PDA

Bekijk de volledige versie : Shiri



Young Boy
13-05-2005, 15:43
Vanavond is Shiri bij MTV Asian Screen te zien. Voor mij één van de betere Aziatische films ooit. Wie gaat nog meer kijken?




www.asiamania.nl

captain_eddy
13-05-2005, 19:13
Zo goed is hij nou ook weer niet hoor, hij hoort zeker niet bij de besten (in mijn ogen), maar is wel leuk vermaak

Martin Stanneveld
13-05-2005, 20:03
Leuk voor een keertje, twee keertjes misschien, maar geen blijfertje in m'n collectie.

Geert Jan Alsem
14-05-2005, 02:15
Had hem nog niet gezien, dus heb hem maar op MTV gekeken. Gelukkig werd hij wel in breedbeeld uitgezonden. Beter dan Veronica die laatst Tokyo Raiders uitzond in pan&scan en nagesynchroniseerd in het Engels.

Maar ok, Shiri dus. Ik vond hem wel interessant. Het was opzich een actiefilm, maar de actie-scenes vond ik juist matig gedaan. De overige scenes vond ik daarentegen wel weer in orde. Kwam misschien wel door de acteurs die het goed deden. Leuk om zoveel bekende namen te zien, waaronder Min-sik Choi (Oldboy), Suk-kyu Han (Christmas in August) en Kang-ho Song (een heleboel films).

Roy K.
14-05-2005, 14:46
Shiri heb ik laatst gekocht op dvd en ligt nog op de te kijken stapel. Zal uhm eens wat meer naar boven leggen, ben namelijk zeer benieuwd.

Hoort dit topic niet hier thuis trouwens? :arrow: MTV Asian Screen - Aziatische films te zien op MTV !
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33036 8)