PDA

Bekijk de volledige versie : Tomb Raider prijsvraag: Laatste kans!



Eric van Ballegoie
11-02-2002, 13:14
Tomb Raider prijsvraag: Laatste kans!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=270)

Peter
11-02-2002, 16:53
Hi heb hem in de bios gezien best vermaakt maar zou hem ook graag winnen en Angelina Jolie is een lekker ding maar dat wisten jullie allang mmmm lekker in een strak pakkie.:D :p :D
En oja kom niks tekort ben getrouwt een kind en de tweede op komst dus dus !!!:p :p :p

Dennis
11-02-2002, 17:25
Volgens mij kom jij wat tekort!!!:D

Dave
11-02-2002, 17:31
Willen jullie hem zo graag kwijt dat je nog meer reclame er voor maakt!?
Wou er niemand meedoen??
Geef hem dan gewoon weg...
(Toch leuk om met je verstand op nul naar haar te kijken...:D )
En dat is het enige goede aan deze film!

Eric van Ballegoie
11-02-2002, 20:06
De prijsvraag loopt erg goed, zeker geen problemen met de deelname!
Ik had deze prijsvraag per abuis echter nooit aangekondigt, dus bij deze een last-minute posting om te zorgen dat iedereen op z'n minst de kans heeft gehad mee te doen.

Alex Bel-Gy-Bel
11-02-2002, 21:30
De prijsvraag loopt erg goed, zeker geen problemen met de deelname!
Ik had deze prijsvraag per abuis echter nooit aangekondigt, dus bij deze een last-minute posting om te zorgen dat iedereen op z'n minst de kans heeft gehad mee te doen.
Je had beter niets gezegd had ik meer kans.:D

Jeroen Groot
11-02-2002, 22:13
Ik weet niet eens meer of ik nou meegedaan heb :confused:. Nou ja, maakt niet uit, ik heb het schijfje toch al :D :D

Remco Out
12-02-2002, 10:13
Ja, ik vind dat iedereen die de dvd al heeft niet mee mag doen met de prijsvraag. :D . Dus bijvoorbeeld met Shrek vind ik dat Luther ook niet mee mag doen, die wint al veel te veel. ;)

Dave
12-02-2002, 10:15
De prijsvraag loopt erg goed, zeker geen problemen met de deelname!
Ik had deze prijsvraag per abuis echter nooit aangekondigt, dus bij deze een last-minute posting om te zorgen dat iedereen op z'n minst de kans heeft gehad mee te doen.

Nou ok dan...

Maar ik moet zeggen het is toch een mooi iets die prijsvragen hoor!

Bedankt DVD.nl :D