstgras

Krijgen die Ajacieden toch hun zin:mad: ;)

Artikel staat hier (http://www.omroep.nl/nos/voetbalkrant/index.html)

Glenn Smits
28-03-2002, 22:06
morgen krijgt Ajax helemaal zin als ze Utrecht hebben afgemaakt. :p

Gabriël de Rop
29-03-2002, 22:20
morgen krijgt Ajax helemaal zin als ze Utrecht hebben afgemaakt. :p

Helaas...:(:(
Nou, poe zeg....wat een wedstrijd, alleen heel erg zonde van die rellen/branden.

Jammer voor Ajax 2, maar heb wel genoten van een hele spannende pot voetbal.

Luther Hartog
30-03-2002, 03:07
Ik hoor nu net dat Ajax 2 met penalties heeft verloren, jammer hoor. Toen ik weg ging naar mijn werk stonden ze nog 2-0 achter, knap gedaan en erg slecht van Utrecht. Ik hoop dat het eerste ze zal afstraffen.

starbuck
30-03-2002, 09:24
en ajax twee, doet niet meer mee....en ajax twee doet niet meer mee en ajax twee doet niet meer meehee....en ajax twee doet niet meer mee

Alexander de Mol
30-03-2002, 10:10
Zo...inmiddels bijna weer nuchter, want 'we' hebben de finale van de Amstelcup bereikt ten koste van het zeer indrukwekkend spelende Ajax 2. Een team waarvan een aantal van de mannen zo spelers uit het eerste kunnen verbannen. Geen probleem. Technisch zeer begaafde spelers die zich echter op basis van inzet en agressie zich niet konden meten aan de spelers van 'Utreg'. Al met al een zinderende pot bekervoetbal die de neutrale toeschouwer zeker moet hebben vermaakt.
Hoogtepunten: Wereldgoal Igor Gluscevic, 2 rake kopballen van Nando Rafael en het sublieme keeperswerk van Martijn Stekelenburg. Gelukkig was de laatste in het stoppen van penalties iets minder bedreven. ;)

Belachelijk dat een groep Ajax hooligans de tweede ring en de commentaarpositie van SBS onveilig maakte. Zo werden vooraf de Utrechters in de Ajax-vakken gevreesd maar blijken de grootste problemen van het eigen 'publiek' afkomstig.
Dit muisje behoort een staartje te krijgen...

Alexander
(op naar de Kuip!) :D

Remco Out
30-03-2002, 14:11
Hoogtepunten: Wereldgoal Igor Gluscevic, 2 rake kopballen van Nando Rafael en het sublieme keeperswerk van Martijn Stekelenburg.

Belachelijk dat een groep Ajax hooligans de tweede ring en de commentaarpositie van SBS onveilig maakte. Zo werden vooraf de Utrechters in de Ajax-vakken gevreesd maar blijken de grootste problemen van het eigen 'publiek' afkomstig.
Ten eerste klopt het niet van de 2 rake kopballen. Rafael heeft maar 1 keer een kopgoal gemaakt, die ander was gewoon met zijn been. En ten tweede, dat is inderdaad belachelijk, maar Utrecht is daarentegen ook lekker bezig geweest, buiten het stadion hebben ze rellen veroorzaakt omdat ze niet binnenkwamen met hun kaartje in het Ajax vak. En Utrecht heeft in het stadion ook enige vernielingen aangebracht. Dus niet alleen Ajax zwart maken Alex. Utrecht zat net zo fout. Maar je kan het ook geen supporters noemen uiteraard. Zijn gewoon gestoorde gekken, die van mij wel een keer mogen worden aangepakt door de ME.

Alexander de Mol
30-03-2002, 19:09
Ten eerste klopt het niet van de 2 rake kopballen. Rafael heeft maar 1 keer een kopgoal gemaakt, die ander was gewoon met zijn been.Klopt, ik was toch nog niet helemaal nuchter vanochtend... ;)
[b]En ten tweede... Utrecht heeft in het stadion ook enige vernielingen aangebracht. Dus niet alleen Ajax zwart maken Alex. Utrecht zat net zo fout.Ik vertelde "de grootste problemen van het eigen 'publiek' afkomstig". Kortom, ik leg de schuld niet alleen bij Ajax. Al was het van de gekke dat er zo'n 100 man op de tweede ring het Utrecht vak bestormden met de nodige agressie, een ijzeren slagvoorwerp, een blauwe kliko en zelfs een hamer (!) waarmee de scheidingswand danig werd aangetast.
In een aantal gevallen mag je je Ajax bril best afzetten Remco! En dit is zo'n geval.

Luther Hartog
30-03-2002, 19:11
Klopt, ik was toch nog niet helemaal nuchter vanochtend... ;)Mag je als DVD.nl-crew member wel dronken worden dan?

Alexander de Mol
30-03-2002, 19:59
Mag je als DVD.nl-crew member wel dronken worden dan? Zo lang de invloed hiervan zich strikt beperkt tot postings in general chat...waarom niet? ;)

Edwin V
31-03-2002, 13:52
Ik hoor nu net dat Ajax 2 met penalties heeft verloren, jammer hoor. Toen ik weg ging naar mijn werk stonden ze nog 2-0 achter, knap gedaan en erg slecht van Utrecht. Ik hoop dat het eerste ze zal afstraffen. Dan moeten ze nog wel eerst winnen van PSV. Als ze nu al denken dat ze in de finale staan zullen ze het nog knap moeilijk krijgen tegen PSV. Trouwens, tegen Utrecht ook...

Ik vind dat de Utrecht supporters zich redelijk rustig hebben gehouden tijdens de wedstrijd. Dat had ik van te voren niet gedacht.

Glenn Smits
31-03-2002, 15:56
ja ik kan weer trots als ajacied zeggen hoe goed mijn club gepresteerd heeft. :(
WEL GODVERDEGODVER de (&^@%#^&$&*(*&&%^) (alle scheldwoorden die je bedenken kan) waarom verliezen ze van Vitesse als ze 1-0 voorstaan. Jezus dat komt echt slecht uit.

Rob P.
31-03-2002, 16:25
....waarom verliezen ze van Vitesse als ze 1-0 voorstaan. Jezus dat komt echt slecht uit.

Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen hè?:D :D


Groet,

De lachende derde:p

Glenn Smits
31-03-2002, 17:11
hoezo ben je voor Heerenveen dan :D

Luther Hartog
31-03-2002, 18:14
Ik wil trouwens niks zeggen, maar als ik het zo zie had Diara ook wel 2 x direct rood kunnen hebben.

Rob P.
31-03-2002, 19:15
Ik wil trouwens niks zeggen, maar als ik het zo zie had Diara ook wel 2 x direct rood kunnen hebben.

Ja inderdaad...
En nee Glenn, ik heb vanmiddag mijn seizoenskaart gebruikt voor een zouteloze 1-1 , het werd pas een beetje leuk toen de stadionspeaker de ander uitslagen om ging roepen...:D

Glenn Smits
31-03-2002, 19:18
Ik wil trouwens niks zeggen, maar als ik het zo zie had Diara ook wel 2 x direct rood kunnen hebben.
lol dat jij dat ook d8, ik zeg namelijk net tegen een vriend zo van Pienaar kreeg gelijk geel terwijl Diarra paars had moeten krijgen :D

Ik vond die scheids partijdig.

Remco Out
01-04-2002, 08:41
Ja, zeg dat wel, Diarra had al lang van het veld moeten worden gestuurd, smerige overtreding, die schoen in het gezicht van Pienaar. Rotdag gehad dus gisteren. En helemaal toen Feyenoord nog 5 minuten voor tijd de 1 - 1 maakt, door die stomme Van Hooijdonk. Hopen dat PSV - Heerenveen vandaag een gelijkspelletje word.

starbuck
01-04-2002, 09:02
Hopen dat PSV - Heerenveen vandaag een gelijkspelletje word.

Dream on
PSV gaat alles of niets spelen ( hoop ik )

en dan ook nog vandaag

VVOG - spakenburg

Het kan een mooie dag worden:)

Remco Out
01-04-2002, 09:10
en dan ook nog vandaag

VVOG - spakenburg

Het kan een mooie dag worden:) Ben jij dan ook Anti Spakenburg?? Of komt het gewoon door Luther? :D

starbuck
01-04-2002, 09:14
Ben jij dan ook Anti Spakenburg?? Of komt het gewoon door Luther? :D

Ik ben een VVOG-er en dus anti spakenburg, dat ik vanmiddag Luther ga uitlachen is gewoon een Paasbonus.:)

Remco Out
01-04-2002, 09:20
Ik ben een VVOG-er en dus anti spakenburg, dat ik vanmiddag Luther ga uitlachen is gewoon een Paasbonus.:) Dat is nog eens een mooi begin van de week. En Spakenburg zit ook nog eens in een dipje, want ze lagen lange tijd 1ste, maar nu? Iets van 3de of 4de toch?

starbuck
01-04-2002, 09:25
acv 20-44
be quick 28 21-41
spakenburg 20-37

Remco Out
01-04-2002, 09:29
acv 20-44
be quick 28 21-41
spakenburg 20-37 En VVOG? Hoeveelste staan die? Want stel je voor dat Spakenburg vandaag wint, dan is je paasdag toch weer naar de klote.

starbuck
01-04-2002, 09:34
En VVOG? Hoeveelste staan die

Daar wil ik niet over praten

:o :o


19-27 ( negende )

maar goed, als spakenburg naar geen kampioen wordt:)

Remco Out
01-04-2002, 09:50
Ik denk ook niet dat ze kampioen worden met 7 punten achterstand op ACV, maar het is natuurlijk wel vervelend als Spakenburg vandaag wint van VVOG. Ik ga trouwens even kijken naar de stand van mijn club. Moment....

Tonegido 20 - 39
Hollandia 20 - 33
Argon 19 - 32
AFC 20 - 32
Elinkwijk 20 - 32

Mijn club staat dus 5de, maar we moeten vandaag tegen Argon thuis. Als we winnen kunnen we dus weer opklimmen naar de 2de plaats. Kampioen worden we niet meer, maar 2de kunnen we nog makkelijk worden.

Rob P.
01-04-2002, 11:27
...5 minuten voor tijd de 1 - 1 maakt, door die stomme Van Hooijdonk.


Put your hands up for Pi-Air,
Put your hands up for Pi-Air.


:D :D :D

Wim S.
01-04-2002, 12:12
Er is maar 1 echte goeie club in Nederland met de mooiste sfeer en dat is:

Heerenveen.

Luther Hartog
01-04-2002, 12:15
en dan ook nog vandaag

VVOG - spakenburg

Het kan een mooie dag worden:) Kewl, dus ik jou vanmiddag zien? Het kan erg spannend worden, als Spakenburg vandaag nou ff wint en ACV verliest, dan is er nog veel mogelijk. Spakenburg moet namelijk de voorlaatste wedstrijd tegen ACV.

Luther Hartog
01-04-2002, 12:18
Waarom zijn jullie trouwens allemaal tegen Spakenburg? Het is 1 van de beste clubs uit het amateurvoetbal allertijden. Mooie sfeer altijd en altijd voor het kampioensschap gaan. Het is jammer, we hadden dit jaar weer kampioen kunnen worden, maar na 14 ongeslagen wedstrijden ging het mis tegen Be Quick in Zwolle door de scheidsrechter. Dat is het 2e seizoen achter elkaar dat de scheidsrechter Spakenburg het kampioensschap onthoud.

Luther Hartog
01-04-2002, 16:38
Nou Sterdollar, je ziet maar weer wie de beste is:) Spakenburg blijft in de race voor het kampioensschap:)

starbuck
01-04-2002, 17:40
Nou Sterdollar, je ziet maar weer wie de beste is:) Spakenburg blijft in de race voor het kampioensschap:)

julie hebben gewoon onze keeper omgekocht met drie pond paling en 6 ontbijtkoeken:) :) :)

Pasen niet helemaal verloren want PSV heeft Heerenveen even de oren gewassen 4-1:D :D

Rob P.
01-04-2002, 17:45
Pasen niet helemaal verloren want PSV heeft Heerenveen even de oren gewassen 4-1:D :D

Gefeliciteerd Starbuck! :) Nou Inter nog!....o, nee wacht.. daar moeten wij tegen!:D :D :D

Luther Hartog
01-04-2002, 18:25
julie hebben gewoon onze keeper omgekocht met drie pond paling en 6 ontbijtkoeken:) :) :) Ik moet zeggen dat jullie keeper anders de beste man was, want die heeft er aardig wat balle uitgehouden. In ieder geval een terechte overwinning voor Spakenburg.

starbuck
01-04-2002, 18:29
Gefeliciteerd Starbuck! :) Nou Inter nog!....o, nee wacht.. daar moeten wij tegen!:D :D :D

met dank aan Ghakoschnitzel:mad:

rest ons niets anders dan ajax en utrecht te verslaan en ook nog landskampioen te worden...( don't blame me for dreaming;) )

Luther Hartog
01-04-2002, 18:32
Ik heb je trouwens niet gezien vanmiddag, ik steeds zoeken naar iemand met een hand op zijn gezicht, maar niets gevonden hoor.

starbuck
01-04-2002, 18:39
Ik heb je trouwens niet gezien vanmiddag, ik steeds zoeken naar iemand met een hand op zijn gezicht, maar niets gevonden hoor.

vind je het gek, toen de goal viel stonden er 500 harderwijkers met hun hand voor hun gezicht:) :)

was helaas verhinderd, achteraf niet zo heel erg dus.

maar evengoed gefeliciteerd.

Rob P.
01-04-2002, 18:41
rest ons niets anders dan ajax........

mmm, jullie hebben toch al 2 keer tegen Noord-Holland gespeeld?
Wij komen ook nog een keer op bezoek!!:p ;)

Glenn Smits
01-04-2002, 21:12
En helemaal toen Feyenoord nog 5 minuten voor tijd de 1 - 1 maakt, door die stomme Van Hooijdonk.

Als Pierre weggaat verliezen ze alles.

Glenn Smits
01-04-2002, 21:14
Waarom zijn jullie trouwens allemaal tegen Spakenburg? Het is 1 van de beste clubs uit het amateurvoetbal allertijden.

ik ken ze niet dus ik ben niet tegen. Ik ken geen amateurs :D
Voor amateurvoetbal kan ik altijd nog naar Ado, lol.

Rob P.
01-04-2002, 21:42
Als Pierre weggaat verliezen ze alles.

Jealousy is a motherf#cker!:D :D

Hoe is 't trouwens met Rafael?;) :p :D

Glenn Smits
01-04-2002, 22:45
Goed volgens mij.
Als je het voetbal gevolgd hebt weet je dat Rafael niet echt nodig was om te winnen. Het is leuk voor de impuls maar Ajax heeft echter alleen tegen Vitesse enorm geblundert.

starbuck
02-04-2002, 08:23
Wij komen ook nog een keer op bezoek!!:p ;)

Natuurlijk moe en met veel blesure leed van de inter ontmoeting, ik hou alvast de smoesjes klaar van feyenoord, feijenoord gaat namelijk 14 april verliezen van PSV;)

Remco Out
02-04-2002, 09:44
Ik wilde nog even reageren op Luther zijn uitspraak over Spakenburg. Je meent het toch niet echt he? Spakenburg 1 van de beste amateur verenigingen. Dan hadden ze wel zondagamateurs Hoofdklasse gespeeld en helaas daar spelen ze niet, maar welke club speelt daar wel?? Jaja, ELINKWIJK!!!! Ik heb het maar niet over gisteren, want we hebben verloren met 3 - 2 van die hufters van een Argon, die ons vorig jaar al het kampioenschap afpakte. Volgende week tegen Omniworld, dus dan maken we die gewoon af.

Rob P.
02-04-2002, 10:21
Goed volgens mij.
Als je het voetbal gevolgd hebt weet je dat Rafael niet echt nodig was om te winnen. Het is leuk voor de impuls maar Ajax heeft echter alleen tegen Vitesse enorm geblundert.

Ik heb het ook wel gevolgd, was alleen oprecht gemeende interesse :D

Ik weet alleen dat het een van de spannendste ontknopingen van de afgelopen jaren gaat worden!! En daar hoort een beetje koude oorlog ook bij!:D
Vraag maar aan van Raaij: "Ajax ontbreekt de kwaliteit om de volgende 5 wedstrijden winnend af te sluiten." en "Feyenoord gaat de tol van de UEFA Cup betalen."
Daarom wil hij ook zijn spelers en trainer een verdubbelde winstpremie uit gaan keren.

Remco Out
02-04-2002, 11:56
Ajax ontbreekt de kwaliteit om de volgende 5 wedstrijden winnend af te sluitenIk ben het niet eens met deze uitspraak van Van Raaij, maar wat wil je als Ajax supporter. Maar goed, ik zal het even onderbouwen. Ajax laat vaak punten liggen tegen sub toppers zoals Vitesse, Heerenveen, NAC etc. Maar de ploegen waar Ajax nog tegen moet: Groningen, Sparta, Utrecht, Den Bosch en NEC, zijn toch geen ploegen waar Ajax vaak moeite mee heeft. Alleen Utrecht dan, maar Ajax moet thuis tegen Utrecht en dan is Utrecht een stuk zwakker. Ik ga er dus vanuit dat Ajax alle 5 de wedstrijden winnend afsluit. Feyenoord moet nog tegen PSV, Heerenveen, NAC, Fortuna, de Graafschap, Willem II. PSV en Heerenveen zal Feyenoord moeite mee hebben. Ik hoop op een gelijkspelletje tussen Feyenoord en PSV en dan is Ajax kampioen. Maar, dit zijn uiteraard mijn voorspellingen. Het is in ieder geval wel ontzettend spannend. :)

Art
02-04-2002, 20:10
Huizen1 rules! :p

Art
02-04-2002, 20:14
Ik wilde nog even reageren op Luther zijn uitspraak over Spakenburg. Je meent het toch niet echt he? Spakenburg 1 van de beste amateur verenigingen. Dan hadden ze wel zondagamateurs Hoofdklasse gespeeld en helaas daar spelen ze niet, maar welke club speelt daar wel?? Jaja, ELINKWIJK!!!! Ik heb het maar niet over gisteren, want we hebben verloren met 3 - 2 van die hufters van een Argon, die ons vorig jaar al het kampioenschap afpakte. Volgende week tegen Omniworld, dus dan maken we die gewoon af.


Spakenburg staat 3e in de Hoofdklasse C van de Zat Amateurs dus .... :o

Luther Hartog
02-04-2002, 23:58
Spakenburg staat 3e in de Hoofdklasse C van de Zat Amateurs dus .... :o Dat klopt en we staan 4e in de rangelijst van beste amateurclubs allertijden. Waar staat Huizen? En als die scheids van jullie vorig jaar niet zo belachelijk had gefloten, dan waren we vorig jaar ook kampioen geworden. (Voor degene die het verhaal niet kende: Spakenburg stond 1-0 voor, de scheids laat vervolgens 18 minuten blessuretijd bij rekenen en dat terwijl het een hele sportieve wedstrijd was. In de laatste minnuut, geeft ie ook nog eens een penalty voor een schwalbe. Hierdoor werd Spakenburg geen kampioen.:(. Hierna brak de hel los. Wat ook niet goed te praten valt)

Art
03-04-2002, 07:30
Huizen staat nu bovenaan in de hoofdklasse B, ze zijn nagenoeg al kampioen. En sorry voor die scheids. :(

Remco Out
03-04-2002, 08:17
Dat klopt en we staan 4e in de rangelijst van beste amateurclubs allertijden. Hmm, waar staat dat dan?? Kan me niet voorstellen dat Spakenburg 4de staat. Elinkwijk heeft vroeger zelfs in de eredivisie gevoetbalt op niveau, dus neem aan dat Elinkwijk wel boven Spakenburg staat.

Luther Hartog
03-04-2002, 09:20
Hmm, waar staat dat dan?? Kan me niet voorstellen dat Spakenburg 4de staat. Elinkwijk heeft vroeger zelfs in de eredivisie gevoetbalt op niveau, dus neem aan dat Elinkwijk wel boven Spakenburg staat. Ik zal ff kijken of ik een link op internet kan vinden, maar bij ons komt na elk seizoen zo'n lijst in de krant te staan. Het is dus echt waar, IJsselmeervogels staat trouwens op 1, dat zijn 2 spakenburgse clubs in de top 5:)

Glenn Smits
03-04-2002, 12:03
Ik ken overigens Tonegido wel. :p

Luther Hartog
03-04-2002, 14:42
Huizen staat nu bovenaan in de hoofdklasse B, ze zijn nagenoeg al kampioen. En sorry voor die scheids. :( Ik weet het, en IJsselmeervogels staat 3e van onderen:). Die spits van jullie is wel aardig goed, is al bekend of hij blijft volgend seizoen?

System 3rror
03-04-2002, 14:46
Ik ken overigens Tonegido wel. :p Daar heb ik nog bij gevoetbald toen ik nog in Voorburg woonde. In de F1 :)

Tijden geleden dus.

suedje
03-04-2002, 15:03
He System 3rror

moet jij niet op weg naar Milaan??

System 3rror
03-04-2002, 15:28
He System 3rror

moet jij niet op weg naar Milaan?? Helaas niet :(

Niemand die wil rijden en ik ga ook niet zo lang in de bus zitten. vliegtuig was me net iets te duur, dus wordt voor de tv hangen morgen avond.

Art
03-04-2002, 15:28
Ik weet het, en IJsselmeervogels staat 3e van onderen:). Die spits van jullie is wel aardig goed, is al bekend of hij blijft volgend seizoen?

Gootjes bedoel je? Ik dacht dat hij bij een profclub heeft getekend.

suedje
03-04-2002, 15:35
Helaas niet :(

Niemand die wil rijden en ik ga ook niet zo lang in de bus zitten. vliegtuig was me net iets te duur, dus wordt voor de tv hangen morgen avond.

Aangezien ik de 15e op vakantie ga, zit ik morgen ook voor de buis. Maar 11 april zit ik wel in de Kuip.

martwout
03-04-2002, 15:39
Hoi,

Mijn cluppie is het wel bekende Vitesse. Het Vitesse wat deze week 2 keer van Ajax won. :D

Gisteravond won Vitesse2 van Ajax 2 na penalties.

System 3rror
03-04-2002, 15:43
Maar 11 april zit ik wel in de Kuip. Ik ook, welk vak zit je?

suedje
03-04-2002, 15:54
Ik ook, welk vak zit je?

Ik zit op TT, Jij??

System 3rror
03-04-2002, 16:00
Vak U.

Ik had 3 jaar geleden een seizoenskaart voor TT.
Ik vind die hele kant wel gezellig :)

Luther Hartog
03-04-2002, 16:28
Gootjes bedoel je? Ik dacht dat hij bij een profclub heeft getekend. Die bedoelde ik ja, want de geruchten waren dat hij misschien naar IJsselmeervogels zou gaan, maar dat kon ik me dus al niet voorstellen

Art
03-04-2002, 16:30
Die bedoelde ik ja, want de geruchten waren dat hij misschien naar IJsselmeervogels zou gaan, maar dat kon ik me dus al niet voorstellen

Nee dan blijft hij liever bij Huizen :D

Rob P.
03-04-2002, 17:24
Vak U.

Ik had 3 jaar geleden een seizoenskaart voor TT.
Ik vind die hele kant wel gezellig :)

Ksit weer op m'n eigen vakkie..UU :D
Allemaal achter het doel op de 'Curva Nord!'

Remco Out
03-04-2002, 20:52
Aaarghhh snik snik en nog eens snik. Ajax staat 3 - 2 achter. Voor Ajax heeft Mido 2 keer gescoord, stonden 2 - 1 voor, maar net als tegen Vitesse weer gauw op achterstand. Ik ga me gauw klemzuipen.

System 3rror
03-04-2002, 20:58
Ksit weer op m'n eigen vakkie..UU :D
Allemaal achter het doel op de 'Curva Nord!' Juistum..

Binnenkort ff kleine meeting houden :)

Remco Out
03-04-2002, 21:07
Ajax - Groningen is afgelopen, het is 4 - 3 geworden. Dacht nog even oh nee he, maar Machlas heeft de 3 - 2 achterstand omgebogen naar 4 - 3 voorsprong. Dus Ajax is weer een stapje dichterbij het kampioenschap. Nu nog hopen dat Feyenoord en PSV gelijkspelen, he Tim. :D :D

System 3rror
03-04-2002, 21:17
Nu nog hopen dat Feyenoord en PSV gelijkspelen, he Tim. :D :D Maak je geen zorgen Remco, dat gebeurd niet. Tenminste, niet van Feyenoords kant, die winnen gewoon de resterende 6 wedstrijden + (ik blijf het zeggen) de nog3 te spelen wedstrijden in de Europa cup :)

Remco Out
03-04-2002, 21:25
Maak je geen zorgen Remco, dat gebeurd niet. Tenminste, niet van Feyenoords kant, die winnen gewoon de resterende 6 wedstrijden + (ik blijf het zeggen) de nog3 te spelen wedstrijden in de Europa cup :) Die 6 wedstrijden denk ik niet dat Feyenoord ze allemaal winnend afsluit. Ze moeten nog tegen PSV, Heerenveen en NAC en ik denk ( hoop ) dat ze daar wat punten laten liggen. Europa Cup hoop ik dat ze winnen, maar denk het alleen niet, want Inter is weer in vorm. Maar Inter kan altijd foutjes maken, het zou mooi zijn als Feyenoord er uit een gelijkspelletje uit kan halen, het liefst met goals, maar ik geef ze een kleine kans.

Remco Out
03-04-2002, 21:49
Uitslagen van Champions League:

Panatinaikos - Barcelona 1 - 0.

Onverdiende penalty door neergaan van Kolkka, echt weer zo'n stomme PSV duik. :D . Ik vond het in ieder geval geen penalty.

Liverpool - Bayer Leverkursen 1 - 0.

Goaltje van Hyypia, zoals iedereen wel weet oud speler van Willem II. Heb de wedstrijd niet gezien, die laten ze nu trouwens zien op tv. Leuk avondje voetbal dus, ook aangezien het feit dat Ajax heeft gewonnen met 4 - 3. Kon helaas niet aanwezig zijn bij de wedstrijd, want mijn tentamens morgen en overmorgen gaan toch voor. Ja, er zijn belangrijkere prioriteiten dan dvd en voetbal.

System 3rror
03-04-2002, 21:53
... Kon helaas niet aanwezig zijn bij de wedstrijd, want mijn tentamens morgen en overmorgen gaan toch voor. Ja, er zijn belangrijkere prioriteiten dan dvd en voetbal. Zelfs het schoonmaken van een riool is voor mij een reden om Ajax te missen ;) :p

Nee, maar ik ken het probleem van die tentamens. Heb ze deze week en volgende week ook, maar toch echt dat ik donderdag ga naar het stadion. Dit gebeurd niet vaak, dus mag ik niet missen.

Remco Out
03-04-2002, 22:02
Nee, maar ik ken het probleem van die tentamens. Heb ze deze week en volgende week ook, maar toch echt dat ik donderdag ga naar het stadion. Dit gebeurd niet vaak, dus mag ik niet missen. Zou ik ook hebben gedaan. Als Ajax ver zou zijn in de Champions League of UEFA Cup dat hadden de tentamens ook plaats moeten maken voor een avondje voetbal, maar competitie kan ik nogwel laten schieten.

Rob P.
04-04-2002, 13:28
Poultje Maken??

Inter - Feyenoord

1 - 0

Wordt het een groot feest in de Kuip!!

Luther Hartog
04-04-2002, 14:13
Feyenoord kan echt wel van Inter winnen hoor, want dat stelt tegenwoordig ook kniet zoveel meer voor.

Steven Maas
04-04-2002, 14:30
Wat nou AJAX???

Goooo, SV HOPEL

System 3rror
04-04-2002, 14:41
Ik zeg 1-1 vanavond

En volgende week, net zoals 3 jaar geleden tegen Juve thuis die hap inmaken met toen de beste wedstrijd van Cruz bij Feyenoord, 2-0 winnen :)

suedje
04-04-2002, 15:32
Misschien dat Thomasson het weer op zijn heupen krijgt, zoals in Rome.
Maar ik denk vanavond 2-1. En dan maar hopen dat we het in de Kuip af kunnen maken.
Kreeg net een collega aan de telefoon, vanuit Milaan. Ontzettend veel Feyenoord supporters in Milaan aanwezig. Klonk heel erg gezellig in de kroeg waar hij zat.

Rob P.
04-04-2002, 16:50
Volgens Italiaanse woordvoerders/persvoorlichters zijn er 15.000 'Nederlandse' kaartjes verkocht. (!)

Maar ja die vertelden de Italiaanse pers ook dat van Marwijk van Cuper "houdt." (Vertaalfoutje, zullen we maar hopen voor Bert)

System 3rror
04-04-2002, 18:35
Maar ja die vertelden de Italiaanse pers ook dat van Marwijk van Cuper "houdt." (Vertaalfoutje, zullen we maar hopen voor Bert) Weet wel zeker :)

Het was net ook bij het sportjournaal. Echt rood en wit wat over heerst... Toch wel jammer dat ik het niet mee kan maken.

Remco Out
04-04-2002, 22:04
Nou gefeliciteerd Tim en de rest van de Feyenoordaanhang. Goed gevoetbalt en gewonnen en nu nog de voorsprong thuis zien vast te houden. Veel plezier bij de thuiswedstrijd en zet hem op!!

Art
04-04-2002, 22:06
Nou gefeliciteerd Tim en de rest van de Feyenoordaanhang. Goed gevoetbalt en gewonnen en nu nog de voorsprong thuis zien vast te houden. Veel plezier bij de thuiswedstrijd en zet hem op!!

Daar sluit ik mij volkomen bij aan als PSV-fan :D

Marcel Schuman
04-04-2002, 22:12
Er is maar een club en dat is Feyenoord:D :D :D :D [COLOR=orangered]

suedje
04-04-2002, 22:13
ARE YOU WATCHING AMSTERDAM :confused: :confused: :confused: :D :D :D

Sorry jongens, maar dit is zoooooooooooo lekker. Volgende week een feestje bouwen in de Kuip. We zijn er nog niet, maar zijn een heel eind op de goede weg.

WE GAAN NAAR ROTTERDAM....................

Jeroen Groot
04-04-2002, 22:26
ARE YOU WATCHING AMSTERDAM :confused: :confused: :confused: :D :D :D

Off course, we're watching, gefeliciteerd.
En nu maar hopen dat de geschiedenis zich herhaalt. Dus dat Feyenoord nu de beker wint, zoals in 1970 en dat het daarna drie jaar achtereen de beurt is aan Ajax :D :D

Rochan
04-04-2002, 22:44
Ik ben zelf een Ajax fan, maar toch alle felicitaties voor alle Feyenoord fans die bij het forum zitten. Dit is werkelijk grandioos voor het Nederlandse voetbal. :D :cool: :D

El SalvaCeppie
04-04-2002, 22:47
Bah, hoe durf je dat te zeggen. Heb je Feyenoord vanmiddag zien voetballen?? Dat was toch gewoon weer triest, Groningen verdiende zeker een gelijkmaker. Jullie hebben gewoon mazzel door met 1 - 0 te winnen, net als vorige wedstrijd tegen Fortuna. Die bal op de paal van Groningen had moeten zitten. :mad:


dusssss
ben gister naar de Arena geweest, ajax-groningen, hoezo mazzel? en dan dat publiek! wat een verwende, arrogante menigte is dat zeg.... en dat is dan je thuispubliek
ik ben dus niet onder de indruk van alles wat met AJAX te maken heeft
alleen,
wel een mooi stadion (maar ja, dat is dan ook niet van ajax;) )

en dan nog ff dit
www.gsavvforward.nl

Luther Hartog
04-04-2002, 22:51
Deze winst voor Feyenoord is natuurlijk ook geweldig voor Ajax. Feyenoord zal toch wel alles op alles zetten om de cup te winnen en dan kan Ajax lekker kampioen worden, want alleen een echte kampioen kan zo'n wedstrijd als die van gisteren winnen

System 3rror
05-04-2002, 09:02
Jahooeewwww...

Zeker een goede stap gezet, maar de volgende wedstrijd zal ook weer zwaar worden.
Het is zeker goed voor het Nederlandse voetbal als Feyenoord de finale haalt en wint. We zijn tenslotte over een jaar onze 3e Champions League plaats kwijt.

Maar goed, volgende feestje bouwen in de kuip. Zal erg gezellig worden ben ik bang :)

Luther Hartog
05-04-2002, 11:07
We zijn tenslotte over een jaar onze 3e Champions League plaats kwijt.Ajax zal wel ff zorgen dat we weer met z'n drieen in de CL zitten:)

Remco Out
05-04-2002, 11:23
Ajax zal wel ff zorgen dat we weer met z'n drieen in de CL zitten:) Inderdaad, Ajax zal er het volgende seizoen wel weer voor zorgen dat er 3 clubs de CL in kunnen. De eerste poule komen ze wel veilig doorheen, alleen de 2de poule wordt moeilijk. ;)

Remco Out
05-04-2002, 11:27
Maar goed, volgende feestje bouwen in de kuip. Zal erg gezellig worden ben ik bang :) Nou, pas maar op met die optimisme. Feyenoord mist de volgende wedstrijd een paar belangrijke spelers, waaronder Kalou die gisteren toch goed speelde. En gisteren was Ventola ook niet echt in vorm en dat kan zomaar keren. Inter zal alles op alles zetten om te winnen.

suedje
05-04-2002, 11:31
Inderdaad, Ajax zal er het volgende seizoen wel weer voor zorgen dat er 3 clubs de CL in kunnen. De eerste poule komen ze wel veilig doorheen, alleen de 2de poule wordt moeilijk. ;)
Laten we eerst maar eens kijken of ze zich plaatsen voor de CL.
In deze competitie is echt niets te voorspellen.

Remco Out
05-04-2002, 11:33
In deze competitie is echt niets te voorspellen. Maar ik voorspel dat Ajax kampioen word.

System 3rror
05-04-2002, 12:45
Maar ik voorspel dat Ajax kampioen word. Blijft leuk dat voorspellen van iedereen hier ;)

Overigens lijkt dit topic wel op het 2e Ouwe hoer topic, alleen dan alleen maar over voetbal :D

Luther Hartog
05-04-2002, 12:55
Blijft leuk dat voorspellen van iedereen hier ;)

Overigens lijkt dit topic wel op het 2e Ouwe hoer topic, alleen dan alleen maar over voetbal :D Maar het ouwehoer topic gaat anders ook erg vaak over voetbal:)

Remco Out
05-04-2002, 13:20
Maar het ouwehoer topic gaat anders ook erg vaak over voetbal:) Dat was alleen woensdag het geval tijdens Ajax - Groningen, meer niet volgens mij. Ben je trouwens woensdag nog geweest Luther?

Rob P.
05-04-2002, 17:44
Weeeeeeegaaaannnnnnnaaaaaarrrrrrr Rotterdam!
We gaan naar Rotterdam, we gaan naar Rotterdam! We gaan naar Rotterdam!


Potsiedikkie zeg, ben nu al bloedzenuwachtig! Zal de beademingsapperatuur maar weer meenemen donderdag!
En vrijdagochtend voor de deur van de Ticketbox liggen natuurlijk!

oja de UEFA spreekt:


Dutch masters
Feyenoord's 1-0 victory over the Italian league leaders was a reminder of their past as Europe's original Dutch masters: they lifted the European Champion Clubs' Cup in the same arena against Celtic FC in 1970. Thirty-two years ago, however, they went back to the Netherlands with a trophy to show for their glory, glory night. This time, they could find themselves back at base camp in more ways than one when Inter come calling for next week's second leg.


Altijd leuk om te lezen....:D

Luther Hartog
06-04-2002, 10:57
Ben je trouwens woensdag nog geweest Luther? Nee, ik moest de hele week (behalve donderdag) werken, anders had je me kunnen zien

Luther Hartog
06-04-2002, 11:27
Heej Art, wat zou het trouwens mooi zijn als Spakenburg en Huizen kampioen zouden worden, het wordt moeilijk, maar als het gebeurd verwacht ik wel een stuk of 5000 man bij de kampioenswedstrijden.

Art
06-04-2002, 13:50
Heej Art, wat zou het trouwens mooi zijn als Spakenburg en Huizen kampioen zouden worden, het wordt moeilijk, maar als het gebeurd verwacht ik wel een stuk of 5000 man bij de kampioenswedstrijden.

Voor Spakenburg wordt het zeker best wel moeilijk maar Huizen heeft alles zelf in de hand. Ben benieuwd wat ze tegen Sparta Nijkerk doen vandaag. :D Ik zie nu dat Spakenburg achter staat tegen Genemuiden :( Dus Spakenburg krijgt het heel moeilijk.

Luther Hartog
06-04-2002, 16:53
Ik zie nu dat Spakenburg achter staat tegen Genemuiden :( Dus Spakenburg krijgt het heel moeilijk. Ik zou zeggen, kijk nog maar een keer, 3-1 gewonnen, jammer dat Putten niet van ACV kon winnen, maar goed, we staan weer 2e. gefeliciteerd met Huizen.

Remco Out
06-04-2002, 17:07
En maar blijven praten over zaterdag amateurs hoofdklasse, wat stelt dat toch voor. Helemaal niks, zondag amateurs hoofdklasse is van een veel hoger niveau, die mogen tenminste amstel cup spelen en daar doen ze tenminste goed mee, helaas heeft Elinkwijk afgelopen jaar verloren met 2 - 1 van Twente in de laatste minuut, maar als we dit jaar nog 2de of 3de worden mogen we weer meedoen met de amstel cup en dan komen we verder let op mijn woorden.

starbuck
06-04-2002, 17:55
maar goed, we staan weer 2e.

Dankzij een spetterende overwinning van VVOG tegen be quick.

:)

Luther Hartog
06-04-2002, 18:31
Dankzij een spetterende overwinning van VVOG tegen be quick.

:) Ik wilde je nog bedanken:)

Art
06-04-2002, 20:47
Ik zou zeggen, kijk nog maar een keer, 3-1 gewonnen, jammer dat Putten niet van ACV kon winnen, maar goed, we staan weer 2e. gefeliciteerd met Huizen.

Yep. Ik zag dat het later inderdaad 3-1 werd :D En Huizen-Bennekom volgende week is DE kampioenswedstrijd :D Word een waar volksfeest :D :p

Glenn Smits
06-04-2002, 22:00
Lekker hoor Graafschap - RKC 3 - 1
Govedarica geel
Glenn had echter Govedarica en Janssen in zijn opstelling dus dan krijgt hij -1 score voor Govedarica en 0 voor Janssen, aargh wat een baggerclub :D

Remco Out
07-04-2002, 16:44
Wat een heerlijke dag weer, het zonnetje schijnt en de uitslagen zijn ook weer fijn. Feyenoord 2 dure punten laten liggen en dus heeft AJAX het weer helemaal in eigen hand. Nu even zien te winnen van Sparta, Utrecht, Den Bosch en NEC en dan zijn we kampioen!!!! Vandaag ook heerlijk gevoetbalt, Elinkwijk gewonnen met 4 - 1. Schitterende goals en geweldig spectakel, na 1 minuut trapte de keeper van ADO'20 al tegen het hoofd van onze spits en jaaaa 1 - 0. De 2 - 0 was helemaal schitterend, op de punt van de zestienmeterlijn draait onze spits en schiet de bal snoeihard in de verre bovenhoek. Geweldige wedstrijd, Feyenoord verloren, ik heb gescoord, mijn dag is goed. Helemaal perfect was geweest als PSV ook gelijk zou hebben gespeeld, maar helaas.

System 3rror
07-04-2002, 18:29
FUCK... dit was echt een *** middag.
Ten 1e me vanmorgen verslapen, dus de groep was al weg en ik lag nog te matten, conclusie: Wedstrijd achter teletekst moeten volgen.
Ten 2e, speelt Feyenoord gelijk. Komt natuurlijk omdat ik er niet bij was :rolleyes:

Kortom was dus weer een zuigdag dit vandaag... http://www.plauder-smilies.de/sad/cry.gif

En zoals je zegt Remco, Ajax heeft het in eigen hand. Feyenoord nog best wel moeilijke wedstrijden op de planning moet ik toch een keer gaan toegeven. Maja, we zien wel..

Gabriël de Rop
07-04-2002, 18:52
FUCK...
En zoals je zegt Remco, Ajax heeft het in eigen hand. Feyenoord nog best wel moeilijke wedstrijden op de planning moet ik toch een keer gaan toegeven. Maja, we zien wel..

Zo te horen heb je de hoop al een klein beetje opgegeven....hehehehe...;) ;)

Ik ben in ieder geval volgende maand op het Museumplein voor het kampioensfeest van DE club.

***Wel jammer dat AS Roma gelijk speelde, na het verlies van Inter konden ze weer gelijk komen.....het blijft dus ook in de serie A spannend tot het eind.***

Rob P.
07-04-2002, 18:57
FUCK... dit was echt een *** middag.
Ten 1e me vanmorgen verslapen, dus de groep was al weg en ik lag nog te matten, conclusie: Wedstrijd achter teletekst moeten volgen.
Ten 2e, speelt Feyenoord gelijk. Komt natuurlijk omdat ik er niet bij was :rolleyes:

Kortom was dus weer een zuigdag dit vandaag

In de kuip was het ook zwaarrrr kl#te!!!
Waanzinnig slap lamlendig. Rasza was voor mij de beste man van het veld, dat zegt genoeg, denk ik!

Maarja, moeten er nou maar op hopen dat we van de gloeilampen winnen, en Noord-Holland verliest van Ûtrèg.

:D ;) :(